اس نے مجھ سے گڑبڑ





ہیلو، میں ٹونی ہوں اور میں دیسی کے والد صاحب کا ایک بہت بڑا پرستار ہوں، میں 19 ہوں اور میں واقعی میں ہوں.
لڑکی کے اعداد و شمار کو دیکھ کر میں دلچسپی رکھنے والے میری.
نیبر تمام لڑکیوں کے فلیٹ ہیں (نہیں چھاتی) سوائے ایک نام لڑکی،
انیتا وہ میری اچھی دوست ہے اور وہ بہت سینگ کا بھی ہے. ، اس کے اعداد و شمار کے بارے میں
اس کے سینوں میں اس کی ماں سے بڑے ہیں اگرچہ وہ صرف 20.Another اثاثہ ہے
اسے، اس کی بڑی منحنی گدا ہے. وہ جینز یا کسی بھی ہپ جکڑنا چیزیں جب بھی پہنتے ہیں،
اس کا گدا صرف کسی حد تک اس کے جینس پھاڑنا طرح باہر protrudes. یہاں تک کہ جب وہ پہنتی
سلوار کرتا، اس بنس (گدا) outstand. گرم گرمیاں میں وہ نصف میں آتا ہے
پتلون اور اپنے علاقے میں تمام مردوں کو نظر میں اس کے melons اور لالچ میں تلاش
اس کے گدا کے. میں اس کے پیچھے ایک عادت چلنا ہے جب بھی میں اس کے ساتھ ہوں، تاکہ میں
اس کے گدا کے wiggle گھورتے، کر سکتے ہیں جب وہ چلتی ہے. میں ہمیشہ رکھنے کے لئے آگاہ کر رہا ہوں
Watch More Movies
اس neckline لگ تاکہ ہر آدمی کی سیب کی ایک جھلک حاصل کرنے کے لئے
آنکھوں. اور جب یہ کر میں نے محسوس کیا ہے کہ انیتا ہمیشہ ایک سیاہ چولی پہنتے ہیں، میں
وجہ معلوم نہیں لیکن اس بات کو یقینی اس tanned رنگ پر ہے دکھائی دیتی ہے. تمام
انیتا کے لئے اس perverseness، کوئی بھی اس کی طرف دیکھ کے خلاف مزاحمت کر سکتے ہیں وہ بہت سیکسی ہے.
میرے گرمیوں کی چھٹیوں میں اس کے گھر سے جانے کے لئے کیا کرتے تھے میں ایک بار، اچھی طرح جون تھا
یا جولائی مجھے یاد نہیں بلکہ اس دن بارش ہو رہی ہے، کیا گیا تھا اور انیتا کھیلنا چاہتا تھا
بارش میں. انسان .... کہ سارا دن میرے ڈک 90'degrees میں کھڑا اس طرح تھا.
میرے ڈک چھونے کے بغیر مشت زنی کی، اور میں کم سے جا رہا تھا. بارش میں انیتا
اور تمام گیلے، یہاں اور وہاں چل رہا ہے، اس کے کپڑے گیلے اور اس پر جمے
جسم. میں اس کے منحنی شخصیت شکل میں دیکھ سکتا ہے. اس کے نپل نظر آئے کی وجہ سے تھے
گیلے برا اور سیاہ گلابی سلوار کے اوپر نظر آنے برا. اس کی چھاتی تھے
بٹن کی ایک جوڑے کی طرح درمیان میں نپلس کے ساتھ ہوئے تھے. اس گہرے نیلے رنگ panty
اس کے گدا caressing، بن کے دو ٹکڑے بتانے ہے. چلانے کے اثرات تھا
کہ انیتا اثاثے آہستہ آہستہ اوپر اور نیچے کو ہلا کر رکھ دیا ہے. میں انیتا کی نظر حاصل
حسن ہے. اس jiggling سینوں اور اس ملاتے ہوئے گدا ناقابل فراموش تھے.

ایک دن کے طور پر جب ہم اس کے گھر میں اکیلے میں بات کر رہے تھے اور کوئی نہیں تھا
نے اس سے کہا کہ وہ کتنے کی تلاش میں تھا اور اسے بھاڑ میں کرنے کی خواہش ہے. وہ غصہ ہو گئی اور مجھے بھیجا ہے
گھر سے باہر. اگلے دن اس نے مجھ سے آنے کی گھنٹی بجی، وہ کچھ کہنا چاہتا تھا
بات. میں عجیب لگا لیکن اور چلا گیا. میں نے اس کے گھر میں اور انیتا کے دروازہ کھولا
اسے باہر سے تالا لگا پکارا، وہ شاور میں تھی اور نہ آواز
غصہ ہے. میں سوفی پر بیٹھ گیا، اور پھر انیتا پر تولیہ سے ہاتھ نے مجھ سے پوچھا
ٹیبل. یہ سب بہت عجیب لگ رہا تھا، لیکن میں مجبور کر بہت خوش تھا. باتھ روم
دروازہ کھلا ہوا تھا "اندر آ جاؤ" انیتا نے کہا کہ میں نے ٹریڈ مارک کے ساتھ ایک مکمل طور پر ننگی انیتا نے دیکھا.
بڑے چھاتی گیلے اور shinning اور اس کی گہری بھوری کی طرف اشارہ کرتے ہوئے نپلس. میرا لنڈ گئے
میری طرف کھڑے اور اس انیتا دیکھ مسکرایا. میں اپنے کپڑے اور میرے ڈک لیا
ایک براہ راست پوزیشن میں تھا. میں خود پر کنٹرول نہیں کر سکے، میں پکڑ لیا
انیتا اور اسے زور سے احساس اس کے مانسل نتمبوں اور اس کے نپل کو چوما تھے
میرے خلاف دبانے. ہم بھی گرم سرد شاور میں تھے اور انیتا کے جسم تھا
گرم، ریشمی جسم میری خدمت میں تھا. میں نے انیتا جھکا، اس کی کمر کے پکڑ لیا تو
میں اس gand کے درمیان میں اپنے لنڈ پر رکھ دیا اور سٹروک دینا شروع کر دیا، انیتا moaned
"Ahhhhhh"، شاید یہ ان کی پہلی گدا تھا. انیتا "آہستہ آہستہ slowwww" cooed. پانچ کے بعد
کہ مقعد ساہسک انیتا منٹ ختم بن گیا اور مجھے روک دیا. ہم دونوں
غسل لیا اور خود کو تازہ دم ہے. لیکن میں مطمئن نہیں تھا. انیتا کریں گے
بستر نے کہا کہ وہ چاہتے تھے. میں بستر پر کود اور اس کی چھاتی کو چاٹ stared
اور میری اس کے گول چھاتی کا دودھ کی خواہش ایک کبھی نہ ختم ہونے والے تھے. میں نے اس سے ملوانا
یہاں تک کہ وہ کھڑی طویل اور سخت تھے نپلس. انیتا hotter اضافہ ہوا اور میں پر رکھ دیا گیا
اسے اس کے پورے جسم کو بوسہ لينا. میں نیچے پہنچ گئےWatch More Movies اور انیتا chut کے لئے چلا گیا، اور میں
اس بلی کے ہونٹ جدا اور کے درمیان میں میری زبان فکسڈ اور چاٹنا شروع کر دیا. انیتا
squealed "اوہ .. جی ہاں .... جی ہاں، اور اپنی زبان کے ساتھ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے متعلق بھاڑ میں جاؤ، چاٹنا ہے بھگوان نہیں روک سکتا
Pleaseeeee روکنے "نہیں ہے. وہ اس chut کے خلاف میری زبان کو آگے بڑھانے شروع کر دیا، اور میں تھا
Watch More Movies sighs کی لی میں ہو رہی ہیں اور انیتا کمر کی نقل و حرکت gyrating. وہ
کیا گیا دھکا اور سافٹ چللاتی ہے، جس سے مجھے بہت پرجوش الفاظ ادا کرتے ہوئے jerking. اس کے بعد میں
اس کی بلی میں نے اپنی انگلیاں بھاگ گیا اور ان کے بھاگ گیا اندر اور باہر. انیتا سرگوشی، "رکھیں
میری بلی رگڑ کے براہ مہربانی ". اس sighs زور ہو گیا اور اس بنا purring
سینگ. وہ اس orgasm تھا اور اس کی cunt رس وہ moaned سے بھرا ہوا
"Ummmmmmmahhhhh". میرا لنڈ قے جا رہا کیا گیا تھا لیکن میں مزاحمت کی. تو مجھے اس کے پاس گئے تھے
کمرے ڈرائنگ اور سوفی پر بیٹھ، کچھ پانی پیا، کچھ سانس لیا. میں ڈالا تھا
میری پتلون پر، میں نے ایسا نہ ہو کہ مشت زنی. 10 منٹ کے بعد انیتا باہر آئے اور میرے ساتھ بیٹھ کر
میں نے اس سے پوچھا کہ یہ کس طرح تھا؟ وہ "میری chut KO itna mazaa پہلے کبھی nahi جواب دیا
ayaa! "پھر انہوں نے کہا کہ" مساوات میری chut تیرے لنڈ کے لئے tarap راہی ہے. " یہ کہہ
یہ انتا میری پتلون کی زپ کھول دیا اور اس کے ہاتھ اندر ڈال، اور کی.
انیتا اپنے پتلون سے اپنی براہ راست عضو تناسل لیا اور اس کے ساتھ کھیلنا شروع کر دیا ہے. وہ تھا
میرا لنڈ اور اس کے ساتھ expertly fondled رگڑ. میرے ڈک کھڑے اور سوجن تھا،
کہ اس کو چوٹ پہنچائی. انیتا jerking میرے ڈک اضافہ اور نیچے کی طرف نقل و حرکت کرنے لگے
اس کے نرم ہاتھ سے. میرے ڈک زیادہ سوجن ہو گئے اور ہارڈ راک. دو "مجھے تم دودھ
اس سے پہلے کہ ہم شروع کرنے کے لئے "انیتا sighed. اس نے ایک ہاتھ سے وہ کے طور پر اپنے گیندوں نچوڑا
کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے دوسرے کے ساتھ کو جیک شروع کر دیا. وقت نہیں میں مجھے سب سے زیادہ کریم squirting تھا
جگہ. انیتا میرا مرگا کی نوک سے دور اور چاٹ لیا تھا. پھر وہ کے لئے کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے متعلق چھیڑا
طویل وقت جبکہ وہ میرے لنڈ میں تھا. انہوں نے اپنے چوبن کی نوک چاٹ چاٹ لیا تھا اور میری
شافٹ اور نیچے، لیکن یہ مکمل طور پر اس کے منہ میں کبھی نہیں ڈال دیا ہے. وہ stroked میری
لنڈ اوپر سے نیچے تک اس کے منہ میں. میں خوشی میں moaned کے طور پر انیتا نے یہ کیا میں نے پیار کیا ہے.
انیتا کے نرم ہونٹوں سے کم ...

میرا لنڈ اور اس سے زیادہ گرم کریمی تھوک کے ارد گرد
یہ. میں میرا رس، جس سے اس کے چہرے پر انیتا کے منہ اور پھیلاؤ بھر کے ساتھ پھٹ گیا.
نے انیتا سے التجا، "AB تم میری chut میں اپنا لنڈ دال". میں میں میرا مرگا ڈالا
انیتا کی بلی، یہ اندر سچارو گئے کے طور پر یہ گیلا تھا رس کے ساتھ، وہ moaned
لطف اندوزی کے ساتھ. جیسا کہ میں نے میرے thrusts کی رفتار میں اضافہ ہوا ہے، اس بلی gripping تھا
میری چھڑی. میں نے محسوس کیا کہ میرے گیندوں اس کی ٹانگوں کے درمیان نیچے منتقل کریں اور میرے سینے انیتا کو چھو
کھڑے نپل. میں گرمی نے محسوس کیا کے طور پر میں نے اس کے اندر اور باہر glided. میں پٹھوں کو محسوس کیا
انیتا cunt کے اپنا ڈک چیر کے طور پر میں باہر نکالا. اس کے بعد میں اس پر اس کے گھٹنے جھکا
تو پیٹ ہے کہ یہ اپنے سینوں کو چھو رہی تھی. میں انیتا gand اٹھا اور میرے ڈال
مرگا اندر، اور میں اس گدی کو مارنے کی طرف سے اس کی cunt ramming کیا گیا تھا. وہ moaning شروع
اور میرے ڈک کی طرف اس کا گدا زبردستی دھکا. میں پاگل کو دیکھ کر کیا گیا تھا اور چھونے
انیتا کے نرم اور مانسل دبر. اس کے بعد میں نے اسے تبدیل کر دیا اور اس کی گدی چاٹا، رکھا
سوفی پر انیتا پیٹ اور اس کے پیر کو پھیلانے. کے بعد میں انیتا کو گدی کی طرح گڑبڑ
ایک جنگلی جانور. میرا مرگا تقسیم اس دبر، انیتا درد اور خوشی میں moaned. جیسا کہ
میں نے اپنی پوری سوفی گڑبڑ ملاتے ہوئے اور انتا مشکل سے منعقد ہو رہا تھا کیا گیا
مشکل، اتارنا fucking کی وجہ سے کچھ بھی. جیسا کہ میں نے انیتا کوماری لوٹ لیا، میں نے
اپنے ہاتھوں سے اس کی چھاتی smashing. پھر ہم نے کی پوزیشن کو تبدیل کرنے کا فیصلہ کیا ہے. میں پوشیدہ ہے
سوفی اور انیتا مجھ پر چڑھ گئے. وہ میری مرگا پر بیٹھ گیا اور کود شروع
میرا مرگا. اس کی رفتار کو گئے اور میں اپنے دو چھاتی jiggle کے نزدیک مزہ آیا
شروع کر دیا اور کھیل اور انہیں نچوڑ ہے. انیتا تک گئی اور میرے ساتھ لیٹ جاؤ.
میں اس پر چڑھ گیا کیونکہ وہ اس کی بلی میں میرا مرگا ہدايت سے نوازا اور مشکل کے لئے کہا
لوڈ fucking. میں اپنے سٹروک کو شروع ہوا تھا اور میں cunt کے اندر اور باہر منتقل کیا گیا تھا، میری چھاتی
اس کی چھاتی بری طرح رگڑ. میرا مرگا انیتا کی اس بری طرح رگڑ cunt اٹھا رہا تھا.
"ohhhhh ..... ہاں، میں کم پر جا براہ مہربانی نہیں ہے. روک سکتا" انیتا cooed. وہ اوہ شروع،
Watch More Movies اس کی انگلی میری گدا کے گوشت میں کھدائی. انیتا جسم کے ساتھ گیلے ججب تھا
اور وہ کامپ تھی پسینہ، لیکن وہ آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا اور میں سے ملنے کے لئے میں ہر وقت دھکا رہا
دھماکے، گہری moaning سے زیادہ اور اس سے زیادہ! انیتا نے ایک orgasm تھا اور میں نے اسے گرم محسوس
اور میرا مرگا، جو انیتا بلی پھٹا تھا. انیتا نیچے slid اور
میرا مرگا مسلسل چوسا جب تک کہ میں نے اس کے منہ میں تمام سہ اسپرے کیا. وہ کھایا
تمام سہ میں نے اسے کھلایا. پھر میں انیتا دبر گڑبڑ ہے، جب تک وہ cummed انگلی،
اس عظیم اور میری انگلی کے خلاف fro منتقل گدا کے نزدیک بہت اچھا تھا.
انیتا اور مجھے اب بھی دوست ہیں اور ہم اچھی جنسی تعلق رکھنے کے. اب جب بھی مجھے سے ملنے
انیتا میں اس کے سینوں پچکارنا اور اس کے چوتڑ نچوڑنا.