I Lust αδελφή μου 4

Μου έγινε στο γραφείο του μπαμπά μου και μεγάλωσε τη θέα από την μπροστινή κάμερα εισόδου και γύρισε τον ήχο ακριβώς όπως η αδελφή μου μπήκε μέσα στην εικόνα. Άνοιξε την πόρτα και κάλεσε Boy πέους για να έρθει μέσα. Καθώς μπήκε, είδε Meridian και σκόνταψε πάνω από τα πόδια του και μόλις που αποτελούν αντικείμενο ντάμπινγκ για την πίτσα στο πάτωμα. "Γεια σου Ματ», είπε σε πιο σαγηνευτική φωνή της, όπως αυτή έκλεισε την πόρτα. Σαγόνι του Ματ ήταν στο πάτωμα. Περίμενα τη γλώσσα του σε flop από κάθε δευτερόλεπτο. Σηκώθηκα και έκλεισε την πόρτα του γραφείου, έτσι δεν θα με ακούσετε βγάζοντας ένα έντερο. "Uh, uh γεια ... εεε ..." τραύλισε, εμφανώς στράγγισμα προσπαθεί να θυμηθεί το όνομα της αδελφής μου. "Meridian", είπε. Στάθηκε εκεί κρατώντας την πίτσα κοιτάζοντας καυτό μικρή αδελφή μου. Ο ogled κάθε λεπτομέρεια του κορμιού της, τα μάτια του να περιφέρεται πάνω και κάτω, ποτέ δεν είναι αρκετά για την ίδρυση επαφή με τα μάτια,


ενώ Meridian είπε κάτι για το πώς είχαν την ελπίδα ότι αυτός θα ήταν ο τύπος παράδοση απόψε. «Ευχαριστώ», είπε, όπως πήρε την πίτσα από αυτόν. Εκείνη γύρισε και περπάτησε λίγα βήματα πάνω σε ένα επιτραπέζιο φωτιστικό και ρυθμίστε την πίτσα κάτω. Έσκυψε πάνω από τη μέση, για την επίτευξη τσάντα της που ήταν εκεί στο πάτωμα. "Πόσα σου χρωστάω," ρώτησε, κρυφοκοιτάζει πάνω από τον ώμο της και την αλίευση Ματ κοιτάζοντας τον κώλο. "Um, 17,50 δολάρια," απάντησε, γλείφει τα χείλη του. Meridian πήρε το χρόνο του να πάρει τα χρήματα, αφήνοντας Matt πάρετε μια πραγματικά ωραίο καιρό ματιά στο γυμνό πίσω μέρος της και στρινγκ-καλύπτονται twat. Ένα λεπτό αργότερα σηκώθηκε και περπάτησε αργά πίσω και του έδωσε ένα είκοσι νομοσχέδιο δολάριο. Τα μάτια του ήταν κολλημένα στα πόδια της αδελφής μου. "Δείτε κάτι που σας αρέσει, Ματ;"
"Ναι, εννοώ όχι, εννοώ, um, έχεις κάτι στο πόδι σας," αυτός ψέλλισε. Μαζί κοίταξε κάτω στο ρέμα του σπέρματος στο εσωτερικό των μηρών της Meridian. Η πιο πρόσφατη φορτίο που είχα καταθέσει μέσα της ήταν σαφώς καμία αντιστοιχία για τη βαρύτητα. Είχε τελικά εμποτισμένο με κιλότα και έσταζε σταθερά κάτω το πόδι της. "Θεέ μου, αυτό είναι ενοχλητικό», είπε ξεδιάντροπα. "Είναι cum. Λοιπόν, τουλάχιστον μπορείτε να δείτε δεν είμαι λεσβία», γέλασε. Ματ κούνησε το κεφάλι, τα μάτια του μεγάλη. "Αγαπώ αυτά τα πράγματα», είπε, τρέχει το χέρι της πάνω στο μηρό της και σε κάποιες scooping τα δάχτυλά της. "Ο φίλος μου τραβάει τόσο πολύ από αυτό σε μένα όταν μου γαμάει». "Ο φίλος σου;" «Μμμ χμμ. Κάνει μουνί μου τόσο βρώμικο," συνέχισε. "Έχετε κάποιες χαρτοπετσέτες; Duh, είμαι γελοίος. Φυσικά δεν το κάνετε. Αυτό είναι εντάξει." Έχει έγλειψε το cum από τα δάχτυλά της, στη συνέχεια τράβηξε την κιλότα στο πλάι και έφθασε στον κόλπο της και κέρδισε ένα άλλο μεγάλο glob. Ματ gasped. Όπως έφερε το χέρι της πάνω στο στόμα της, ας ορισμένα από αυτά χυθεί πάνω βυζιά της και τα κάτω σε άφθονη διάσπασης της.

 "Ω Θεέ, είμαι μια ακόμη μεγαλύτερο χάος. Θα σας πείραζε να με βοηθήσουν;" ρώτησε, τραβώντας τα κύπελλα του πουκάμισο κάτω αποκαλύπτοντας πλήρως το στήθος της. "Ιερά σκατά», ο Matt και ψιθύρισα σε αρμονία. "Εεε;" "Τίποτα. Είστε βέβαιοι ότι αυτό είναι μια τέτοια καλή ιδέα; Τι γίνεται με το φίλο σου;" μου απάντησε, σκουπίζοντας τον ιδρώτα από το μέτωπό του. "Ω, μην ανησυχείτε. Έχει βλέποντας αστεία βίντεο στο σπίτι στην τηλεόραση. Είναι εντάξει, πιστέψτε με», είπε, κατευθύνοντας την τελευταία πρόταση στην κάμερα. "Τι θέλετε να κάνω;" «Έλα εδώ και σκουπίστε το cum από το μουνί μου, ενώ εγώ καθαρίσετε τα βυζιά μου. Όταν έχετε κάποια στα δάχτυλά σας, μπορείτε να τα βάλει στο στόμα μου και θα τους γλείψει. Ή μπορείτε να γλείφουν τον εαυτό τους, εγώ δεν νοιάζει. " Ο δύστυχος φαινόταν σαν να επρόκειτο να περάσει έξω. Καθώς πλησίασε και το χέρι του έξω προς μουνί της Meridian, που ώθησε μακριά και είπε: «Περιμένετε, δεν θέλετε να γονατίσω ώστε να μπορείτε να δείτε τι κάνεις καλύτερα;" Φυσικά το έκανε, γι 'αυτό γονάτισε μπροστά της και στη συνέχεια προσπάθησε και πάλι να βάλει το χέρι του ανάμεσα στα πόδια της αδελφής μου. «Περιμένετε», είπε, σαφώς τον απογοητευτικό. «Έχοντας αντιμετωπίσει μια τέτοια χαριτωμένο άντρα κάτω εκεί μου κάνει το είδος της διέγερσης. Σε πειράζει να τρίβω το μουνί μου για ένα λεπτό;" Κούνησε το κεφάλι του γρήγορα μπροστά και πίσω και τράβηξε Meridian κιλότα στο πλάι. Μόλις πριν από λίγο καιρό ήμουν στην ίδια θέση ματ ήταν τώρα και ήξερα ακριβώς τι έβλεπε: ένα όμορφο ξυρισμένο μουνί μόλις εκατοστά μακριά και ένα απολύτως πανέμορφο πρόσωπό χαμογελώντας κάτω σε αυτόν πλαισιώνεται από μακριά ξανθά μαλλιά και απίστευτα βυζιά. Έμεινα έκπληκτος πούτσο του άντρα δεν είχε σκάσει από το παντελόνι του μέχρι τώρα. Meridian ξεκίνησε συρόμενη τα δάχτυλά της μέσα από ολισθηρό αυλάκι της και μασάζ κλειτορίδα της. Μετά από μόλις ένα λεπτό Matt δεν μπορούσα να το πάρω άλλο. Έχει φερμουάρ του παντελονιού του και έβγαλε έξω το πουλί του και χάιδεψε το όπως ο ίδιος παρακολουθούσε την αδελφή μου αυνανισμό. Μαλακό στους βασιλικούς στάβλους της Meridian σύντομα μετατράπηκε σε δυνατά βογκητά. Είχαν προφανώς υπερβολικές, αλλά ο Matt δεν φαίνεται να το αντιλαμβάνονται. "Θεέ μου, μου γλείψιμο Ματ! Lick κλειτορίδα μου και με κάνει να τελειώσεις!" φώναξε. Matt κολλήσει έξω τη γλώσσα του και μετακόμισε το πρόσωπό του πιο κοντά, τρέχουν τα σάλια πάνω από την ευκαιρία για να φάει όμορφη μικρή μουνί της αδελφής μου. Ακριβώς όπως η γλώσσα του ήταν έτοιμος να κάνει την επαφή, και όπως ήμουν έτοιμος να πάω κλωτσιά στον κώλο του, η αδελφή μου φώναξε "Θεέ μου είμαι Cumming!" και ένα παχύ και σταθερή ροή των piss πυροβόλησε έξω από το ανάμεσα στα πόδια της ψεκασμό Matt δικαίωμα στο γαμημένο το πρόσωπό του! "HA HA HAAAAAAAA!!" "Τι στο διάολο είναι αυτό;" Ματ ρώτησε. "Ω, ίσως η τηλεόραση", δήλωσε ο Meridian γρήγορα, προσπαθώντας το καλύτερο που θα μπορούσε να μην καυγάς γελώντας τον εαυτό της. Ήταν εντελώς εμποτισμένο από την κορυφή του κεφαλιού του στον πυθμένα του T-shirt του. Έμεινα έκπληκτος ότι απλά καθόταν εκεί και αφήστε την να κατουρήσει πάνω του. Θα πρέπει να έχουν παραλύσει από το σοκ.

 "Λυπάμαι Ματ. Άρχισα Cumming και υποθέτω ότι μόλις χάσει τον έλεγχο», είπε ψέματα. "Χμ, αυτό είναι εντάξει. Εγώ πάω καλύτερα όμως», είπε, προσπαθώντας να βρει ένα στεγνό μέρος του πουκαμίσου του. Σηκώθηκε και σκούπισε το πρόσωπό του το καλύτερο που θα μπορούσε, στη συνέχεια, άρχισε να βάζει το πέος του πίσω στο παντελόνι του. "Εδώ, επιτρέψτε μου να σας βοηθήσει με αυτό," Meridian προσφέρει. Πήρε το πέος του και οδηγείται πίσω στο άνοιγμα. Στη συνέχεια, άρπαξε το φερμουάρ και yanked προς τα πάνω. "OWWWWW!!" φώναξε. Προφανώς Meridian δεν είχε βάλει τα πράγματα μακριά πολύ καλά. "Θεέ μου, λυπάμαι. Είσαι καλά;" «Όχι, είμαι γαμημένο δεν ok! Μείνε το fuck μακριά από μένα!" φώναξε όπως ο ίδιος βιδωμένη από το σπίτι. ... "Αυτή η πίτσα γεύση τόσο καλό», δήλωσε ο Meridian όπως καθίσαμε μαζί το φαγητό στο τραπέζι της τραπεζαρίας. "Είμαι πολύ χαρούμενος αυτή τη στιγμή." Φαινόταν χαρούμενος. Στην πραγματικότητα, φαινόταν πιο ευτυχισμένοι από ό, τι νομίζω ότι έχω δει ποτέ. "Ναι, η εκδίκηση είναι γλυκιά." «Ήμουν πολύ καλός δεν μπορώ;" γέλασε. "Θα ήταν φοβερό!" "Αυτό δεν είναι γιατί είμαι ευτυχής αν Jason. Εννοώ ότι είναι μέρος της, αλλά κυρίως είμαι χαρούμενος γιατί από εσάς. Επειδή μας. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ." Ξαφνικά συνειδητοποίησα πόσο πολύ μου άρεσε μικρή αδελφή μου.

 Φυσικά έχω πάντα την αγαπούσε, αλλά τώρα θα μπορούσα να αισθανθώ ότι η αγάπη και η σφοδρή επιθυμία μου μεγαλώνει μαζί, εξελίσσεται σε κάτι μεγαλύτερο, κάτι καλύτερο. "Σ 'αγαπώ τόσο πολύ πάρα πολύ Meridian", μου απάντησε, χαμογελώντας πίσω σε αυτήν. Καθόταν ήσυχα τρώει για ένα λεπτό μετά με κοίταξε και είπε, "το εννοούσα όταν είπα ότι ήθελα να κάνετε ένα μωρό μέσα μου." "Το ξέρω", μου απάντησε, φτάνοντας να κατέχει πάνω από το χέρι της. "Θα πάμε να είναι μια τρομερή μητέρα." "Ευχαριστώ. Οπότε εσείς εξακολουθείτε να θέλετε να παρακολουθήσετε μια ταινία;" ρώτησε, τελειώνοντας από το τελευταίο κομμάτι. "Σίγουρα. Θα σας βοηθήσει να καθαρίσει πρώτα," είπα. Σηκώθηκα και πήρε τα πιάτα μας στην κουζίνα και τα βάζουμε στο πλυντήριο πιάτων. Όταν επέστρεψα βρήκα Meridian που βρίσκεται μακριά από μένα το σκούπισμα από το τραπέζι. Ακόμα και μετά την πατήσαμε δύο φορές εκείνη την ημέρα η απλή θέα της ήταν αρκετό για να μου δώσει μία άμεση στύση. Φορούσε ακόμα το πουκάμισο, κάλτσες, και τα ψηλά τακούνια, αλλά είχε αποφασίσει να πετάξει βρώμικο στρινγκ της και να πάει pantiless για το υπόλοιπο της βραδιάς. Κάθε φορά που έσκυψε για να σκουπίσετε μακριά την άκρη του τραπεζιού, χαριτωμένο μουνί κορυφώθηκε έξω από κάτω από το στρίφωμα του nighty της προκαλώντας τον πούτσο μου να σφύζουν. I γρήγορα αφαιρέθηκε μπόξερ μου και περπάτησε μέχρι πίσω της και να θέσει τα χέρια μου στους γοφούς της και γλίστρησε κάτω από τους πουκάμισο της και μέχρι τις πλευρές της και σε βυζιά της και πάτησα στη βουβωνική χώρα μου εναντίον της. Meridian απάντησε με κάμψη σε όλη τη διαδρομή πάνω από τη διάδοση και τα πόδια της. Έχει τοξωτά την πλάτη της και γωνία κώλο προς τα πάνω, έτσι ώστε το μουνί ήταν έτοιμη και προσβάσιμη για ζευγάρωμα. I έσκυψε και τη φίλησε πίσω, όπως εγώ έσπρωξε απαλά καβλί μου σε όλη τη διαδρομή βαθιά στο μουνί μέχρι μπάλες μου άγγιξε τον κώλο. Meridian έφτασε κάτω ανάμεσα στα πόδια της και μασάζ κλειτορίδα της, όπως εγώ πατήσαμε υπέροχο μουνί. "Όταν είδα να πάρει τα χρήματα από το πορτοφόλι σας νωρίτερα ήθελα να έρθω εκεί έξω και να θέσει το πουλί μου σε σας τόσο κακή», ψιθύρισα. «Μμμ ... Είσαι τόσο άτακτος Jason, lusting μετά την αδελφή σου." «Μπορείτε να μου γαμημένο τόσο σκληρά Meridian. Δεν μπορώ να κρατήσω τα χέρια μου από πάνω σου», της είπα, πιέζοντας τα βυζιά της και ενθουσιώδεις σκληρά σε αυτήν. «Γαμώτο», βόγγηξε η ίδια, «Είμαι τόσο χαρούμενος. Mmmm, είσαι πουλί αισθάνεται και τόσο καλά στο μουνί μου. Μπορείτε να το βάλετε μέσα μου και να με γαμήσεις όποτε θέλετε." Άρπαξα μακριά ξανθά μαλλιά της Meridian και τράβηξε το κεφάλι προκαλώντας της να κλίση προς τα πίσω, όπως εγώ ώθηση ξανά και ξανά μέσα της. "Nnngg ναι, βιδώστε μεγάλος αδελφός μου. Έλα, σκατά μικρή αδελφή σου!" Συζήτηση βρώμικη αδελφή μου πραγματικά μου είχε αδρεναλίνη στα ύψη. Ρυθμό μου είχε σταθερά αυξάνεται και σύντομα θα χτυπούσε τον πούτσο μου δυνατά και γρήγορα στο μουνί αδελφή παιδί μου. Είχα αρχίσει να αισθάνονται την έναρξη της μια απίστευτη βιασύνη για τρίτη φορά εκείνη την ημέρα. Οι ερωτικές τους ήχους του σεξ επανέλαβε παντού γύρω μας. Οι slurpy gurshies του πούτσος μου πηγαίνει μέσα και έξω από τον κόλπο της, τα σαρκώδη χαστούκια από σφαίρες εναντίον μου smacking κώλο, και λίγο μαλακό της Meridian στεναγμοί και δυνατές κραυγές ηδονής μου είχε ανεβάσει στα ύψη πίσω στην γη της ευτυχίας. Μετά από λίγο του ζευγαρώματος σκυλάκι στυλ, ήμουν έτοιμος να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Πολλές φορές, όπως είχα καθίσει στο τραπέζι αυτό με την οικογένεια τρώει το δείπνο μου, είχα πάρει σκληρά από την αναζήτηση σε όλη την μικρή αδελφή μου κάθεται εκεί κοιτάζοντας όλα αθώα και σέξι. Είχα απεικονίζεται ο ίδιος σηκώνοντας της από την καρέκλα της και για την κάτω στο τραπέζι και το τράβηγμα από το παντελόνι της και γαμημένο το δικαίωμά της εκεί μπροστά σε όλους. "Meridian,

θέλω να σας γαμήσω στο τραπέζι. Γύρνα και να καθορίσει,« k; Γύρισε και κάθισε στην άκρη του ως σήκωσα το πουκάμισο από πάνω της. Στη συνέχεια, καθορίζουν και σήκωσε τα πόδια της ψηλά στον αέρα. Έφτασα γύρω και πραγματοποίησε μία με το ένα χέρι, όπως πήρα τον πούτσο μου και να τρίβεται εμπρός και πίσω μέσω ολισθηρό αυλάκι της και πάνω από την κλειτορίδα της μερικές φορές πριν από την καθοδήγηση πίσω σε σφιχτό υγρό τρύπα της. Για άλλη μια φορά η αδελφή μου και βρήκα τον εαυτό μας μάγεψε στη θέα από το αιδοίο της να εξαπλωθεί μέχρι στιγμής ανοιχτό, πρησμένα χείλη μουνί γαμημένο έτσι τυλιγμένο γύρω από ερωτικά αστραφτερή πουλί μου, καθώς γλίστρησε μέσα και έξω από το σώμα της. "Κάνατε και μου έστειλε dildo ότι δεν έκανες;" Χρεωκοπημένο. "Μην ανησυχείς, νομίζω ότι είναι ζεστό," που άρχισαν τα γέλια όταν κοίταξε ψηλά και είδε κόκκινη πρόσωπό μου. "Έσπασα υμένας μου με ένα dildo γίνει από κόκορας σέξι μεγαλύτερο αδελφό μου." "Ναι, αυτό είναι πραγματικά καυτό. Πήρα τόσο καυλιάρης σκέψη για να το χρησιμοποιείτε. Φανταζόμουν ότι πηγαίνει μέσα και έξω από σας ακριβώς όπως αυτό», είπα εγώ ως αργά πατήσαμε μουνί της Meridian. «Μμμ ... Όταν το χρησιμοποιείται σκεφτόμουν εσάς», είπε δειλά, όπως αυτή έγλειψε τα δάχτυλά της και άρχισε να τρίβει την κλειτορίδα της και πάλι. "Αλήθεια;" "Επέλεξα το μπικίνι που φορούσε στην παραλία την ημέρα των γενεθλίων μου, μόνο και μόνο για εσάς. Ήλπιζα θα ήθελα να σας σκληρά." "Και το έκανες;" Ζήτησα όπως έσκυψε και άρχισε να γλείφει και το πιπίλισμα ένα από τα ελάχιστα σκληρό θηλές της. "Mmhmm, ναι το έκανα. Είχατε τα ωραιότερα εξόγκωμα στο σορτς σας όλη την ημέρα. Cambria φίλος μου δεν θα σκάσε σχετικά με το πώς ήθελε να τραβήξει μακριά σορτς σας και να πάρετε σε αυτό." "Cambria;!" I ξεφούρνισε όπως Κοίταξα πάνω και τράβηξε την αντανάκλαση του καλύτερου φίλου της αδελφής μου στο ποτήρι του σκρίνιο. "Ναι ανόητο, ξέρετε, Cambria;" "Ξέρει ποιος είμαι σκύλα», είπε, με τα πόδια σε θέα στην πλευρά του τραπεζιού. "Ήρθα εδώ για να μάθετε τι στο διάολο έκανες στον αδερφό μου ... Ενδιαφέρουσες νέα Merid φίλος», είπε, όπως αυτή που πραγματοποιήθηκε το κινητό της τηλέφωνο και έσπασε μια εικόνα της ρητής αιμομικτική σκηνή σεξ μπροστά της. Σκατά.

 Αυτό δεν μπορεί να είναι καλό. Κεφάλαιο 3 Αν είστε σαν εμένα και έχουν ένα ζεστό μικρή αδελφή που έχετε πεθάνει για να βάλετε το πουλί μέσα σας, οι πιθανότητες είναι θαυμάσιο το γεγονός ότι πιθανώς έχετε περάσει αμέτρητες ώρες να ελέγξει έξω και πάνω από αυνανισμό hot καλύτερος φίλος της, επίσης. Gorgeous γυναίκες ταξιδεύουν σε ομάδες? Που κλίνουν προς το άλλο. Αν δείτε μια καλή γυναίκα ψάχνει είναι βέβαιο ότι θα είναι άλλο ένα από κοντά. Στραβωμένος ανώριμα αρσενικά λόγους μυαλό μου ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι κατά βάθος όλες οι γυναίκες θέλουν να τρώνε μουνί. Μια κυρία για κυνήγι κάστορας πρόκειται να πάει για τα πιο καυτά, πιο σέξι αρασέ σκέφτεται ότι έχει μια ευκαιρία στην κόλαση για να πάρει στο εσωτερικό της γλώσσας. Η γάτα πρέπει να είναι τουλάχιστον το ίδιο ωραία με ή καλύτερο από το δικό της. Με άλλα λόγια, αν κοιτάξουμε γύρω μας θα δούμε ένα μουνί της υψηλής κατηγορίας, σε κοντινή απόσταση υπάρχει βέβαιος να είναι μια πολύ πιο λεπτή κώλο. Έτσι, εάν είστε ένα μάγκα που έχει μια σέξι αδελφή που σας προκαλεί να διαρρεύσει προ-cum σε τακτική βάση, οι πιθανότητες είναι καλές ότι έχετε σκεφτεί για το φίλο της χτυπάς πάρα πολύ γιατί πρέπει να γαμημένο ζεστό, καθώς και. Cambria είναι ο καλύτερος φίλος μικρή αδελφή μου. Έχω φανταστεί σεξ μαζί της μόνο για όσες φορές έχω φανταστεί το βίδωμα Meridian. Αυτή και η αδελφή μου έχουν ενταχθεί στο ισχίο από τότε που συναντήθηκαν στη 7η τάξη. Με την πρώτη ματιά θα νομίζετε ότι ήταν αδελφές. Μιλούν, γελούν, και να ενεργήσει έτσι ώστε όσο αυτό είναι τρομακτικό. Cambria βρίσκεται ακριβώς ελαφρώς μικρότερη από ό, τι Meridian και έχει μεγάλη, όμορφη, σκούρα καστανά μαλλιά και τα μεγαλύτερα, πιο υπέροχα καστανά μάτια που έχω δει ποτέ. Έχει ένα καταπληκτικό σώμα μαύρισμα με ένα ιδιαίτερα ωραίο κώλο. Προφανώς Cambria είναι λίγο ζηλιάρης από τα βυζιά της Meridian, αν και δεν βλέπω κανένα λόγο για τον οποίο το δικό της είναι ένα πολύ ωραίο χούφτα. Και ναι, μιλώ από την εμπειρία. Όταν αυτές οι δύο γυναίκες παίρνουν μαζί, να εξουδετερώνει με βασικά. Δεν μπορεί να λειτουργήσει καθόλου και οι δύο γνωρίζουν. Cambria νομίζει ότι είναι αστείο και κάνει το καλύτερό της για να με βάλει από την επιτροπή. Από τότε που έχω την γνωστή αυτή είναι αγαπούσε φλερτ και πειράγματα με μένα. Meridian μισεί. Η αδελφή μου μισεί τον τρόπο Cambria κοιτάζει, ο τρόπος που με αγγίζει, ο τρόπος που ντύνεται γύρω μου, ο τρόπος που χαμογελάει σε μένα, ο τρόπος που γελάει μαζί μου ... Λοιπόν, μπορείτε να πάρετε την ιδέα. Η αδελφή μου μισεί βασικά Cambria όταν είναι γύρω μου. Αγαπώ απολύτως την προσοχή που παίρνω από Cambria. Στην πραγματικότητα, αγαπώ απολύτως.