کنواری سلہج کو پرےگنےنٹ کیا

دوستو! میں سیکسی کہانیاں سات مہینوں سے پڑھ رہا ہوں. میں 25 سال کا شادیشدا مڈل پروار کا راجستھان کے ایک چھوٹے سے قصبے کا شہوت انگیز لڑکا ہوں. میں 8 ویں ککشا سے اؤرتوں کو چودنے لگا تھا. میری شادی کو دو سال ہو گئے ہیں. میری سلہج کی ابھی تک چوت کںواری ہے. وو 5 سالوں مے ابھی تک ماں نہیں بن پائی. اس وقت وہ 26 سال کی تھی. بہت خوبصورت ہے، اسکا پھگر 36-26-36، اونچائی 5'5 "، وو بہت سیکسی ہے
. جب بھی میں اس کے بارے میں سوچتا تو اسکو جمکر چودنے کا من کرتا لیکن میں کچھ نہیں کر پاتا. وو میری پتنی سے ساری باتیں شیر کرتی تھی. وو میری پتنی کو سیکسی فلمیں اؤر سیکسی کتابیں دیا کرتی تھی. اس کے بعد میں انٹرنیٹ پر سیکسی کہانیاں تلاش کرنے لگا، مجھے بہت سی کہانیاں ملی مے انہیں پرنٹ کرکے انہیں دینے لگا. میں بس اسکو چودنا چاہتا تھا. جب میری بیوی کے بچہ ہوا، بیس دن کے باد وو مایکے گئی. اب اس کے دل میں بھی ماں بنے کی چاہ ہونے لگی. جب میں 15 دنوں کے بعد اتوار کے دن سبہ سسرال میں گیا تو وہ مجھے دیکھ کر خوش ہوئی. دن میں ہم دونو باتیں کرنے لگے مینے باتوں باتوں میں پوچھا آپ ک کے چہرے پر وہ مسکان نہیں دکھائی دیتی. اس نے کہا کچھ نہیں بس ایسے ہی. میں نے اس سے کہا - دیکھو میں آپ کے دوست کی طرح ہوں، آپ مجھے بتاو کہ کیا میں آپ کی کچھ ہیلپ کر سکتا ہوں. اس نے کہا ایسی کوئی بات نهي. پھر دوبارہ اس سے پوچھا تو اس نے کہا کہ وہ مجھے ڈاٹتے رہتے ہیں اور ٹھیک سے پیار بھی نہیں کرتے. میں نے کہا میں جانتا تھا کہ یہی بات ہوگی. اب آپ صاف صاف بتاو کہ کیا وہ آپ کو وہ خوشی پوری طرح نہیں دے پاتے. پھر وہ رونے لگی اور کہا کہ کیا بتاوں وہ ٹھیک طرح سے نہیں کر پاتے. میں نے کہا کہ آج کل ایسی بہت سی عورتیں ہیں جن کے ساتھ یہ پرابلم ہے پر وو تو ایسے نہی روتي. تو تم ہی بتاؤ کہ میں کیا کروں. میں نے کہا، میں آپ کو وہ پیار دے سکتا ہوں. وہ چونک گئی، میں نے کہا اس میں کوئی برائی نہیں ہے سبھی ایسے ہی کرتی ہیں. آپ کا کوئی قصور نہیں. پھر میں نے کہا آپ بے فکر ہو جائیے کسی کو کانوں کان خبر نہیں ہوگی. اس نے کہا ایسا پوسبل ہے؟ میں نے کہا اگر آپ چاہیں تو میں کوئی دھکا تو نہیں کر رہا، میں آپ کی اذاذت ہو تو میں وو پیار دے سکتا ہوں جو میرے سالے نے دینا تھا. دیکھو باقی آپ کی مرضی ہے میں تو بس آپ کو خوش دیکھنا چاہتا ہوں. آپ چاہو تو مجھے رات کو مل سکتی ہے. تو وہ کہنے لگی - اگر کسی کو کو پتا چل گیا تو؟ میں نے کہا ہم کوئی پاگل تھوڈی نا ہیں. مریادا میں تو ہمے ہی رہنا پڑے گا. اس نے مسکرا دیا اور روم سے باہر آ گئی. رات کو میں روم میں ویٹ کر رہا تھا. وہ 11:30 بجے آئی. آتے ہی مجھ سے لپٹ گئی. میں اسے بیسبری سے چوم رہا تھا. وو بھی مجھے چومتی ہئے کہ رہی تھی اتنے دن پہلے کیوں نہیں ملے. میںنے میرا ہاتھ اسکے بوبس پر سركايا اور ہلکے سے دبایا، اسکے بوبس ایکدم کڑک تھے. فر گان کے اوپر سے نپل کے ساتھ کھیلنے لگا تو وو اؤر اتیجت ہو گئی اؤر مجھے پاگلو کی ترہ چومنے لگی، اب میںنے اسکا گان اپر سرکا کے اسکے بوبس کو نںگا کر دیا. میں اسکے بوبس کو باری باری سے چومنے اور چاٹنے لگا اسکو بہت مجا آ رہا تھا، ایک ہاتھ سے میں بوبس کو دبا رہا تھا تبھی دوسرا ہاتھ میں نے اس کی چوت کی طرف بڈھایا. اسکی چڈی بھیگ چکی تھی اس سے آپ اندازہ لگا سکتے ہیں کہ وہ کتنی اتیجت تھی اؤر مجے لوٹ رہی تھی. اب میں اس کی كلےٹرس سے کھیلنے لگا. میں نے اس کی پینٹی کو بھی ہٹا دیا اب وو ایکدم نںگی تھی، اسنے میرے سارے کپڑے اتار دیے اؤر میرے لںڈ کو ہاتھ سے مسلنے لگی. میں نے اپنا منہ اس کی چوت پر رکھ دیا، اسکی چوت سے ایک عجیب سی خوشبو آ رہی تھی. چوت ٹینس دھن کی طرح پھولی ہوئی تھی جو کلین شےوڈ تھی. میں اسی چوت کو چاٹنے لگا اؤر ساتھ میں اسکے بوبس کو بھی مسلنے لگا. اب وو کھشی کے مارے ہلکے سے بول رہی تھی .... سام. مجھے بہت مجا آ رہا ہے، چوسو میری چوت آہ ااههچھ ....... سام ... مجھ سے اور انتظار نہیں ہو سکتا پلیز مجھے چودو .... پلیز پھک می. میں بھی تیار تھا، اس نے دونوں پیر میرے کںدھو پر رکھ دئے. اب میں نے اپنا 8 "لںبا اؤر 3.5" لںڈ اسکی چوت پر رگڑنے لگا تو وو گڑگڑانے لگی پلیز مجھے چودو نا، مت اتڑات .. اب میںنے اپنے لںڈ کا سپاڈا اسکی رسیلی چوت کے دوار پر رکھ کر ایک جوردار دھکا لگایا .. ...... مر گئی .. نکالو .... نکالو .. میں رک گیا اؤر اسکے بوبس کے ساتھ کھیلنے لگا، کچھ پل میں وو اپنی گاںڈ ہلانے لگی تو میں نے ایک اور جوردار دھکا لگایا لگبھگ 6 "تک میرا لںڈ اس کی چوت میں گھس گیا. اس کی چوت سے خون بہنے لگا. ساری دیواریں ٹوٹ گئی . .. وو جور جور سے چلانے لگی، میں نے اپنے ہوٹھں اسکے ہوٹھں پر رکھ دئے اؤر ایک دھکا مارا اس بار میرا پورا لںڈ اسکی چوت میں گھس گیا ..... وہ درد کے مارے تڑپنے لگی .. میں تھوڈی دیر اسکے بوبس کو دھیرے دھیرے دباتا رہا اور اسے چومتا رہا. 2 منٹ بعد اس نے تھوڑی راحت محسوس کی تو اپنے كلهے اٹھانے لگی. اب میں نے دھیرے دھیرے اپنا لںڈ اندر - باہر کرنے لگا. اب وہ اپنی سپیڈ بڈھاتي جا رہی تھی. کریب 10 منٹ باد اسکا شریر تںگ ہو گیا .. وو جھڑ گئی .. اب پورا کمرا پھچک پھچاک .. پھچک کی آواز سے گونج رہتا ..... ساتھ میں امتا کی سسکاریاں اب میں نے بھی سپیڈ بڈھائی .... میرا لںڈ چوت میں انجن کے پسٹن کی ترہ اندر باہر ہو رہا تھا ...... اب میری باری تھی ساںسے ایکدم تیج ہو گئی. دونوں پسینے سے تر ہو رہے تھے. ہم اپنی مستی میں ساری دنیا بھول چکے تھے. وہ بہت خوش تھی. میں نے جم کر 45 منٹ تک چدائی کی. وو بولی - آج مینے اسلی سہاگرات منائی ہے. شادی کے بعد آج پہلی بار سیکس کی پیاس بجھی ہے. چدائی کرتے وقت اس نے بتایا کہ جیجا جی آپ کا لنڈ میرے شوہر سے بڑا اور موٹا بھی ہے. اب پوری رات میں ہم نے 6-7 بار سیکس کیا. وو پوری ترہ ترپت ہو گئی تھی. اس نے کہا کہ مجھے صحیح مائنو میں سیکس کا متلب پتا لگا ہے. پھر ہم نے اس کے بعد پیر کی رات کو 8-10 بار سیکس کیا. اس نے کہا - آج مجھے مکمل یقین ہے کہ میں اس بار پرےگنےنٹ ہو جاؤں گی اور ایسا ہی ہوا.