I Lust αδελφή μου 2

Είσαι γελοίος. Fine, αλλά δεν το πω σε κανέναν το κάναμε αυτό, εντάξει;" Meridian ήρθε να σταθεί μπροστά μου. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι επρόκειτο να το κάνει αυτό. Έχουμε κολλήσει έξω τη γλώσσα μας και κινήθηκε αργά τα κεφάλια μας μαζί, τη γλώσσα μας όλο και πιο κοντά, μέχρι να αγγίξει. Οι pouty κόκκινα χείλη δικός της ήταν τόσο κοντά στο δικό μου. Θεέ μου, ήθελε να τη φιλήσει. Σε μια γρήγορη κίνηση άνοιξα το στόμα μου κλειστό και τα χείλη μου γύρω από τη γλώσσα της, το πιπίλισμα το λίγο σαν ένα γλειφιτζούρι πριν αφήσει να πάει. Κοίταξε λίγο σοκαρισμένος και για δεύτερη Νόμιζα ότι επρόκειτο να φρικάρεις,

 αλλά ξαφνικά άρχισε να giggle. Στη συνέχεια, εκπληκτικά, κόλλησε τη γλώσσα της έξω, προφανώς θέλοντας να το κάνω και πάλι. Έτσι έκανα. Γέλασε πάλι, αρέσει αυτό που έκανα. Τότε θα κολλήσει έξω τη γλώσσα μου, καλώντας την να κάνει το ίδιο πράγμα για μένα. Άνοιξε το στόμα της και αναρροφάται τη γλώσσα μου μέσα, τότε γρήγορα το αφήσει να πάει. Μου χαμογέλασε και γέλασε, διασκεδάζοντας και ελπίζοντας να την ενθαρρύνουν. Αυτό το παιχνίδι συνεχίστηκε για ένα λεπτό ή έτσι και όπως παίξαμε Γλίστρησα τα χέρια μου σε όλη τη διαδρομή γύρω της και τράβηξε σφιχτά εναντίον μου. Την επόμενη φορά που ήρθε η σειρά μου να κολλήσει έξω τη γλώσσα μου, καθώς άνοιξε το στόμα της φίλησα πλήρως στα χείλη. Σήκωσα το χέρι μου στο λαιμό της και άρχισε συρόμενη γλώσσα μου κατά το δικό της. Γκρίνια απαλά αδελφή μου φίλησε πίσω, πιέζοντας τα χείλη της σκληρά εναντίον μου. Τα χέρια μου ήταν όλο και πιο απρόθυμοι να συμπεριφέρονται. Απλά έπρεπε να αισθάνονται ότι το πανέμορφο κώλο. Γλίστρησα το δεξί μου χέρι προς τα κάτω στο κάτω μέρος της σέξι. Λίγα λεπτά αργότερα Meridian σύρεται προς τα πίσω και είπε, "Ουάου, έχεις με όλα τα hot." "Δείτε, γαλλικά φιλιά είναι φοβερό. Απλά πρέπει να σταματήσει χρονολογείται άπειρος χαμένος υψηλής αγόρια σχολείο και να βρούμε κάποιον που ξέρει τι κάνει." "Προφανώς. Τώρα ξέρω τι είμαι λείπει σε." Σταμάτησε για ένα δευτερόλεπτο, τότε χαμογέλασε σε μένα και είπε: «Φαίνεται να ξέρετε τι κάνετε. Όμως, εεε, θα σας πείραζε παίρνοντας το χέρι σου από τον πισινό μου;" "Ω, συγγνώμη." Ι βέβαιος ως κόλαση δεν ήταν συγγνώμη, και εγώ βέβαιος ως κόλαση δεν είχε αρκετά συγκινητικό κώλο. Σήκωσα το χέρι μου και το έφερε κάτω γρήγορα και σκληρά, spanking της με ένα δυνατό χαστούκι. "Γεια σου! Τι στο διάολο;!" φώναξε. I ξεφούρνισε το πρώτο, αν και κουτσός δικαιολογία θα μπορούσα να σκεφτώ. «Εγώ χρωστάω ακόμα δεκαοκτώ spankings γενεθλίων από πριν από δύο εβδομάδες και νομίζω ότι είναι καιρός να τους έχεις.


" Ούρλιαζε και απογειώθηκε τρέχει κάτω από την αίθουσα. I κυνήγησε και την πιάσανε και μπήκαμε στο σαλόνι. Την έσυραν πάνω στον καναπέ και κάθισε, φέρνοντας την μαζί μου. Γέλασε, όπως εγώ την tickled μέχρι τελικά ήμουν σε θέση να πάρει το πρόσωπό της βρίσκεται κάτω στην αγκαλιά μου, κρατώντας την με το αριστερό μου χέρι. "Εντάξει, δεκαεπτά περισσότερο!" Είπα, μόλις σήκωσα το δεξί μου χέρι και της δείρουν πάλι. "Επιτρέψτε μου να πάω!" ούρλιαζε. Κάτι ήταν στην πίσω τσέπη της. Έφτασα σε έβγαλε και μια πιστωτική κάρτα. "Γεια σου, ότι δίνουν πίσω!" που απαίτησε. "Σε ένα λεπτό," μου είπε, όπως μεταφέρθηκε την κάρτα σε άλλες χέρι μου. Γλίστρησα το δεξί μου χέρι κατά μήκος της πλευράς της, γαργαλάει κάτω από το σώμα της και ξεκούραστα ξανά στον κώλο της. Γέλιο, φώναξε, «Σταματήστε! Αφήστε με να φύγω!" "Δεν γαμημένο τρόπο." Φιλί της είχε πήρε τόσο καυλιάρης, και κοιτάζοντας προς τα κάτω στην πανέμορφη μικρή κλίση σκύλα πάνω αγκαλιά μου ήταν σχεδόν αδύνατο να μην τραβώντας τον πούτσο μου έξω και shoving στο στόμα της. Συνέχισα spanking της, μετρώντας ως πήγα και περιστασιακά χάιδεμα κώλο. Μετά από λίγο σταμάτησε να αγωνίζεται και άρχισαν να χαλαρώσετε. Τα πόδια της είχαν σταδιακά εξαπλώθηκε περαιτέρω χώρια και εγώ επεκταθεί το φάσμα των χάδια μου ανάμεσα στα πόδια της, σταματώντας μόνο μικρό πρόβλημα. Όταν έφτασα δεκαοκτώ σταμάτησα spanking της, αλλά συνέχισε αίσθημα στον κώλο της. "Μπορώ να έχω πιστωτική κάρτα μου πίσω τώρα;" Ο Θεός, είχε ένα ωραίο κώλο. "Είναι ωραίο δεν είναι;" ρώτησε. "Ω, είναι τόσο ωραίο. Έχεις ένα καταπληκτικό κώλο." «Εννοούσα πιστωτική κάρτα ανόητη μου. Δεν είναι για τα κουτάβια είναι χαριτωμένο;" "Ναι, είναι πολύ χαριτωμένο. Πάντα μου άρεσε κουτάβια σας." "Σκάσε", που άρχισαν τα γέλια. "Μπορώ να το έχω πίσω, σε παρακαλώ;" "Αν μπορείτε να το πάρετε, μπορείτε να το έχετε." Την έσπρωξε μακριά αγκαλιά μου πάνω στο πάτωμα και βάλτε την πιστωτική της κάρτα στην τσέπη πίσω μου. Σηκώθηκε και προσπάθησε φθάνοντας το χέρι της κάτω από πισινό μου για να πάρει την κάρτα της, αλλά δεν μπορούσε. Άρπαξε τα χέρια μου και τράβηξε, προσπαθώντας να με πάρει για να σηκωθούν. Φυσικά δεν υπήρχε τρόπος που θα μπορούσε να με σηκώσει, αλλά σηκώθηκε μόνο για την αμέσως να ξαπλώνουν στο πάτωμα. "Δεν υπάρχει δίκαιος! Είσαι πολύ βαρύ!" "Έλα, προσπαθήστε να το πάρει." I έπεισε. Πήρε τα κάτω στο πάτωμα δίπλα μου και άρχισε να προσπαθεί να κυλήσει πάνω μου. Την άρπαξε και την τράβηξε πάνω μου και άρχισε να γαργαλάει της. Γέλιο, κάθισε επάνω, τα επικαλυπτόμενα βουβωνική χώρα μου. Συνέχισα γαργαλάει της και τους γοφούς της wiggled εμπρός και πίσω άθελά μου έδωσε ένα ωραίο χορό γύρο. Τι είχε κάνει αισθητή καταπληκτική, αλλά δεν είχα καμία επιθυμία να τελειώσεις στο παντελόνι μου. Έτσι, μετά από λίγα λεπτά σταμάτησα γαργαλάει την ανάκτηση και την πιστωτική κάρτα και το πέταξε, έτσι ώστε να προσγειωθεί ένα ζευγάρι πόδια πάνω από το κεφάλι μου. Εκείνη όρμησε για αυτό και εγώ την άρπαξε, τραβώντας πίσω τα κάτω πάνω μου. Τώρα το κεφάλι μου είχε δίκιο μεταξύ μεγάλα βυζιά της. I αναπνέουν βαθιά.

Ο Θεός, που μύριζε τόσο γαμημένο καλό. Επανέλαβα την γαργαλάει τις πλευρές της και γέλασε, wiggling βυζιά της στο πρόσωπό μου. Λίγο πουκάμισο της ήταν το δέρμα σφιχτό και σκληρό θηλές της ήταν ορατά μέσα από το ύφασμα. Ω, πόσο ήθελα να τραβήξει το πουκάμισό της και τα κάτω πιπιλίζουν τους. Δεν είχα την ευκαιρία, διότι αν ξαφνικά Meridian scooted μέχρι περαιτέρω μέχρι το καβάλο της ήταν απ 'ευθείας στο πρόσωπό μου. Είτε κατάλαβε τη θέση αυτή και εγώ ήμασταν σε Δεν ξέρω, αλλά άρπαξε την κάρτα της, άρχισε να κάθεται και μαλακό ανάχωμα της ωθήθηκε δικαίωμα κατά το στόμα μου. Γαμώτο! Μουνί της ήταν μούσκεμα! Ήταν έτοιμος να πατήσαμε και η σκέψη που είχα κάνει με αυτόν τον τρόπο έκανε τον πούτσο μου σκληρότερα από ό, τι είναι ποτέ! Κάρτα στο χέρι Meridian scooted πίσω κάτω για άλλη μια φορά επεκτείνονται πέρα ​​από τη λεκάνη μου. "Χα χα, το πήρα." τραγούδησε. "Καλό για σας», είπα, να κολλήσει έξω τη γλώσσα μου παιδικά. Γρήγορα αυτή έσκυψε και παπαγάλιζαν τη γλώσσα μου με τα χείλη της. Σήκωσε το κεφάλι της μερικά εκατοστά και χαμογέλασε. «Σ 'έπιασα», ψιθύρισε. Έβαλα το χέρι μου πίσω από το κεφάλι της και τράβηξε το πρόσωπό της με τη δική μου και τη φίλησα. Καθώς τα χείλη μου άγγιξε το δικό εκείνη γλίστρησε τη γλώσσα της στο στόμα μου. «Μμμ, μου αρέσει φιλιά σας," αναστέναξε. Η καρδιά μου χτυπούσε πιο γρήγορα από ποτέ. Είχα να τη γαμήσω. Το σώμα της δεν ήθελε. Μουνί που χρειαζόταν. Άρχισα να χαϊδεύει της ως φιληθήκαμε, συρόμενη χέρι μου προς τα πάνω κατά μήκος της πλευράς προς βυζιά της. Ακριβώς όπως το χέρι μου ήταν έτοιμος να κλείσει περίπου στο ένα από αυτά τα μεγάλα ζουμερά πεπόνια, χτύπησε το τηλέφωνο. Γαμώτο! Ποιος στο διάολο ζητά τώρα! «Jason», ψιθύρισε, «πρέπει να βρω το τηλέφωνο." Το τηλέφωνο χτύπησε και πάλι. «Σε παρακαλώ, επιτρέψτε μου να το πάρει», είπε. Σηκώθηκε και την ακολούθησα στην κουζίνα. "Γεια σας ... Γεια σου μαμά ... κάνω μεγάλη ... Ναι, είναι εδώ. Εμείς απλά αφήνοντας να πάει σε μια ταινία." είπε, κλείνοντας το μάτι σε μένα. "Τι;" φώναξε ξαφνικά στο τηλέφωνο. "Αυτό είναι φοβερό! Γεια σου Jason, Christie είχε το μωρό της!" "Ζήτω," I μουρμούρισε, νευριάσει ότι ήταν πάνω από Playtime. "Πάω να πάει στην τουαλέτα", είπα, απορρίπτοντας τον εαυτό μου. Έτρεξα κάτω από την αίθουσα στο δωμάτιό της και πήγε γρήγορα και μεγάλωσε σε τυφλώνει έτσι υπήρχε ένα μικρό κενό ανάμεσα στο κάτω μέρος και το περβάζι του παραθύρου. Αυτή θα έπρεπε να γδύνομαι κάποτε απόψε και όταν το έκανε, θα πρέπει να παρακολουθείτε. Έτρεξα πίσω έξω και πήγε στο μπάνιο και έκλεισε την πόρτα. Χτύπησε περίπου δέκα λεπτά αργότερα ήμουν πλύσιμο των χεριών μου. "Γεια σου, θέλεις να πάω να δω μια ταινία;" ρώτησε. "Σίγουρα, αυτό θα ήταν διασκεδαστικό." "Η καθυστερημένη εμφάνιση δεν ξεκινά για λίγο, οπότε ας πάμε σε μισή ώρα και να πάρει κάτι να φάει," ανέφερε. "Ok". "Cool, είναι μια ημερομηνία. Πάω να πάει τεθεί σε νέα φούστα μου." Γλυκό! Spy χρόνο! «Θύμισέ μου να σας πω τι μου είπε η μαμά απλά», είπε. Ναι, ναι, Christie είχε το μωρό της. Big deal. Όταν άκουσα την πόρτα της κοντά βγήκα από το μπάνιο και πήγε ήσυχα έξω. Άρπαξα ένα κουβά για να σταθούν στα κρυφά και μέχρι το παράθυρό της και να ενταθεί. Μεσημβρινό είχε κλείσει περσίδες της, αλλά ως συνήθως είχαν παραβλεφθεί το κενό στο κάτω μέρος. Η καρδιά μου χτυπάει σαν κόλαση όπως κρυφοκοίταξε μέσα από το άνοιγμα στην κρεβατοκάμαρα της αδελφής μου. Meridian ήταν στο στερεοφωνικό του θέση σε ένα CD. Γύρισε τον τρόπο έντασης και στη συνέχεια γύρισε πίσω και γύρω ξεκίνησε σανδάλια της, χορεύοντας με τη μουσική. Άρπαξε το κάτω μέρος του πουκαμίσου του και τράβηξε πάνω από το κεφάλι της, αποκαλύπτοντας ένα σέξι ροζ σουτιέν.

Τότε ξεκούμπωτο στενό τζιν της και wiggled και έσκυψε πάνω τους, όπως αυτή ωθείται από τους γοφούς της και κάτω από τα πόδια της. Χαριτωμένο λευκό κιλοτάκι της είχε ανέβει σε ρωγμή της και κοίταξε τον κώλο γαμημένο απίστευτο. Θα μπορούσα να έχω μείνει δεξιά τότε περισσότερο από ικανοποιημένοι. Meridian χόρεψε πάνω στο κομοδίνο της, άνοιξε το πρώτο συρτάρι και έφτασε σε, και έβγαλε την κόκκινη τσάντα ανακάλυψα νωρίτερα. "Άγιο γαμημένο σκατά», ψιθύρισα. Έχει ντάμπινγκ το δονητή, λιπαντικό, και εσώρουχα από πάνω από το κρεβάτι και κάθισε δίπλα τους. Φτάνοντας πίσω της αυτή ελευθέρωσε σουτιέν της, τότε σηκώθηκε λίγο και τράβηξε την κιλότα. Bare-κώλο γυμνό που καθορίζουν δεν τέσσερα πόδια από unblinking τα μάτια μου και την εξάπλωση πόδια της. Μουνί της ήταν πιο νόστιμος από ό, τι είχα ποτέ φανταστεί. Ήταν ξυρισμένο τέλεια ομαλή και γυάλιζε με υγρασία. Ένιωσα σύσπαση καβλί μου με ενθουσιασμό όπως απεικονίζεται σπρώχνοντάς το εμπρός και πίσω μέσω αυτών των ολισθηρό χείλη. Το βλέμμα μου ταξίδεψε προς τα πάνω με τις πιο ζωηρός βυζιά πλήρη είχα δει ποτέ, οι θηλές της μακρά και σκληρή. Θεέ μου, θέλω να γαμήσω σε κάθε μία από τις σφιχτές τρύπες της. Άρχισα να τρίβει το πουλί μου με τζιν μου καθώς κοίταξε μέσα από το παράθυρο. Αρπάζοντας το μπουκάλι του λιπαντικού και κρατώντας το πάνω από το μουνί, αυτή άνοιξε και συμπιέζονται. Είδα στον ενθουσιασμό ως μια μακρά σειρά από ολισθηρό cummy λιπαντικό έσταζε απ 'ευθείας στο αιδοίο της αδελφής μου. Έκλεισε τα μάτια της και άρχισε να τρίβει κρέμα μου στο αρασέ της, να πάρει όλα ωραία και έτοιμα, άρπαξε τότε το ελαστικό dong και την μετέτρεψε σε έσπρωξε αργά και βαθιά μέσα στο μουνί της. Μουνί γεμιστό κοίταξε, τα χείλη εξαπλωθεί μεγάλη για να φιλοξενήσει το μεγάλο παιχνίδι. Αν δεν είχα τιναζόταν μακριά νωρίτερα θα είχα σπασμένο παξιμάδι μου δικαίωμα τότε. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι έβλεπα πραγματικά αυνανίζομαι αδελφή μου. Δεν ήταν μόνο ένα άτακτο μικρό άγγιγμα και τρίψτε είτε. Meridian ήταν πλήρης για γαμημένο τον εαυτό της. Της γκρίνια σύντομα έγινε ακούγεται πάνω από την ένταση της μουσικής. Συνέχισε shoving ο κόκορας μέσα και έξω από το μουνί, ενώ τρίβει την κλειτορίδα της όλο και πιο γρήγορα. Σύντομα ολόκληρο το σώμα της έτρεμε σε έκσταση. Της οργασμό πρέπει να ένιωσε απίστευτη. Σαφώς ικανοποιημένος που κατσαρώνουν επάνω σε μια μπάλα και άρχισε να γλείφει παιχνίδι της καθαρίσετε. Βλέποντας την αδερφή μου κάνει τον εαυτό cum ήταν η πιο σέξι, πιο εκπληκτικό πράγμα που έχω δει ποτέ στη ζωή μου. Έμεινα εκεί στέκεται ως Meridian ανασηκώθηκε και σκούπισε το μουνί μακριά με την κιλότα και στη συνέχεια πέταξε τους στο πάτωμα. Η ίδια ντυμένη στα εσώρουχα που είχα την έστειλε, στη συνέχεια, στάθηκε και θαύμαζε ενεργητικού της στον καθρέφτη, θέτοντας παιχνιδιάρικα σαν να ήταν ένα μοντέλο, και κάνοντας μερικές μικρές προσαρμογές σουτιέν της. Μπάλες μου ήταν πληγώνει σαν κόλαση. Έτρεξα πίσω στο σπίτι και στην κρεβατοκάμαρά μου και έκλεισε την πόρτα πίσω μου και τράβηξε το παντελόνι μου και ξεκούμπωτο μπόξερ μου. I καθοδηγείται πούτσος μου μέσα από το άνοιγμα και ξάπλωσε στο κρεβάτι και άρχισε να σπασμωδικές off. "Γεια σου Jason," αδελφή μου ζήτησε από κάτω από την αίθουσα λίγα λεπτά αργότερα σύντομο, "είστε έτοιμοι να πάτε;"
Κατάρα κάτω από την αναπνοή μου, μου απάντησε, "Uh ναι, μόλις ένα λεπτό." Πραγματικά χρειαζόμουν πέντε. Θα μπορούσα να ακούσω τα πόδια της, πιο κοντά γι 'αυτό έσπευσε αποπληθωρισμό και να θέσει πουλί μου πίσω στο μπόξερ μου. Ακριβώς όπως σηκώθηκα, Meridian άνοιξε την πόρτα. "Γεια σου ανόητη, έλα. Εμείς πάμε για να είναι αργά;" Στη συνέχεια, παρατήρησε ό, τι φορούσα. "Uh, εσείς δεν πρόκειται, όπως που είσαι;" ρώτησε, χαχανητά. «Μην είσαι χαζός. Φυσικά όχι, ήμουν απλά αλλάζει. Μην σας χτυπήσει;" «Ω, αυτό δεν θα ήταν καθόλου διασκεδαστικό," μου απάντησε. "Σας αρέσει το νέο φούστα μου;" ρώτησε, το στροβίλισμα γύρω για να το μοντέλο για μένα. "Πω πω, μου αρέσει αυτό. Είστε τόσο καυτό." Φαινόταν τόσο γαμημένο ζεστό. Εκτός από τη μαύρη μίνι φούστα και καλσόν, φορούσε ένα στενό κόκκινο πουλόβερ και ψηλοτάκουνες μαύρες δερμάτινες μπότες

. Θεέ μου, πρέπει να τη γαμήσω, βιασμό της, ό, τι χρειάζεται. Απλά πρέπει να πάρετε κάποιο τρόπο τον πούτσο μου μέσα της. "Αυτό είναι γλυκιά, αδερφέ. Hey είναι αυτά στο νέο Mustang σας;" ρώτησε, χειρονομεί προς τα κλειδιά στο κομμό μου. "Ναι, τι γίνεται με αυτούς;" "Πότε θα επιτρέψτε μου να το οδηγήσεις;" "Είμαι δεν πρόκειται να σας αφήσει να το οδηγήσεις. Ποτέ." "Έλα, σε παρακαλώ; Απλά επιτρέψτε μου να το οδηγήσει στο δρόμο για δείπνο απόψε." Κανονικά θα μπορούσα να έχω την αφήσει, αλλά δεν είχα πάει ποτέ ως σεξουαλικά απογοητευμένοι, όπως ήμουν εκείνη τη στιγμή. Με το να στέκεται εκεί που ψάχνει σέξι ως κόλαση μόνο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν η κορύφωση της στην ευχαρίστηση, όπως αυτή έσπρωξε ότι dildo μέσα και έξω από τον κόλπο της. Έπρεπε να πάει γι 'αυτό θα μπορούσε να ανακουφίσει πόνους καρύδια μου, αλλιώς κάτι πολύ κακό επρόκειτο να συμβεί. "Δεν υπάρχει τρόπος. Τώρα να φύγουμε». "Λοιπόν, βλέποντας πως δεν είστε έτοιμοι να πάτε ακόμα, και πώς να μην μιλάμε πολύ ωραία, νομίζω ότι είμαι απλώς πρόκειται να λάβει theeese ...», είπε, όπως αυτή πήρε σιγά-σιγά μέχρι τα κλειδιά μου, " και να πάει χωρίς εσένα. " Και τότε ακριβώς όπως είχε κάνει αμέτρητες φορές, όταν ήμασταν παιδιά, ήταν ανοικτά και να λειτουργήσει κάτω από την αίθουσα με σκατά μου. "Meridian, να πάρει τον κώλο σας πίσω!" Φώναξα όπως έχω αγωνιστεί μετά από αυτήν. Έπιασα μέχρι την μέση κάτω από την αίθουσα και αυτή squealed με το γέλιο, όπως εγώ την άρπαξε. "Δώσε μου τα κλειδιά μου γαμώτο!" "Κάποιος πήρε ένα ασήμαντο στόμα." τραγούδησε. Έχει wiggled δωρεάν και έτρεξε μέσα από το πλησιέστερο πόρτα στην κρεβατοκάμαρα των γονιών μου. Ακολούθησα και την άρπαξε από πίσω στα πόδια του κρεβατιού. Ούρλιαζε και πάλευε να ξεφύγει όπως εγώ που πραγματοποιήθηκε στις σφιχτά στη μέση της. Έσκυψα εναντίον της και έκανε μια κίνηση για τα κλειδιά, αλλά εκείνη έσκυψε και άπλωσε το χέρι της, κρατώντας τους πέρα ​​από την προσιτότητά μου. Μόλις πισινό της ήρθε σε επαφή με βουβωνική χώρα μου, ξέχασα τι στο διάολο ήμουν ακόμα να κάνει. «Γαμώτο ...," I moaned. "Τι;" "Τίποτα, απλά δώσε μου πίσω τα κλειδιά μου." «Ω, είμαι αυτό κάνει δύσκολο για σας;" που πείραζαν, wiggling κώλο. "Έλα, είναι ακριβώς εδώ." είπε, κρατώντας το χέρι της. Meridian άρχισαν τα γέλια και άρχισε να αγωνίζεται για να ξεφύγει και πάλι, αλλά έχω την τράβηξε πίσω σκληρά εναντίον μου. Θεέ μου, αγαπώ τη θέα και την αίσθηση του κώλο μιας γυναίκας πάνω στο σώμα μου, όπως αυτή είναι λυγισμένα πάνω από μπροστά μου. "Επιτρέψτε μου να πάω!" ούρλιαζε. Έχω απεικονίζεται η αδελφή μου σε αυτήν την ακριβή θέση του χιλιάδες φορές και τώρα που ήταν εκεί για την πραγματική και ήμασταν μόνοι δεν ήμουν έτοιμος να αφήσει να πάει. "Δεν υπάρχει τρόπος, αυτό είναι δικό σας λάθος δεκάρα. Κλείστε κλέβει τα πράγματά μου." Την επόμενη φορά που τράβηξε προς τα εμπρός εγώ προφασιζόμενη να χάσουν την πρόσφυσή μου και τα χέρια μου γλίστρησε κάτω επάνω αλήτης της. Μετακίνηση γρήγορα πίσω τους στη μέση της πίεσα φούστα της αδελφής μου επάνω, αποκαλύπτοντας τις κορυφές των κάλτσες της και στρινγκ της, η οποία ήταν σφηνωμένο στη ρωγμή του σε σχήμα καρδιάς κώλο. Το ερωτικό θέαμα πριν από μένα ό, τι προκάλεσε το αίμα που έμεινε στο μυαλό μου αμέσως να κατακλύσουν το πουλί μου, φέρνοντάς την σε πλήρη σκληρότητα. Ανίκανος να ελέγξει τον εαυτό μου πια, Γλίστρησα τα χέρια μου γύρω της και άρπαξε ένα tit σταθερά σε κάθε χέρι. «Μμμ ... ναι," που αναπνέουν, «θυμηθείτε πώς να παίξει αυτό το παιχνίδι." Ι βέβαιος ως κόλαση δεν θυμάμαι το παιχνίδι μας, και τώρα δεν είναι σκύλα ή οποιοσδήποτε άλλος ήταν εδώ για να με σταματήσει. Έσφιξα βυζιά της και αλέθεται στη βουβωνική χώρα μου από τον κώλο, παίζει σαν να προσπαθούν να φθάσουν τα κλειδιά μου ως Meridian wiggled εναντίον μου, προσποίηση για να προσπαθήσει να ξεφύγει. Αισθάνθηκα ζαλάδα, το κεφάλι μου κολύμπι με όλες τις σφοδρή επιθυμία που είχα δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια για την μικρή αδελφή μου. Ξαφνικά ο κ. Johnson βρήκε το άνοιγμα στο ξεκούμπωτο μπόξερ μου και αναδείχθηκε σε όλο της το μεγαλείο του. Ξεπεραστούν από την επιθυμία είδα το πέος μου γλίστρησε μέσα από το αυλάκι της πισινό της αδελφής μου.

 Meridian moaned καθώς ένιωσε σφύζει μου σκληρά-για το κατά σάρκα του κώλου της. Σταμάτησε να προσπαθεί να τραβήξει μακριά και στιγμιαία παύση, τότε γύρισε το κεφάλι της και μου χαμογέλασε γλυκά πάνω από τον ώμο της. "Έλα Jason, προσπαθήστε να πάρετε τα κλειδιά σας», είπε, σηκώνοντας τους γοφούς της προκαλώντας τον πούτσο μου να γλιστρήσει πίσω. Έσκυψα προς τα εμπρός, συγκινημένος, συρόμενη προς τα πάνω το πέος μου και πάλι, όπως έκανα μισή assed προσπάθεια για να αρπάξει το χέρι της. Έχασα και γλίστρησε καβλί μου πίσω, κηλίδες προ-cum σε ρωγμή της. Έκανα αρκετές ακόμα προσπάθειες, κάθε φορά που σκόπιμα μη γι 'αυτό θα μπορούσε να συνεχίσει το τρίψιμο τον εαυτό μου εναντίον της. Μετά από λίγα λεπτά, καθώς έφτασα για το μπράτσο της Meridian άνοιξε το χέρι μου δείχνει ότι δεν κρατούσε τα κλειδιά μου πια. «Hey, πού πάνε;" Ρώτησα, βλακωδώς. Κοίταξε πίσω σε μένα με αυτά τα σαγηνευτικά μάτια και σηκώνοντας τους ώμους της, είπε απλά, "Αναζήτηση μένα." "Εντάξει, αν αυτό είναι ό, τι θέλετε." Μου απάντησε. Γλίστρησα τα χέρια μου πάνω κάτω κοιλιά της και στη συνέχεια έθεσε σφιχτό λίγο προς τα πάνω της πουκάμισο πάνω από τα βυζιά της. Τότε έβγαλε τα κύπελλα του σουτιέν της κάτω και άρπαξε κάθε βυζιά της σφιχτά. Είναι αδύνατο να περιγράψει το πόσο καλή αισθάνθηκε το σώμα της. Λείανσης καβλί μου κατά τον κώλο, εγώ fondled βυζιά και θηλές της με το ένα χέρι και άρχισε συρόμενη άλλες προς τα κάτω το χέρι μου. "Είναι εδώ κάτω;" Ρώτησα, όπως εγώ το χέρι μου γλίστρησε κάτω από την ζώνη του κιλότα πάνω στάζουν υγρό αρασέ της. «Μμμ ... χμμ," αναστέναξε με σέξι λίγο τη φωνή της, καθώς τα δάχτυλά μου πέρασε πάνω από την κλειτορίδα της μέσα στο αυλάκι στάζουν από το μουνί. Άπλωσε τα πόδια της ευρύτερης και γύρισε το κεφάλι της στο πλάι, αισθησιακά γλείφει pouty κόκκινα χείλη της. I έσκυψε και τη φίλησε, σπρώχνει τη γλώσσα μου μέσα στο στόμα της. Το σώμα της έτρεμε και αυτή moaned απαλά και φιληθήκαμε, τρίβει τα δάχτυλά μου γύρω από το αιδοίο της. Σύντομα άρχισα γαμημένο πρώτη και μεσαία δάχτυλα μου μέσα και έξω από βρεγμένος υγρή τρύπα της και να τρίβει την κλειτορίδα της με την παλάμη του χεριού μου. Η ρωγμή του κώλο της αδελφής μου είχε αυξηθεί ολισθηρό από την προ-cum και τον ιδρώτα και το πουλί μου ήταν συρόμενη ομαλά μαζί, όπως εγώ ώθηση εναντίον της ξανά και ξανά σε μια σεξουαλική ζάλη, ενώ εγώ δακτύλων και fondled πανέμορφο σώμα της. Εγώ γονάτισε πίσω της και τράβηξε την κιλότα off. I έγλειψε ένα μονοπάτι από το κάτω μέρος της μπότες της σε όλη τη διαδρομή μέχρι το πόδι της, τα χέρια μου αισθάνονται ομαλή κάλτσες της, όπως πήγα, τη γλώσσα μου γλιστρώντας πάνω της, πίσω από το γόνατο της, μέχρι το μηρό της, στη συνέχεια, πάνω στο γυμνό σάρκα του κώλου της. I ώθησε το πόδι της ζητώντας της να εξαπλωθεί ευρύτερα για μένα και τότε θα θαφτεί το πρόσωπό μου ανάμεσα στα πόδια της, τη μύτη μου στη ρωγμή του κώλο. "Ω, Θεέ μου!" λαχάνιασε, όπως άρχισε να γλείφει το μουνί. I τρίβονται κλειτορίδα της, όπως εγώ έγλειψε πάνω και κάτω σχισμή της αδελφής μου, ενώ μασάζ κώλο και χαϊδεύει πάνω και κάτω μεταξένια μηρούς της. Γυρίζοντας γύρω, Ακούμπησα το κρεβάτι και κόλλησε τη γλώσσα μου έξω και να τοποθετηθεί βαθιά στον κόλπο της αδελφής μου. "Ω, σκατά! Γλώσσα αδελφός μου είναι μέσα στο μουνί μου!" "Κρατήστε φούστα σας και να κοιτάς." Είπα, το στόμα μου γεμάτο αρασέ αδελφή. Εκείνη σήκωσε το μέτωπο της φούστας της και κοίταξα επάνω και πέρα ​​από τα υπέροχα βυζιά στα μάτια της, όπως άρχισε να γλείφει και το πιπίλισμα κλειτορίδα της. "Do you like τρώει το μουνί της αδερφής σου; Θεέ μου που αισθάνεται καλά!" Μου έχωσε τα δάχτυλά μου μέσα και έξω από το αιδοίο της, όπως εγώ αναρροφάται έγλειψε και την κλειτορίδα της. Δεν μπορούσε να πάρει αρκετά από το σώμα αίσθημα της Meridian, άλλο χέρι μου περιαγωγής παντού, στο κώλο, κοιλιά της, βυζιά της, και πάνω και κάτω πανέμορφα πόδια της. «Γαμώτο! Αυτό αισθάνεται τόσο γαμημένο καλό!" ούρλιαζε. Σύντομα τα πόδια Meridian άρχισε να ανακινείται και άρχισε να κινείται γοφούς της, γαμημένο το πρόσωπό μου. "Θεέ μου, είμαι πρόκειται να τελειώσεις!" ούρλιαζε. «Ναι μωρό, cum στο στόμα μου! «Είσαι μου τρώει τόσο καλό! Θεέ μου, εδώ έχω cum!" Ξαφνικά θα μπορούσα να αισθανθώ τον κόλπο της spasming και σφίξιμο γύρω από τα δάχτυλά μου και μια πλημμύρα του χυμού ξέσπασε από το μουνί, βρέξιμο της πρόσωπο και το χέρι μου. Όταν τα κύματα του οργασμού της υποχώρησε, κατέρρευσε πάνω στο κρεβάτι. Σηκώθηκα και γύρισε το κεφάλι της να με κοιτούν και χαμογέλασε. "Κανείς δεν έχει ποτέ έγλειψε μουνί μου πριν," αυτή panted. "Αυτό ήταν καταπληκτικό." "Ευχαριστώ. Τα κλειδιά μου δεν φαίνεται να είναι εκεί, όμως," I αστειεύτηκε. Έχει giggled και μεγάλωσε μέχρι τα γόνατα πάνω της με το πάνω μέρος του σώματος της, εξακολουθεί να στηρίζεται πάνω στο κρεβάτι, προκαλώντας τον κώλο για να κολλήσει αισχρά στον αέρα. Τότε έφτασε από πίσω της και με τα δύο χέρια και να διαδώσει τα χείλη μουνί πέρα. "Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε κάτι μεγαλύτερο», ανέφερε. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την απίστευτη θέα που είχα εκείνη τη στιγμή: πανέμορφη μικρή αδελφή μου ντυμένη σέξι ως κόλαση, έσκυψε πάνω στην αγαπημένη μου θέση και κρατώντας το μουνί ανοιχτό, έτοιμο να πατήσαμε για πρώτη φορά. "Θεέ μου είσαι σέξι. Πουλί μου είναι τόσο γαμημένο σκληρά για σας." «Μμμ ..., και το μουνί μου είναι τόσο υγρή για σένα», μου απάντησε. Τρόμος με ενθουσιασμό και προσμονή, εγώ ώθησε το ευαίσθητο κεφάλι του πέους μου ελαφρώς μεταξύ των μαλακών σαρκώδη χείλη της μουνί, ακριβώς στην είσοδο του κόλπου της. Άρπαξα τη μέση της και την τράβηξε απαλά πίσω από μένα, βλέποντας ως τα οκτώ ίντσες από το πουλί μου άρχισε σιγά-σιγά μικρή αδελφή μου, μέχρι που ήταν μπάλες βαθιά στα εφηβικά παρθένο κόλπο της. Μουνί της Meridian ήταν σφιχτή, υγρή, και έτσι καυτό ατμό. Ήμουν στον ουρανό. Όλες οι απολαύσεις που είχα βιώσει ποτέ δεν θα μπορούσε να έρθει ακόμη και κοντά σε σύγκριση με το πόσο καλά ένιωσα αυτή τη στιγμή. Ήμουν εντελώς ανάρπαστος. Μετά από χρόνια lusting, ήμουν τελικά μέσα σε μικρή αδελφή μου. «Μμμ ... σας ταιριάζει απόλυτα," εκείνη βόγγηξε. "Έχω πάντα φανταζόταν ότι θα ήθελα να είναι η πρώτη μου." Un-γαμημένο-πιστευτό! I υποστηρίζεται καβλί μου σε όλη τη διαδρομή και να διακοπεί πριν από σιγά-σιγά να κολλήσει πίσω, απολαμβάνοντας τις έντονες αισθήσεις ως πούτσος μου χώρισαν τα χείλη μουνί και άρχισε να γλιστρά μέσα. Επανέλαβα ότι μερικές φορές, όπως είπα στον εαυτό μου ξανά και ξανά ότι έκανε σεξ με την αδελφή μου.