قصہ دو باتوں کا


ہاے دوستوں آج میں آپ کے لیے کوئی کہانی نہیں لایا لیکن میں آپ سے صرف 2 باتیں کرنے آیا ہوں. اور یہ دو باتیں صرف لڑکیوں کے لئے ہے. تو لےڈيذ --- غور فرمايے. آپ یا تو کںواری ہوں گی یا پھر شادی شدہ شادی شدہ ہو تو ٹھیک ہے، کںواری ہوں تو 2 باتیں ہوں گی،
یا تو آپ شادی کریں گی یا نہیں. شادی نہیں کہ تو ٹھیک لیکن اگر کی تو 2 باتیں ہوں گی، یا تو آپ کے شوہر ٹھرکی ہوگا یا نہیں ٹھرکی ہوا تو چدائی کا مزا آئے گا لیکن اگر ٹھرکی نہیں ہوا تو 2 باتیں ہوں گی یا تو آپ ایک ہی بستر پہ سويےگے یا الگ - الگ، الگ سے سونے کا تو سوال ہی نہیں اٹھتا اور اگر ایک ہی بستر پہ ہوں گے تو 2 باتیں ہوں گی. یا تو آپ بنا چدے ہی سو جائے گا یا پھر شوہر کو گالیاں دیں گی. بنا چدے تو نیند آئے گی نہیں اور اگر دل میں شوہر کو گالیاں دیں گی تو 2 باتیں ہوں گی. یا تو آپ اپنے شوہر کو چھوڑنے کی سوچےگي یا پھر کسی اور سے اپنی چوت مروانے کی. ایک سال سے پہلے تو تالاك تو ہوگا نہیں اور اگر کسی اور سے چدوانا ہو تو 2 باتیں ہوں گی. یا تو آپ اپنے کسی پرانے یار سے چدوايےگي یا کسی اور سے. کسی اور کو تو تلاش کرنا پڑے گا لیکن اگر یار سے چدوانا ہوگا تو 2 باتیں ہوں گی. یا تو اس کی شادی ہو گئی ہے یا نہیں، کنوارا ہے تو ٹھیک لیکن اگر شادی شدہ ہو تو 2 باتیں ہوں گی. یا تو وہ آپ کو چودیگا یا نہیں. چود دے گا تو آپ خوش لیکن اگر نہیں چودیگا تو 2 باتیں ہوں گی. آپ کو یا تو اپنی جوانی ایسے ہی گذارني ہوگی یا پھر کسی کو تلاش کرنا ہوگا جو آپ کو چود سکے. ایسے جوانی گزارنا مشکل ہے اگر کسی کو تلاش کرنا ہو تو 2 باتیں ہوں گی. یا تو وہ آپ کو چود کے خوش کر پائے گا یا نہیں. خوش کیا تو ٹھیک لیکن اگر خوش نہیں کیا تو 2 باتیں ہوں گی. یا تو آپ کو وہ جیسا بھی چودے خوش رہنا ہے یا پھر کسی دوسرے کے لںڈ کو ٹرائی کرنا ہوگا. اس سے چدوا کے ہی خوش رہنا ہے تو شوہر کے لںڈ میں کیا برائی ہے، لیکن اگر دوسرا لںڈ ٹرائی کیا تو 2 باتیں ہوں گی. یا تو دوسرا لںڈ مست ہوگا یا فس، مست ہوا اس کی کیا گارنٹی لیکن اگر فس ہوا تو پھر ایک اور لںڈ ڈھوڈھو. ارے تو میری بات آپ کی سمجھ میں کیوں نہیں آتی ہے -------- بار بار لںڈ ڈھونڈ رہی ہو اور ہر ایک لںڈ فسڈڈي نکل رہے ہیں. دنیا سے کتنا چدواوگي. مجھے میل کیوں نہیں کرتی ہو. میرا میل کی شناخت یہ ہے xxx@gmail.com تو دوستوں چودو چدواو اور لائف کو خوش حال بنا