I Lust αδελφή μου1

Meridian είναι μικρότερη αδελφή μου από δύο χρόνια. Από τότε που ήταν μικρό και ότι έχω τα καλύτερα φιλαράκια. Για το μεγαλύτερο μέρος έχουμε πάντα πάρει μαζί μεγάλη μαζί. Μου αρέσει να παίζετε παιχνίδια και παρέα μαζί της. Είναι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος που γνωρίζω και έχει το πιό χαριτωμένο χαμόγελο και το γέλιο πιο αξιολάτρευτο ποτέ. Είναι τόσο διασκεδαστικό να είναι γύρω και αυτή είναι ευγενικός και φιλικός με όλους. Ως ο παλαιότερος αδελφός της, φυσικά μου αρέσει πειράγματα την κόλαση έξω από αυτήν.


Έμαθα από νωρίς ότι θα μπορούσα να πάρω την όλη επεξεργασία αρκετά εύκολο με απαγωγή κούκλες της ή κρατώντας αρκούδες της για λύτρα. Μου άρεσε βασανίζει μόνο για να την πάρει για να ουρλιάζουν και να κυνηγήσει μου γύρω από το σπίτι, παρακαλώντας με να τους δώσω πίσω. Αυτό που μόλις ανακάλυψα είναι ότι Meridian είναι ένα αρκετά πειράζω τον εαυτό της. Είναι επίσης ένας γρήγορος μαθητής. Δεν ήταν πολύ πριν άρχισε να παίρνει τα πράγματά μου για να με πάρει για να την κυνηγήσει. Ήξερε ότι νευριάσει πραγματικά μου μακριά και είχε πάντα μια έκρηξη κάνουμε. Δεν μπήκαν στον κόπο επαιτεία για τίποτα όμως. I γαργαλιούνται της μόνο μέχρι που θα μπορούσε να παλέψει ό, τι είχε από πίσω της. Ήταν όλα αθώα διασκέδαση μέχρι γύρισε 16 και άρχισε να βγαίνει. Αυτό είναι όταν συνειδητοποίησα τι μια σέξι νεαρή γυναίκα είχε γίνει. Meridian σώμα είχε αναπτύξει πολύ όμορφα πράγματα που δεν αδέλφια θα πρέπει να εξετάσουμε για τις αδελφές τους. Βρήκα τον εαυτό μου εξαιρετικά ξύπνησε όταν ήμουν κοντά της. Εκείνη την εποχή, σκέφτηκα όσο κανείς άλλος ανακάλυψε, τι κακό υπάρχει; Και, ω, πόσο μου άρεσε. Καθώς το σώμα της πήρε θερμότερος και θερμότερος, τόσο περισσότερο θα την ήθελε. Πήρα πλεονέκτημα κάθε ευκαιρία που θα τροφοδοτήσει τις φαντασιώσεις μου. Κατασκοπεία για την κρεβατοκάμαρα με παράθυρο της έγινε συχνό φαινόμενο. Ποτέ δεν αναπτύχθηκε από του να είναι μια πειράζω και εξακολουθεί να έχει πολλή διασκέδαση, λαμβάνοντας τα πράγματά μου για να με πάρει για να την κυνηγήσει. Πάντα προσποιήθηκε ότι είναι τρελός, αλλά πραγματικά μου άρεσε που κατέχουν για να της από πίσω όπως η ίδια αγωνίζεται να ξεφύγει. Ποτέ δεν φάνηκε να παρατηρήσετε, ή τουλάχιστον φροντίδα, όταν είχα γλιστρήσει τα χέρια μου πάνω-κάτω το σώμα της, αγγίζει την ανάρμοστα. Παλαιότερη αδελφή μας, η Christie σκύλα, μας είδε

Messing περίπου μία ημέρα και απείλησε να πει για μας, αλλά, ως επί το πλείστον μου. Δύο χρόνια Κρίστις παλαιότερα και μου bossed και εκβιασμό γύρω μου συνεχώς από τότε που ήμουν 3. Είναι πάντα αναζητούν τρόπους για να με πάρει στο πρόβλημα και αυτό δεν ήταν πραγματικά κάτι που χρειάζεται κανείς να γνωρίζει σχετικά, ιδιαίτερα τους γονείς μου, έτσι αυτό ήταν το τέλος του αυτό. Μετά το λύκειο, γράφτηκα στο κοντινό πανεπιστήμιο όπου έχω μια υποτροφία που μου επιτρέπει να ζουν στην πανεπιστημιούπολη. Νόμιζα ότι ζουν μακριά από το σπίτι και να είναι γύρω από πολλά κορίτσια θα με βοηθήσει να ξεπεράσω Meridian, αλλά δεν έχει. Εξακολουθώ να βλέπω την οικογένειά μου και αρκετά συχνά και η ίδια αποκαλεί όλη την ώρα για να κάνει chat. Συγκατοίκους μου αρέσει όταν έρχεται να επισκεφτεί. Είναι αρκετά προφανές ότι όλοι θέλουν να την βίδα. Πάντα μαζί ετικέτα όπου και αν πάμε, επίδειξη γι 'αυτήν. Ακόμα κι αν ενεργούν σαν dumbasses, είναι πραγματικά μια ανακούφιση για να τους έχουν γύρω. Δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσα να ελέγχω τον εαυτό μου αν οι δυο μας ήταν πάντα μαζί και μόνο. Δύο εβδομάδες μετά τα 18α γενέθλια της Meridian πήρα μια αναπάντεχη πρόσκληση από τον πατέρα μου. Ήρθε την Παρασκευή το πρωί όπως ακριβώς είχε επιστρέψει από ένα πρώιμο τάξη. "Γεια σου μπαμπά, τι συμβαίνει;" «Η μαμά σου κι εγώ αφήνοντας να πάει επίσκεψη Christie για μερικές εβδομάδες. Πήρε το σχολείο Meridian, έτσι δεν μπορεί να έρθει μαζί μας και δεν θέλει να είναι το σπίτι όλα από τον εαυτό της. Μην νομίζετε ότι θα μπορούσε να έρθει μείνετε μαζί της, ενώ είμαστε φύγει;

 " Ένιωσα αμέσως σκοτοδίνη. Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει και όλη η υγρασία στο στόμα μου φαινόταν να εξατμίζεται αμέσως. Εικόνες από την αδελφή μου ξαπλωμένη ανάσκελα με τα μακριά πόδια της στον αέρα, όπως εγώ πατήσαμε ανόητη της πλημμύρισε το μυαλό μου. "Γεια σου, είσαι εκεί;" Προσπαθώντας να καταστείλει τον ενθουσιασμό στη φωνή μου απάντησε, "Uh ναι, συγγνώμη μπαμπά. Υποθέτω ότι μπορεί να έρθει και να μείνει για μερικές εβδομάδες. Τι σας έκανε να αποφασίσετε παιδιά να πάω να δω Christie ξαφνικά;" Ηλικιωμένων ζει η αδελφή μου στο Σικάγο η οποία είναι σαν ένα αεροπλάνο τέσσερις ώρες βόλτα μακριά και οι γονείς μου σχεδόν ποτέ δεν πάω εκεί για να επισκεφθείτε. "Christie κάλεσε την περασμένη εβδομάδα και η μαμά σου είπε ότι είναι λόγω να έχουν ένα μωρό οποιαδήποτε ημέρα τώρα." "Τι; Πώς στο διάολο έγινε αυτό;" I ξεφούρνισε. Τώρα, προτού να σκεφτείτε ότι είμαι ένας πλήρης βλάκας, πρέπει να καταλάβετε ότι η μεγαλύτερη αδελφή μου είναι κάτι περισσότερο από μια σκύλα, αυτή είναι μια λεσβία πρόστυχος. Αυτή και η φίλη της Jessica ζουν μαζί στην αμαρτία για τα τελευταία τρία χρόνια. Και οι δύο έχουν δηλώσει το μίσος τους για τους άνδρες και έχουν αρνηθεί να έχει τίποτα να κάνει με αυτούς. Δεν μπορώ να φανταστώ την ξεκοκκαλίζων χαλί αφήνοντας έναν άντρα να πάρει το πουλί του πουθενά κοντά της, πόσο μάλλον να τον αφήσει να το βάλει εκεί που πρέπει να πάει να την έγκυο. «Δεν ξέρω, ότι δεν θα μας πει ποιος είναι ο πατέρας. Προφανώς ο τύπος απογειώθηκε και εξαφανίστηκε. Είναι όλα μόνο τώρα επειδή Jessica μετακινηθεί από πριν από λίγο καιρό έτσι ώστε η μαμά σας προσφέρθηκε να πάει εκεί έξω για να βοηθήσει. I καταλάβω Θα πάω εγώ. μπορώ να δουλεύω στο laptop μου από το σπίτι της αδελφής σας και να περάσουν λίγο χρόνο με την πρώτη εγγονή μου, "ο μπαμπάς μου εξήγησε. «Είναι με ένα μικρό κορίτσι, ε; Θα ακούγεται πολύ ενθουσιασμένος. Δεν είστε τρελοί;" Ο μπαμπάς και η μαμά μου είναι εξαιρετικά θρησκευτικά και πιστεύουν ότι είναι ένα από τα μεγαλύτερα αμαρτήματα ποτέ να έχουν το προγαμιαίο σεξ. Είχαν για καρδιακές προσβολές, όταν η αδελφή μου ανακοίνωσε ότι ήταν λεσβία. Της είπαν ότι επρόκειτο για κόλαση και αρνήθηκε να της μιλήσει για μήνες. Θαρρείς ότι η ανακοίνωση που είχε με ένα μωρό εκτός γάμου θα τους σκοτώσει. Θα πρέπει να είναι απολύτως έξαλλος. "Όλοι κάνουμε λάθη," ο μπαμπάς μου είπε.

 Huh; Ποιος στο διάολο είναι αυτός ο τύπος; Πρέπει να είναι σε κάτι. OH καλά, ποιος νοιάζεται; Ήμουν έτοιμος να είναι μόνος με την μικρή αδελφή μου για τρεις γαμημένο εβδομάδες! "Θα είναι ήδη στο Σικάγο από τη στιγμή που θα πάρει το σπίτι. Θα φύγω κάποια χρήματα στο τραπέζι. Meridian είπε ότι πρόκειται για το εμπορικό κέντρο με μερικούς φίλους μετά το σχολείο και ότι θα είναι γύρω στο σπίτι έξι. "Cool, ίσως θα πάρετε μια πίτσα για δείπνο ή κάτι τέτοιο." "Ακούγεται διασκεδαστικό. Γεια σου, θα πρέπει να φύγει για την πτήση μας. Πάρτε την καλή φροντίδα της αδελφής σου." "Μην ανησυχείς μπαμπά, θα το κάνω." Κρέμεται το τηλέφωνο σκέφτηκα να τον εαυτό μου, ναι, πράγματι, θα το κάνω. Έφτασα σε περίπου πέντε το απόγευμα στο ήσυχο και άδειο σπίτι των γονιών μου. Πάρκαρα το αυτοκίνητό μου και με αυτοπεποίθηση βόλτα μέχρι τα πόδια και μέσα από την μπροστινή πόρτα. Οι επόμενες τρεις εβδομάδες επρόκειτο να fucking awesome. Έθεσα τα πράγματά μου κάτω και επικεφαλής στο μπάνιο για να λάβει μια διαρροή. Όπως στραγγισμένο τη σαύρα Τους παρατήρησα από την άκρη του ματιού μου. Η αδελφή μου είχε πεταχτεί βαμβακερά εσώρουχα και νυχτικό της ανέμελα στο πάτωμα και να θέσει ένα δίπλα στο άλλο μπροστά από την μπανιέρα. Θα έπρεπε να είχα βάλει μόνο το πουλί από την πλάτη μου στο παντελόνι μου και έσπευσαν έξω από την πόρτα, αλλά αυτό δεν είναι ό, τι κάνουν φύλο-τρελλό διεστραμμένους. Πήρα τα εσώρουχα και να θέσει το καβάλο στο πρόσωπό μου και βαθιά εισπνοή pungently την ερωτική μυρωδιά του φύλου της Meridian. Η επίδραση της μυρωδιάς της, στο μυαλό μου ήταν σαν ένα έντονο αφροδισιακό και άρχισα να χάσει όλες τις ικανότητες συλλογισμού. Έπρεπε να κατεβείτε και χρειάζονται τώρα. Παντελόνια γύρω από τους αστραγάλους μου, με τα εσώρουχα στο ένα χέρι και τον πούτσο μου στο άλλο πέρασα από την αίθουσα και πήγε στο δωμάτιο της Meridian. Ξάπλωσα στο κρεβάτι της και άρχισε να σπασμωδικές off καθώς συνέχισα να αναπνέω τη μυρωδιά της μουνί. Φαντάστηκα τον εαυτό μου γονατιστή μπροστά της, όπως αυτή διαμορφώθηκε φορώντας αυτά τα εσώρουχα. Θα κρατήσει για να τον κώλο, ενώ κινείται το πρόσωπό μου ανάμεσα στα πόδια της, απολαμβάνοντας σέξι μυρωδιά της, όπως εγώ αιδοίο της έγλειψε μέσα από το λεπτό υλικό. Κανονικά θα μπορούσα να περάσετε τις ώρες αυνανισμό ενώ φαντασιώσεις για την αδελφή μου, αλλά ήξερα ότι θα μπορούσε να έρθει στο σπίτι, ανά πάσα στιγμή. Μπορεί να είμαι ένας αιμομιξία-αγάπης διεστραμμένος, αλλά δεν είμαι τρελός. Στις φαντασιώσεις μου, που θα μπορούσε να πάρει όλα τα υγρά και καυλιάρης και να αρχίσει να παίζει με τον εαυτό της ως παρακολουθούσε με αυνανίζονται με ελαφρώς ανοικτή την πόρτα της. Στην πραγματική ζωή όμως, αν και ήρθε στο σπίτι και έπιασε από ξυλοδαρμό στο κρεβάτι της, αυτή βέβαιος ως κόλαση δεν θα ήθελε να με γαμήσεις, αλλά σίγουρα θα πρέπει να πατήσαμε! Ήμουν έτοιμος να πυροβολήσει τι ένιωσα πρέπει να είναι μια καλή μεγέθους φορτίο έτσι κάθισα και άρχισε να ψάχνει για κάτι που να τελειώσεις μέσα Ναι, κιλότα ήταν εκεί και ήταν μια απολύτως αποδεκτή δοχείο, αλλά είχα μια καλύτερη θέση στο μυαλό. Τα κορίτσια είναι freaks λοσιόν και η αδελφή μου είναι το μεγαλύτερο τέρας λοσιόν από όλα αυτά. Έχει συνήθως μπουκάλια από τα πράγματα παντού - Χώρα της Apple, κρεμώδη Καρύδα, και Sweet Pea για να αναφέρουμε μερικά από τα αγαπημένα της. Θα προσθέσω κάποια νέκταρ σε ένα καρύδι και ότι σύντομα θα είναι εν αγνοία μου τρίβει cum σε όλο το σώμα της. Διέσχισα το δωμάτιο και γλίστρησε ανοικτή την κορυφή του κομμό συρτάρι της. Δεν είδα κανένα γαμημένο λοσιόν? Αυτό ήταν Meridian όπου φυλάσσονται εσώρουχα της. Είχε όλα τα σουτιέν της και κιλότες που διοργανώθηκε από το χρώμα,

 με αποτέλεσμα ένα λαμπρό ουράνιο τόξο από βαμβάκι, νάιλον και σατέν καλοσύνη. Στο πολύ πίσω γωνία του συρταριού ήταν ένα μεγάλο κόκκινου σάκου. Με τρεμάμενα χέρια μου εξάγεται το οικείο αντικείμενο ντάμπινγκ και τα περιεχόμενα στο κρεβάτι. Σε δυσπιστία εγώ κοίταξα κάτω στο ιντσών οκτώ αντίγραφο του καβλί μου, μπουκάλι του λιπαντικού, και εσώρουχα και το μυαλό μου άρχισε επανάληψη των γεγονότων πριν από δύο εβδομάδες. Στο δρόμο μου στο διαμέρισμά μου, αφού πέρασε την ημέρα με μικρή αδελφή μου την ημέρα των γενεθλίων της, σταμάτησα σε ένα ενήλικο βιβλιοπωλείο ελπίζοντας να βρει μια ταινία που χαρακτηρίζει ένα σκατά πορνοστάρ που έμοιαζε σαν κι αυτήν. Ήμουν εξακολουθεί να είναι υψηλό από την προσοχή της και τους φίλους της μαύρισμα και χοροπηδά γύρω στην παραλία όλη την ημέρα φορώντας τίποτα, αλλά τσιγγούνης μπικίνι και χαμόγελα. Τρεις Χ ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν για να τερματίσετε την ημέρα. Συμβολή στην ευφορία μου ήταν ότι είχα κρυφακούσει τους φίλους της Meridian πειράγματα της ότι ήταν ακόμα παρθένα. Ναι, ένα πανέμορφο 18 ετών, 5'7 ", £ 115 πλατίνα ξανθιά παρθένα με μακριά πόδια, όμορφο κώλο, τέλεια βυζιά και σε μια εκπληκτική 34D-24-34 σώμα. Όπως πήγα μέχρι το μετρητή για να πληρώσει, είδα μια φτιάξετε το δικό σας κιτ δονητή. Η ιδέα της αποστολής αδελφή μου ένα παιχνίδι το φύλο φάνηκε πολύ kinky και αυτή η ίδια, αλλά στην πραγματικότητα στέλνει ένα δονητή της έκανε από βλακεία μου ήταν πάρα πολύ βρώμικα και συναρπαστικό! Πλήρωσα για το κιτ, κάποιο λιπαντικό, και τα πράγματα ήρθα για και πήγε πίσω στο διαμέρισμά μου. Το επόμενο πρωί ξύπνησα και κλωνοποιήθηκε το πουλί μου και μια μέρα αργότερα είχα ένα τέλειο αντίγραφο. Ήταν μια έκδοση του καουτσούκ το πραγματικό πράγμα συν το δονείται! To top off το δώρο πήγα σε ένα κατάστημα εσωρούχων και αγόρασε μερικά μαύρα εσώρουχα στρινγκ με μια ανάλογη σουτιέν, ζαρτιέρα και κάλτσες. Στη συνέχεια πήγα στο σπίτι και έκανε μέχρι κάποια κουτσός επιστολή που είπε Meridian είχε κερδίσει έναν διαγωνισμό που θα εισαχθεί κατά κάποιο τρόπο σε μια ερωτική στην ιστοσελίδα. Έβαλα τα πάντα σε μια μεταξένια κόκκινη τσάντα και συσκευάζονται επάνω και να ταχυδρομηθεί της την επόμενη μέρα. Τώρα όλοι θέσει μπροστά μου στο κρεβάτι της αδελφής μου. Είχα σκεφτεί σίγουρα θα είχε φρικάρει όταν άνοιξε το πακέτο και όλα ρίχνονται μακριά. Ναι, είχα φανταζόταν ότι ήταν αυνανισμό με το πουλί μου κάθε βράδυ, αλλά ειλικρινά ποτέ δεν έχω πραγματικά πίστευα ότι θα κρατήσει το δώρο. Δεν θα μπορούσα να πω αν είχε χρησιμοποιήσει το δονητή, αλλά το μπουκάλι του λιπαντικού ήταν πλέον ανοικτή και μόνο μισογεμάτο.

 Υποθέτω ότι είχε Meridian έχει κάποια διασκέδαση! Να πάρει πίσω στο θέμα στο χέρι, φαντάστηκα αδελφή μου σιγά-σιγά το σπρώξιμο 8 "dildo βαθιά στο παρθένο μουνί για πρώτη φορά, και έφερε γρήγορα μπάλες μου πίσω στο σημείο βρασμού τους και μπήκε στο μπουκάλι του λιπαντικού. Αυνανισμό ενώ φαντασιώσεις για αδελφή μου μου δίνει πάντα τη μεγαλύτερη βιασύνη, η παραγωγή ντοπαμίνης στον εγκέφαλό μου πηγαίνει εντελώς εκτός ελέγχου. Οι οργασμούς που επιτυγχάνουν είναι απίστευτα έντονη, όπως σχοινιά και σχοινιά του cum εκσπερμάτωση από το σώμα μου. Λίγα λεπτά αργότερα, όμως, η υψηλή μειώνεται ραγδαία και Είμαι αφήσει αίσθηση σαν χάλια για lusting πάνω από την αδελφή μου. Τώρα μόλις είχαν εισβάλει προστασία της ιδιωτικής ζωής της αδελφής μου, snooped με τα προσωπικά της και πυροβόλησε ένα φορτίο του σπέρματος σε μπουκάλι λιπαντικό της. Αισθήσεις μου αποκαταστάθηκε και buzz μου σχεδόν φύγει, μου σκούπισε το πουλί μου μακριά με βαμβακερά εσώρουχα Meridian και τα πέταξε μέσα από την ανοιχτή πόρτα πίσω στο μπάνιο. Στη συνέχεια έβαλα γρήγορα τα πάντα μακριά και πήρε την κόλαση έξω από εκεί. Ήμουν πίνοντας ένα ποτήρι νερό και κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο πάνω από το νεροχύτη της κουζίνας, όταν πήρε το σπίτι. Είχα περάσει τα τελευταία είκοσι λεπτά βρίζουν τον εαυτό μου για να είναι τόσο μαλάκας και προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου ότι θα μπορούσα να συμπεριφέρονται για τις επόμενες εβδομάδες. Υπήρχαν ξαφνικά δύο μεγάλες λόγοι για τους οποίους αμφέβαλα ότι θα ήθελα να είναι σε θέση να, και οι δύο από αυτούς ήταν σταθερά πιέζεται από την πλάτη μου. «Boo!" φώναξε, δικαίωμα στο αυτί μου. Η αδελφή μου και εγώ είμαστε πάντα προσπαθεί να τρομάξει τα σκατά έξω από κάθε άλλη και στο ενεργητικό της, αυτή ήταν απολύτως σιωπηλός στην προσπάθειά της να γλιστρήσει επάνω σε μένα. Βυζιά και άρωμα Της είχε δώσει ήδη μακριά, αλλά ήμουν τόσο χαρούμενος που δεν με πιάσει στο δωμάτιό της ότι πήδηξα λίγο χιούμορ για να της. "Χα χα, εγώ έχεις!" είπε, περήφανη για τον εαυτό της. "Γεια σου, δεν μπορείς να φωνάζεις στο αυτί ενός ατόμου, όπως αυτό. Κάνει ζημιά," I αστειεύτηκε, στροφή γύρω για να την κοιτάξει. Φορούσε πέδιλα, τζιν και ένα σφιχτό low-cut κορυφή που άφησε ελάχιστα στη φαντασία. Είχε μακριά ξανθά μαλλιά της ίσια και φορούσε κόκκινο κραγιόν που ταιριάζουν τέλεια βαμμένα νύχια και τα δάχτυλα των ποδιών της. Κοίταξε επάνω σε μένα με τα μεγάλα πράσινα μάτια της και χαμογέλασε. Γαμώτο, ήταν όμορφη. Έβαλε τα χέρια της γύρω μου και είπε, "Ο μπαμπάς είπε πως συμφώνησε να έρθει και παρέα μαζί μου για μερικές εβδομάδες. Αυτό είναι τόσο cool! Εμείς πάμε για να έχουν τόσο πολλή διασκέδαση!" "Ναι, αυτό θα είναι τόνοι της διασκέδασης», είπα, πιέζοντας σφιχτά. "Ελέγξτε έξω αυτό το μικρό μαύρο φούστα που πήρα σήμερα. Δεν είναι χαριτωμένο;" είπε, κρατώντας το μέχρι να μου δείξει. Όταν είπε λίγο ότι δεν αστειεύεστε. Θα ήταν εξαιρετικά σύντομη. "Πω πω, μου αρέσει αυτό. Είναι ο τρόπος σέξι. Δεν είμαι σίγουρος Μου αρέσει η ιδέα της όλα τα παιδιά τρέχουν τα σάλια πάνω σας όταν φοράτε ότι περίπου όμως." "Ω αδελφέ, είναι μια χαρά." "Γεια σου, μπορεί να πιστεύετε ότι Christie πρόκειται να έχουν ένα μωρό;" Ρώτησα.


 "Όχι, αυτό είναι τρελό."
Meridian γύρισε και έφτασε μέχρι μέσα στο ντουλάπι για να πάρει ένα ποτήρι. Τα μάτια μου επικεντρώθηκε σε γλυκό κώλο που αναζητούν εντυπωσιακή σε αυτά τα τζιν. "Ο μπαμπάς και η μαμά φαίνεται αρκετά χαρούμενος γι 'αυτό όμως," συνέχισε. Όπως γύρισε πίσω μου κοίταξε γρήγορα, ρίχνοντας μια ματιά για λίγο στο στήθος της. "Το ξέρω. Μπαμπά σκατά για τον εαυτό του όταν ανακάλυψε το Christie μια λεσβία και τώρα πρόκειται να έχουμε ένα νόθο παιδί και είναι όλοι ενθουσιασμένοι." «Δεν παίρνω γιατί είναι τόσο ωραίο να είναι σε αυτήν, αλλά εξακολουθεί να είναι πολύ αυστηρή μαζί μου. Τις προάλλες είχα ένα φίλο τύπος πάνω στη μελέτη και αργότερα ο μπαμπάς μου διδάξει για δύο ώρες για το πώς δεν είμαι επιτρέπεται να έχουν τα αγόρια σε δωμάτιό μου και το πώς σκέφτεται το σεξ πριν το γάμο είναι αμαρτία δίπλα στο φόνο. " "Έτσι είχατε ένα αγόρι στο δωμάτιό σας, ε; Και τι εσείς οι δύο απόσπασμα-unquote μελέτη θα ήθελα να ρωτήσω; Γαλλικά;" I πείραζαν. Meridian γέλασε και χτύπησε τον ώμο μου πάτησε πάνω για να γεμίσει το ποτήρι της με το νερό. "Όχι Μαθηματικά, ανόητο. Και για τις πληροφορίες σας μισώ γαλλικά φιλιά. Είναι μικτό." "Τι;! Γαλλικά φιλιά δεν είναι μεικτό. Είναι φοβερό." "Όχι, δεν είναι. Δοκίμασα μια φορά και το αγόρι slobbered όλα πάνω μου. Ήταν αηδιαστικό!" είπε. "Ναι, καλά, μην αφήσεις ένα υψηλό sucky φιλιά αγόρι σχολείο να καταστρέψει για σας. Θα ήθελα να χάσετε πολλή διασκέδαση. Και δεν ήταν δεύτερη γαλλική φιλί σας το πρώτο σας." «Όχι, δεν ήταν. Τι είναι αυτά που λες;" "Πρώτα γαλλικά φιλί σου ήταν μαζί μου. Δεν θυμάστε; Όταν ήμασταν παιδιά σκεφτήκαμε γαλλικά φιλιά σήμαινε απλά αγγίζοντας τη γλώσσα και θέλαμε να δούμε τι ήταν σαν έτσι ώστε να κολλήσει έξω τη γλώσσα μας και άγγιξε τους μαζί." "Ω ναι, ξέχασα γι 'αυτό," που άρχισαν τα γέλια. "Θέλετε να το κάνουμε ξανά;" Γεια σου, άξιζε έναν πυροβολισμό. "Πλάκα κάνεις έτσι;" ρώτησε, προφανώς αλιεύονται από τη φρουρά. "Έλα. Νόμιζες ότι ήταν διασκεδαστικό τελευταία φορά." "Ήμασταν παιδιά!" «Και τι έγινε; Έλα, εγώ τολμάτε." «Μην είσαι χαζός." "Κοτόπουλο". «Όχι δεν είμαι." "Κάν 'το τότε."