Shohar ne choda




میں صبح اٹھا. مجھے یقین نہیں تھا میں کہاں تھا اور پھر احساس ہوا کہ میں نے اپنے سونے کے کمرے میں نہیں تھا. میں اپنی خود کی طرف دیکھ رہے تھے. میں ننگا تھا! کسی کپڑے کے بغیر میں کبھی نہیں سوتے ہیں. میں مہمان کے سونے کے کمرے میں تھا اور میرے ساتھ ایک ننگے آدمی تھا. یہ سب میرے پاس واپس آیا. کمار میں جنسی کو سونگھ سکتے تھے. بہت مضبوط گند ہے. کم اور اندام نہانی سراو کی مشترکہ بو. میں نے محسوس کیا کہ میری جاںگھوں کو ایک دوسرے سے چپکی ہوئی تھی. جب میں نیچے دیکھا، میں خشک میرے اندام نہانی سے سفید gluey ٹانگیں نیچے نیچے سے باخبر رہنے کے صفحے کو دیکھنے کے کر سکتے ہیں. میں مسکرایا. یہ سب میرے پاس واپس آئے، آہستہ آہستہ. کمار گہری نیند میں تھا. وہ اتنا پرامن اور تقریبا ہلاک دیکھا. لیکن وہ ایک شیطان کا زیادہ جس طرح سے وہ گزشتہ رات سلوک تھا. میں کسی بھی میری زندگی میں گرو کے علاوہ آدمی کے ساتھ کبھی نہیں کیا ہے. اگرچہ میرے تجربے دردناک تھا، یہ بہت ہی دلچسپ اور آننددایک تھا. کیا تمام مرد کمار جیسے عام طور پر برتاؤ کرتے ہیں؟ یا گرو جو مختلف تھا تھا؟ میں الارم گھڑی کی طرف دیکھ رہے تھے. ارے نہیں! میں overslept گیا ہے. میں 30 منٹ میں کام پر ہے. جب میں بستر سے حاصل کرنے کی کوشش کی، میں نے محسوس کیا میری groin کس طرح دردناک تھا. میں نے اپنی زندگی میں اتنا کبھی نہیں pounding تھا پہلے. میرے کولہوں کے ارد گرد منتقل کرنے کے لئے بہت کچھ چوٹ پہنچائی. میں ہمارے بستر کمرے میں اوپر چڑھنے کی جدوجہد کی اور فوری طور پر تیار ہو گئی. میں شاور میں scrubbed میرے جسم اچھی طرح یقین ہے کہ کوئی مجھ پر دور بو کیا گیا دے بنانے کے لئے. زیادہ خوشبو درخواست سے میں عام طور پر کرتے ہیں. جب میں مہمان کمرے میں peeped کمار اب بھی سو رہا تھا. میں نے اس کے لئے ایک نوٹ بھی چھوڑ دیا اور گھر کے لئے اسپیئر چابیاں کو چھوڑ دیا ہے. کام میں مصروف دن تھا اور اس نے گزشتہ رات کے بارے میں بہت کچھ سوچنے کا وقت نہیں ملے. میں اور انگوٹی نے گھر کی کوشش کرتے ہیں لیکن کوئی بھی جواب دیا. کمار جہاں وہ رہتی تھی گئی ہے. جب میں گھر واپس پہنچے میں ہمارے سامنے کے آنگن کو دیکھ کر چونک گیا تھا. ہم بہت بڑے ایک ہے اور یہ کچھ وقت کے لئے صاف رکھا نہیں کیا گیا ہے کے طور پر ہمارے باغبان گرد نہیں ہے. صبح کے وقت جب میں نے گھر چھوڑا، میں محسوس کریں کہ گھاس گھٹنے تک کی اونچائی تک ناکام نہیں کیا اور ماتمی لباس کی مکمل اور باغ سے زیادہ جنگل کی طرح بڑی ہو گئی تھی. میں تبدیلی پر یقین نہیں کر سکتا. ایسا لگ رہا تھا جیسے کچھ جنن blinked ہے اور گز کامل کر دیا! لان immaculately کاٹے shrubs صفائی تراشیدگی کیا گیا ہے. اور حیرت جب میں نے دروازہ کھولا تھا. گھر بہت صاف دیکھا اور کھانے کی ایک بہت خوشگوار کھشبو کھانے کے کمرے سے آنے والی تھی! میں بو کے بعد کی مدد نہیں اور کھانے کی میز پر برتن کے پھیلاؤ تھے. اپنے wildest خواب میں بھی، میں کبھی اس کے طور پر اچھا کے طور پر کسی بھی بات نصف تیار. کمار نے باورچی خانے میں تھا، موری میں دھونے،. میں گئے اور اس کے ارد گرد اپنے ہتھیار ڈال اور اس کے کندھوں کے پیچھے نے اسے چوما. "آپ کا بہت بہت شکریہ میٹھی دل کیا تعجب ہے.". وہ ننگے chested تھا. میں ان کی اچھی طرح سے قائم pectorals سے میرے ہاتھ کو بھاگ گیا. مم. وہ شاندار تھے. ان کی عمر کے کسی کے لئے یہ ناقابل یقین تھا. میں نے اس کے نپل کے پکڑ لیا. انہیں اپنے انگوٹھے اور انڈیکس انگلیاں کے درمیان منعقد کی اور آہستہ ان caressed. وہ اسے پسند کرنا لازمی ہے. انہوں نے مجھے ایک یا دو لمحے کے لئے، اس سے پہلے کہ وہ پیچھے مڑ کر. انہوں نے ارد گرد اس کے ہاتھ ڈال دیا اور آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا سخت منعقد کی. میں اس کے سینے کے خلاف اپنا سر رکھ دیا. یہ اتنا آرام دہ اور پرسکون محسوس کیا. میں نے دیکھا اور وہ نیچے جھکا اور مجھے چوما. ہم جذباتی ایک دوسرے کو چوما. جب ہم ایک سانس کے لئے بند کر دیا، انہوں نے آہستہ سے اس کے نپل کی طرف میرا چہرہ نکالا. "کیوں آپ میرے لئے نہیں چوستے ہیں" انہوں نے کہا کہ. میں اس سے پہلے کبھی نہیں کیا ہے، لیکن اسے کرنے کی کوشش کے خیال آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا باہر ہو. میں نے ایک چوچی میرے منہ میں لے لیا اور سب سے پہلے اسے چاٹ لیا تھا اور پھر اس پر چوسنا شروع کر دیا. مجھے لگتا ہے یہ میری زبان کے نیچے stiffer ہو رہی ہے، اور تھوڑا سا سائز میں اضافہ ہوا ہے. میں ایک حقیقت ہے کہ مردوں سے لطف اندوز ان کے نپل کے طور پر وہ بھی ان میں حساس اعصاب ہے چوسا جا رہا ہے کے لئے جانتے ہیں. لیکن وہ ایک اصول کے طور پر اس کو ہی پسند نہیں ہے. کمار نے خوشی سے moaned جب میں ایک نپل سے دوسرے گیا. اس نے کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے ایک بازو کے ساتھ منعقد کی اور دوسرے کے ساتھ انہوں نے میری چھاتی میں سے ایک کو پکڑ لیا اور اسے نچوڑنا شروع. ، یہاں تک کہ گزشتہ رات سے بھاری ہینڈلنگ سے نچوڑ کچا تو نہیں مجھ پر چوٹ لگی ہے. میں آہستہ سے اپنے ہاتھ دور دھکا کرنے کی کوشش کی لیکن وہ مسلسل تھا. میں اسے اگر ایک مسئلہ میں بنانے کے بغیر پچکارنا. وہ بہت چوسنے کی عادت کی طرف سے حوصلہ افزائی کی تھی، انہوں نے کہا کہ "ہے ہمیں ایک فوری آخر ہے". میں یہ امید نہیں تھی. زیادہ اس کے علاوہ میں بھوکا تھا. "اوہ براہ مہربانی عزیز، کیا تمہیں کوئی اعتراض ہے اگر ہم پہلے کھا کیا، مجھے بہت بھوک لگی اور رات کا کھانا آپ کے لئے تیار ہے سے لطف اندوز سے محبت کریں گے." وہ خوش پہلے نہیں تھا لیکن hesitantly پر اتفاق. کھانا بہت اچھا تھا. میں نے اسے بتایا. "یہ بہترین کھانے میں نے کبھی چھا میں سے ایک ہونا ضروری ہے." وہ بہت تعریف سے خوش کیا گیا تھا. میں جاری "اوہ، میں صرف خواہش ہے کہ تم نے میرے شوہر تھے کتنا اچھا کام سے گھر آتے ہیں اور کچھ بھی جو کھانا پکانا کے ساتھ ساتھ تمام گھر کے کام کر سکتے ہیں." کاش میں نے ایسا نہیں کہا. کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے حیرت کی طرف سے کیا بعد لیا. انہوں نے کہا کہ میں ایک ہی لائن میں سوچ رہا تھا "انہوں نے کہا کہ،" جبکہ گرو دور ہے، میں یہاں رہنا اور عملی طور پر مدت کے لئے اپنے شوہر کو ہو سکتا ہے. " میں بھی کوئی بات کہنے کے لئے چونک گیا تھا. "میں جانتا ہوں کہ نہیں ..." مجھے یقین ہے کہ کیا کہنا ہے نہیں تھا. "کیا آپ کو پسند کیا میں نے تمہارے لئے کیا کیا ہے؟" وہ تھوڑا ناراض میں اس تجویز پر overenthusiastic نہیں تھا. "میں بالکل محبت تم نے کیا کیا ہے یہ زیادہ سے گرو نے کبھی اس پوری کیا ہے lifeâ € |. لیکن مجھے یقین ہے کہ میں اسے کس طرح اسے سمجھانے کی، آپ 2 ہفتوں کے لئے رہ سکتے ہیں نہیں تھا؟" '' کے لئے اسے جانتے کسی بھی ضرورت ہے؟ " انہوں نے کہا. یہ سچ ہے. لیکن میں نے اس کے بارے میں بہت پریشان تھا. اگر کسی گھر میں کمار کی موجودگی کا نوٹس اور یہ گرو پر ذکر ہوتا ہے؟ انہوں نے میز سے ہے. "اس کے بارے میں ہم سے اب فکر نہیں ہے. ہمیں اور بھاڑ میں جاؤ اور نئی نئی شادی ہوئی حیثیت کو منانے کے" جس طرح سے وہ اسے بھر میں ڈال نے ایک عجیب احساس میرے جسم کے ذریعے. trepidation کے ایک ہی وقت میں حوصلہ افزائی کا ایک مرکب بہت تھوڑا سا. وہ ارد گرد آئے اور میرے پیچھے کھڑے ہو گئے. اپنے ہاتھ میری چھاتی کو پکڑ لیا. مرد اور اپنی چھاتی کے pathological کشش - کچھ ان کے اتکمٹھای کے ساتھ ان کی مائیں پر کام ہونا چاہئے! میں نے دیکھا اور اس پر مسکرایا. یہ میری زندگی کا سب سے زیادہ دلچسپ 2 ہفتے کو ہونے جا رہا ہے. میں نے سوچا کہ اس نے مجھے مہمان کمرے میں گزشتہ رات جہاں وہ سو لینے والی تھی لیکن وہ مالک بستر کمرے میں معروف سیڑھیاں چڑھنے شروع کر دیا ہے. انہوں نے کہا کہ اب جب کہ میں تمہارا شوہر ہوں میں اہم بستر کمرے میں سو جائے گا. " کمار کے ساتھ ہمارے بستر اشتراک نے مجھے تھوڑی سی بے چینی محسوس کرتے ہیں، لیکن میں زیادہ پسند نہیں تھا. جب میں بستر کے کمرے میں داخل ہوا تو میں نے محسوس کیا کہ کمار نے پہلے ہی میں ان معمولی چیزوں کو منتقل کر دیا گیا ہے. میں نے فوری طور پر چلا گیا اور اپنے دانت صاف. میں جانتا تھا کہ کیا ہونے جا رہا تھا. تکلیف دہ تجربہ گزشتہ رات کے بعد، میں نے احتیاط برتنے کے لئے کرنا چاہتا تھا. میں باتھ روم میں کچھ سنےہک تھا، میں نے جلدی سے ایک میرے اندام نہانی کے اندر سھدایک مرہم کا مکمل انگلی درخواست. میں نے اس کی سہاگ رات کی رات ایک نئے شادی عورت کی طرح محسوس کیا. جب میں کمرے میں واپس آئے، وہ بستر سٹارک ننگے میں جھوٹ بول رہا تھا. یہ ایک جھٹکا تھا کچھ گرو ہمارے بستر میں جھوٹ بول رہا ہے، کوئی کپڑے کے ساتھ مزید سے دوسرے کو دیکھنے کے لئے. مجھے نہیں لگتا ہے کہ میں نے کبھی گرو ننگا دیکھا ہے. میں دیکھ رہا ہوں کس طرح بنایا تھا، طویل اور دبلی کی مدد نہیں کر سکتا. اور اس کی چوبن - پول کی طرح کھڑے ہیں. واہ. گرو بہترین ہیں جن کے مرگا نصف نہیں جب تک یا کمار کے طور پر موٹی تھی کے ساتھ کوئی موازنہ نہیں ہے. میں نے اب تک بہت حوصلہ افزائی کی تھی. میں ایک وقت میں ایک ہی ٹکڑے سے دور اپنے کپڑے لے شروع کر دیا ہے. عام طور پر میں گرو سے منہ پھیر لیں، جب میں کپڑے اتارو، لیکن آج میں ایک شرارتی موڈ میں تھا اور اسے اتارنے کی مکمل رائے دینے کا فیصلہ کیا ہے. "جلدی کرو پورے خونی دن میں کیا گیا بھاڑ میں آپ کا انتظار کر." وہ تقریبا barked. میں اس کا رویہ آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا پریشان نہیں کیا گیا تھا. میں بہت تیزی سے سیکھنے کیا گیا تھا. انہوں نے فطرت کی طرف سے ایک بہت اشج اور خام آدمی تھا. تو. میں اسے سنبھال سکتا ہوں. میں صرف مسکرایا. "ہے اگر آپ کو انتظار ہے کہ طویل عرصے سے آپ کو چند منٹ کے لئے رک سکتا". میں نے اسے 'بڑبڑانا کتیا بمشکل سن "میں اپنے برا اور جاںگھیا میں تھا." سکتا ہے اسے بند کرو "انہوں نے کہا کہ،" قریب آ "میں نے اس کی طرف چلے گئے تھے." میرے پاس بیٹھو "مجھے یقین ہے کہ انہوں نے کے بعد کیا تھا. تھا میں hesitantly. بستر کے کنارے بیٹھا تھا. اس نے میرے ہاتھ سے لیا اور ان کے مرگا پر رکھ دیا. میں نے اس کے چہرے کی طرف دیکھا اور آہستہ سے اسے منتقل کر دیا گیا اور. میں محسوس کر سکتا ہوں، یہ ہر اقدام کے ساتھ سائز میں بڑھتی ہوئی. میں دیکھ رہا ہوں کہ یہ ظاہر ہے اس کو خوش کرنا چاہتی تھی. یہ دلچسپ تھا. یہ مشکل ہو کسی ایک کے لئے یقین ہے کہ میں نے اس پر گرو کیا پہلے کبھی نہیں کر سکتے ہیں. مرگا بہت گرم تھا اور pulsating تھا. یہ ایک اچھا احساس تھا. مجھے سمجھ میں کیوں مرد مشت زنی پسند کر سکتے ہو. انہوں نے آگے leaned اور میری چولی کے سب سے اوپر پر اپنی چھاتی کو پکڑا. اس نے آہستہ سے انہیں نچوڑا. "میں آپ کی چھاتی سے بہت محبت کرتا ہوں." "میں جانتا ہوں" میں مسکرایا. "مجھے tit بھاڑ میں جاؤ". میں اس اظہار سے پہلے کبھی نہیں سنا ہے. میں نے اسے quizzically دیکھا. "تم کبھی نہیں کیا ہے کہ پہلے آپ کے پاس ہے؟" انہوں نے کہا. میں نے جواب دیا "چیزیں میں نے نہیں کیا ہے بہت ہیں". وہ بستر تشکیل کر لی. "میں تم کو ہر چیز میں جانتا ہوں اور زیادہ سکھانے گا." انہوں نے ہنستے تھے، نے کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے بستر پر جھوٹ اور میرے اوپر چڑھ گیا. وہ جلدی میں تھا، وہ جلدی سے میرے برا unhooked، ایک اقدام میں اسے ہٹا دیا اور میرے ننگی چھاتی کو بے نقاب منزل پر پھینک دی. انہوں منتقل کر دیا گیا ہے جب تک اس کا مرگا میری چھاتی کے خلاف تھا. میں نے محسوس کیا کہ وہ کیا کرنے کے بارے میں ہے. انہوں نے میری بہت بڑی چھاتی کے درمیان وادی میں ان کی مرگا ڈالا، انہیں منعقد ایک ساتھ مل کر ان کے مرگا کے لئے راستہ بنانے کے لئے اور اسے اوپر سے نیچے تک منتقل کرنا شروع کر دیا. یہ مرگا چلنے کو دیکھنے کے لئے دلچسپ تھا، میں مانتا ہوں کہ یہ بہت دلچسپ تھا اور مجھے ایک خوشگوار احساس tingly دیا ہے. مجھے محسوس کہ ہر اقدام میرے چہرے پر کے قریب ہو رہا تھا کرنے میں ناکام رہے تھے. میں precum ہر وقت بدبو آ رہی ہے جب ان کے مرگا کی نوک مجھ سے قریب ہے. یہ کچھ میں dreading کیا گیا تھا. چیزوں میں سے ایک 'میں نے ایسا کبھی نہیں کیا ہے'. گرو کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے ہماری شادی شده زندگی کے ابتدائی دن کے دوران ان کی مرگا کئی بار خاص طور پر دودھ بہلانا کرنے کی کوشش کی ہے. میں نے اس کے بارے میں یہ خوف تھا اور اس طرح اس بات پر اتفاق کبھی بھی ایسا نہیں ہے. ہو سکتا ہے کہ میرے کالج کے دنوں کے دوران مریضوں کی بہت گندی اور بدبودار penises پر جانچ پڑتال کرنے کے لئے، کرنے کی وجہ. میں اپنے ہونٹ کے خلاف ان کی مرگا سرے کو محسوس کیا. "اپنا منہ کھولو اور یہ ایک اچھا چوستے دے" انہوں نے کہا کہ. نہیں 'براہ مہربانی' یا 'تم برا مت ماننا تھا. یہ ایک درخواست سے ایک حکم کے تھا. ایک لمحے کے لئے میں نے سے انکار کے بارے میں سوچا. اچانک میری حیرت، میرا سر مجبور کرنا چاہتے تھے. میں اس نئے پایا جرات کی حوصلہ افزائی میں پھنس گیا تھا. میں نے اپنا منہ کھول دیا جاننے نہیں ہے کہ میرے لئے سٹور میں تھا. انہوں نے میرے منہ کے اندر ان کے مرگا کو دھکا دے دیا. میں نے محسوس کیا کہ اگر میں اس پر قابو نہیں ہے، میں یا اس پر چپ گلا گھونٹنا جا رہا ہوں. Reflexly میں اپنے ہاتھ سے شافٹ کے سب سے نیچے دیئے کو پکڑ لیا ہے. انعقاد بہت مضبوطی سے، میں نے اس کا مرگا کی اجازت دی میرا منہ میرے ہاتھ کے سب سے اوپر تک داخل ہے. یہ برا نہیں تھا کے طور پر سرے میری زبان کے پیچھے سے باہر نہیں گئے تھے. یہ نصف اپنے منہ میں کیلا کرنے جیسا تھا. میں نے آہستہ سے چوسا. میں precum ہے جو نمکین اور چپچپا تھا چکھا سکتا ہے. برا نہیں ہے. انہوں نے ان کی مرگا میرے منہ کے اندر اور باہر منتقل کرنا شروع کر دیا ہے. گرم جوشی پر مبنی اور pulsating اور میں اسے گر بڑھتی ہوئی منٹ کی طرف سے سائز ہے - یہ اچھا لگا ہے. مجھے بہت خوشی ہے کہ میں بیس پر منعقد کیا گیا تھا، کے طور پر میں اس کی پوری لمبائی ہوتی سنبھالا اگر اسے اپنے منہ کے اندر shoved کیا گیا تھا. وہ ولاپ کرنا شروع کر دیا ہے، اور مجھے ایسا لگتا ہے زیادہ precum seeping سکتے ہیں. ان کی مرگا میں اور میرے منہ سے ایک پسٹن کی طرح منتقل کر دیا گیا، اور رفتار میں اضافہ. میں اگلے مرحلے dreading تھا - اس کے اور میرے منہ میں spurting. لیکن پھر میری حیرت، میں نے اس کے بارے میں بہت ٹھنڈا تھا اور حقیقت میں نیا تجربہ امید کر رہا تھا. اونچی پکار کے ساتھ وہ آیا. میں نے اپنے منہ میں سہ gushing کے بوجھ اور بوجھ محسوس کیا. ذائقہ unpalatable نہیں تھا، صرف ایک چیز میں مشکل پایا لینے کے لئے رقم تھی. میں الامکان جلد سے جلد اس بہہ نگلنا کرنے کا فیصلہ کیا ہے. میں اپنے ریڈنگ سے جانتا تھا کہ سہ نگلنا کوئی نقصان نہیں پہنچاتی تھی. میں اس کا ہر ایک تھوڑا سا نگل کی. ماضی میں، میں نے سوچا تجربہ کس طرح خوفناک ہو جائے گا، لیکن یہ ایک خوشگوار حیرت کی بات یہ تھی کہ اس کا کوئی تھا برے کے طور پر ٹی کے طور پر میں نے سوچا کہ یہ جائے گا. اصل میں، میں نے فیصلہ کیا ہے کہ میں اسے دوبارہ کر کوئی اعتراض نہیں کرے گا. کمار خوش تھا. وہ جانتے تھے کہ میں نے یہ نہیں کیا ہے پہلے اور ایک فتح کے طور پر لگا ہوگا. میں نے کوئی اعتراض نہیں کیا. میں نے اس کے لئے ایک ملحق ہے جس کی وضاحت مشکل تھا شروع کیا گیا تھا. میں ضرور تھا، محبت میں نہیں بلکہ یہ خالصتا جسمانی چیز تھی اور میں اس خواہش نے اسے براہ مہربانی، جو بھی لیتا ہے. مجھے یقین نہیں ہے کہ میں اس طرح محسوس کر رہا تھا سکتا ہے. انہوں نے کچھ وقت کے لئے میرے منہ کے اندر ٹھہرے رہے یہاں تک کہ وہ errection کھونا شروع کر دیا ہے. وہ نیچے بستر slid اور مجھے گلے لگایا. میں نے اس وقت تک بہت حوصلہ افزائی کی تھی اور امید کی جاتی ہے کہ وہ مجھ سے محبت کرنا جاری رکھیں گے. میں بہت بری طرح سے چاہتا تھا کہ اس کے لئے اپنی چھاتی پر قبضہ کرنے اور اور ان چوستے اور بھاڑ میں جاؤ مجھے پاگل کی طرح نچوڑنا. لیکن میری حیرت، اس نے مجھے ایک فوری ختم لڑھکا کر بوسہ دیا اور سو گیا. میں بہت مطمعن تھا. حقیقت یہ ہے کہ خونی غصے میں تھا. باسٹرڈ. انہوں نے آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے متعلق ان کے رومانچ اور کیا ہے؟ لیکن میں نے فیصلہ کیا کہ میں لے کے طور پر آئے گا. غریب آدمی. انہوں نے دن کے دوران سخت کام کیا ہے. مجھے سمجھنا چاہئے. میں نے اسے کو spooned اور اس کے ارد گرد اپنے بازو ڈال. میرا ہاتھ آہستہ سے اپنی لنگڑانا مرگا کو پکڑ لیا. یہ احساس کو مختلف قسم کا ایک مرگا ہے جو نہیں دھمکی دے رہا تھا انعقاد تھا. میں اب بھی ان کے مرگا انعقاد سو گیا تھا. 'ہنیمون' رات شاندار نہیں تھا، لیکن میں اس بات کو یقینی بنائیں کہ یہ 'شادی' ہفتے اس وقت کے دوران میں کافی میری زندگی کا وقت آخری لوڈ fucking سے زیادہ حاصل کرنے کے لئے جا رہا ہوں کے جوڑے کی ایک بہت دلچسپ مدت جا رہا ہے تھا!