Bap Beti Ka Piyar, Urdu Sex Kahani

نوجوان مصنف، بری گرائمر کے لئے افسوس   یہ سب شروع ہوا جب میں 12 سال کا تھا. ایک لڑکی ہونے کے ناطے، میں نے بلوغت میں تیزی سے اپنی کلاس میں سب سے زیادہ لڑکوں کے مقابلے میں مارا ہے، تو اپنی پختگی کی سطح بہت زیادہ تھی. میں کبھی بھی لوگوں کے ساتھ میں اسکول گیا تھا میں دلچسپی نہیں کیا گیا تھا. میں کسی بھی کچل یا کسی تاریخوں کبھی نہیں تھا. یہ نہیں تھا کہ وہ کشش نہیں تھے ... میں صرف چاہتے تھے کہ
ان کے ساتھ کوئی تعلق نہیں ہے، سچ ہے. لیکن جب میں نے سب سے پہلے ہائی اسکول سے ہے، میں نے محسوس کیا کہ میں میری کلاس میں لڑکوں میں سے کسی ایک کو کبھی نہیں چاہا. میں بڑی عمر کے لڑکوں کی طرف متوجہ کیا گیا تھا. بڑی عمر کے ہی نہیں، لڑکوں، لیکن بڑی عمر کے مردوں. ایک آدمی کے بارے میں سب کچھ اتنی مجھ سے نشہ آور تھی، ان کے پٹھوں کی تعمیر اور قد کے اعداد و شمار، ان کی گہری آواز اور مضبوط رابطے، ان کے انٹیلی جنس اور ان کی پختگی ... میں نے جلدی بوڑھے آدمی تلاش کر اور ان کے بارے میں fantasizing کرنا شروع کر دیا ہے. میری ماں اور والد صاحب کو الگ کیا گیا ہے اور مختلف گھروں میں رہ رہے ہیں. میں میری ماں واقعی کبھی نہیں بہت پسند ہے، خاص طور پر جب اس نے مجھ سے کہا کہ میں اختتام ہفتہ پر میرے والد صاحب صرف دیکھ سکتے تھے. میں دو بڑی عمر بہنیں ہیں جو ہائی اسکول میں سینئر ہیں اور مجھ سے کبھی بھی کوئی توجہ نہیں ادا کی ہے، لہذا میں نے ہمیشہ کی حمایت کے لیے اپنے والد صاحب سے ہے clung. میں کبھی نہیں بھول سکتا کہ کس طرح یہ سب ساتویں جماعت میں شروع کریں گے. میں انسداد پر کھڑے موڑنے میری گدی کے ساتھ باہر براہ راست چسپاں جب میرے والد صاحب اندر چلی "آپ کو رات کے کھانے کے لئے کیا کرنا چاہتے ہو؟" انہوں نے کہا، مجھ سے چلنا. میں اپنے کندھوں shrugged، اپنے دوستوں texting پر توجہ مرکوز ہے. میں میرے بٹ کے گال پر ایک فرم تپپڑ، جس نے مجھے فوری طور پر براہ راست کھڑے رہو، میرے منہ فرار ہاںفتے کو محسوس کیا ہے. میں نے اپنے والد صاحب میں stared. کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے 5 فٹ لمبا petite لڑکی ہونے کے ساتھ، انہوں نے میرے اوپر towered. وہ بڑا اور لمبا سیاہ shinny بال، سیاہ آنکھوں اور ایک تنگ شرٹ کہ ان کی بڑی عضلات hugs کے ساتھ ہے،. وہ مشہور dilf 43 سال کی عمر میں میں نے کبھی دیکھا ہے، اور بہت اچھی طرح عمر بڑھنے ہے. "آپ کو ہوا میں اپنے bum لہراتے ہوئے، بچے ہر کسی کو نہیں دیکھ کرنا چاہتا ہے." اس نے میری سنہرے بالوں والی گھوبگھرالی بال ruffled، میری طرف آنکھ مارتی ہے. کہ دوسری میں، میں نے فیصلہ کیا ہے کہ میں نے میرے والد سے زیادہ بھاڑ میں جاؤ چاہتے تھے. اور میں رک جب تک میں ایسا نہیں کروں گا. یہ 8th گریڈ میں جا موسم گرما کے پہلے ہفتے کے آخر میں تھا، اور میرے والد صاحب بار بی کیو پر دوپہر کا کھانا بنا رہی تھی. ہم سوئمنگ پول کی طرف سے جھوٹ بول رہے تھے جب میں نے دیکھا میرے والد کے گھر کے اندر. میں اپنے غسل سوٹ اوپر سخت اور نے خشک تولیہ پکڑ لیا. میں باورچی خانے میں میرا راستہ بنا دیا، نے اسے وہاں سے اکیلے شکر گزار، چکن پر چٹنی ڈال. میں نے ایک گہرا سانس لیا، اس کو چلنا ہے. میرا ہاتھ اعصاب سے ملاتے ہوئے کے طور پر میں نے اسے قبول کیا گیا تھا، اس کے ہاتھ پر اپنا ہاتھ لگانے. اس نے مجھ کو دیکھا، اور اس کے بڑے ہونٹ مسکراہٹ میں کرلنگ کے طور پر اس نے مجھے دیکھا تھا. اس کی سیاہ آنکھیں آنکھوں میں کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے متعلق ایک بار پھر دیکھ کرنے سے پہلے آہستہ آہستہ اوپر نیچے میری اب بھی نم جسم سفر. "ارے بچے کیا ہو رہا ہے؟" میں shrugged، اس میں مسکرا. میرے چھوٹے B کپ چھاتی میرے کمدوں کی رفتار کے ساتھ اوپر اور نیچے اچھل گیا. اس کی آنکھیں واپس میری چھاتی سے نیچے گر کے طور پر وہ اس کے ہونٹوں کو چاٹ لیا تھا. میں کچھ بھی کر میرے خلاف زبان محسوس کریں گے ... میں مسکرایا اور اس کے قریب منتقل کر دیا گیا ہے. "آپ کیا کر رہے ہیں؟" "میں ایک سٹیک کے لئے میرے خاص چٹنی بنا رہا ہوں چاہتے اس کی کوشش ہے." میں نے اپنے سر nodded، میری زبان سے چپکی ہوئی ہے. وہ چٹنی میں اپنے پوائنٹر انگلی کی نوک رنگا اور میرے منہ پر لے آیا. میں اس سے ایک بار میری زبان سے چاٹ لیا میرے منہ میں اپنی انگلی چوسنے کی عادت سے پہلے، موہک ہونے کی کوشش کر رہے ہیں. انہوں نے مجھ میں stared اس کا اظہار ایک تھوڑا حیران ہے. میں جب ہم اپنی انگلی کو میرے منہ سے باہر سلائڈ وہ اس کا گلا صاف اس کا وزن منتقل. "یہ واقعی میں ذائقہ اچھا ہے." "شکریہ، ایم." میں نیچے دیکھا ان کے تیر شارٹس میں بنانے شروع bulge دیکھنے کے لئے. شاید اس کے طور پر مشکل نہیں کے طور پر میں نے سوچا کہ ... "یہ کیا ہے؟" میں نے پوچھا، گونگا کھیل کے طور پر میں اس کے شارٹس کی طرف اشارہ کیا ہے. "اہ اہ، یہ کچھ بھی نہیں ہے." "مجھ سے کچھ بھی نہیں جیسا نظر نہیں آتا." میں giggled اور وہ میری طرف کر دیا. "یہ ام، نجی ہے، تو ہم اس کے بارے میں بات نہیں کر سکتے." "کیوں نہیں؟" انہوں نے کہا کہ کیونکہ یہ نجی ہے. " میں آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا آنکھوں کو لڑھکا کر، میرے بیکنی پر ڈور کے ساتھ کھیلنے. "تو ہم نے قریب ہیں؟ والد صاحب کو ہم نہیں کر رہے ہیں؟" "جی ہاں." "تو تم مجھے کیوں نہیں بتا سکتے ہیں؟" "کیونکہ یہ وہ کچھ ہے جو تم نے اپنی ماں کو، یا اپنے بڑے بہنوں کے ساتھ کے بارے میں بات ہے." "لیکن ماں، ارد گرد کبھی نہیں اور راہیل اور کیلی پرواہ نہیں ہے." میں قریب چلے گئے اور اپنے پٹھوں کے سینے پر ہاتھ ڈالا. "کیسے آئے اپنے نپل کو ان کے ارد گرد کچھ نہیں ہے؟" "آپ کا کیا مطلب ہے؟" ایک بہت بڑا خطرہ اٹھا، میں نے میری گردن کے پیچھے پہنچ گئے، میرے غسل سوٹ کے سب سے اوپر پر ڈور وغيرہ. میں اسے اپنے پاؤں نیچے گر. بین نے ایک بہت بڑی سانس میں چوسا، ایک قدم واپس لے. "آپ کیا کر رہے ہیں؟" انہوں نے مطالبہ کیا. "آپ کی نمائش میں کس بارے میں بات کر رہا ہوں." "یملی، ابھی اپنی سب سے اوپر واپس ڈال دیا وہ اپنے ذاتی حصے ہیں اور میں ان میں نہیں کر سکتے دیکھو اگر کسی نے ابھی واک میں مصیبت missy کی ایک بہت میں ہو گی.". "تو پھر کہیں اور جانا ہے." میں نے اس کا ہاتھ پکڑ لیا لیکن اس نے یہ نکالا واپس. میں بڑی ہو رہی شارٹس میں bulge دیکھا. "میں تمہیں دوبارہ کہتا ہوں، دائیں طرف کے اپنی سب سے اوپر اب واپس رکھو یا آپ کو بڑی مصیبت میں ہو جائے گا نہیں کر رہا ہوں." وہ میرے سینے سے اپنی آنکھوں کو نہیں رکھ سکتا ہے. "نہیں، جب تک تم مجھے یہ بتاو کہ اس کے ساتھ کیا جا رہا ہے." میں نے کہا، اپنے سخت ڈک کی طرف اشارہ کرتے ہوئے انہوں نے sighed، اس کی آنکھوں پھاڑنا مجھ سے دور ہے. "میں ایک تعمیرکا کام ہے." "یہ کیا ہے؟" "یہ ہے جب ایک انسان کے عضو تناسل بڑا ہو جاتا ہے جب یہ حوصلہ افزائی ہے." "یہ حوصلہ افزائی کیوں ہوتی ہے؟" میں بھی اس کے قریب منتقل کر دیا گیا، اور میری چھاتی اس کے ہاتھ کے خلاف رگڑ. اس نے groaned. "کیا تم وہ نہیں اسکول میں یہ سب سکھایا؟" "نہیں، اگلے سال تک نہیں." "اچھا، تم انتظار کر سکتے ہیں." "نہیں اب میں جاننا چاہتا ہوں." "ٹھیک ہے ٹھیک ہے، صرف روکنے کے لئے جب میں نے ایک خوبصورت لڑکی کو دیکھتے ہیں حوصلہ افزائی ہو جاتی ہے. "آپ کو لگتا ہے کہ میں خوبصورت والد ہوں؟" وہ مشکل نگل لیا. "جی ہاں، پیاری، آپ سب سے خوبصورت لڑکی ہو، میں جانتی ہوں." "یہ دیکھ کر میں اس کو چھونا چاہتے ہیں. کر سکتے ہیں" "نہیں، بالکل نہیں." "براہ مہربانی،" میں whinnied، میرا نیچے کا ہونٹ سے چپکی ہوئی ہے. "کیوں تم اسے چھونا چاہتے ہیں؟" "میں صرف اتنا جانتا ہوں جو اس طرح، صرف ایک لمحے کے لئے محسوس ہوتا ہے کرنا چاہتے ہیں." اس نے میرا ہاتھ پکڑ اور ہال بھر لانڈری کے کمرے میں کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے متعلق ھیںچ سے پہلے ایک طویل وقت کے لئے کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے متعلق میں stared. "تم نے اسے ایک بار چھو لیکن اگر کبھی کسی نے اس کے بارے میں جانتا ہے، میں بڑی مصیبت میں ہے، اور بلند آواز سے ہم نہیں ایک دوسرے سے کبھی دوبارہ نظر آئے گا کر سکتے ہیں. کیا تم مجھے سمجھ ہے؟" "جی ہاں، میں کچھ کہنا کبھی نہیں کرے گا، میں تم سے پیار کرتا ہوں." میں نے اس کو خوشی سے اچھل گیا. انہوں نے اپنے شارٹس کھل دے انہیں زمین پر گر. میں اس کا بہت بڑا مرگا میں stared، اس کے کم از کم 7 انچ لمبا تھا، اور یہ بہت موٹی ہے مجھے یقین نہیں تھا کہ اگر میں سب کچھ کے ارد گرد میرے ہاتھ فٹ کر سکتے تھے. ان کی مکمل مشروم کے سائز کے سر پہلے ہی پہلے سہ حمل کا پانی جاری کیا گیا تھا. میں ان کی چربی شافٹ کے ساتھ ساتھ میری انگلی slid، دیکھ میری رابطے کے تحت twitch. میں کے طور پر جیسا کہ میں نے ارد گرد ہو سکتا میرے ہاتھ سے زیادہ لپیٹ، اور ایک گہری کرکش گرجنا اس کے گلے میں شروع ہوئی ہے. "یہ بہت بڑا ہے میں جانتا ہوں کہ، نہیں ہے کہ یہ کس طرح روک ہے." "صرف اس بچے کی طرح، یہ ٹھیک ہے." میں جس طرح سے وہ بات کر رہے تھے کی طرف سے میں بتا وہ ڈھیلے کنٹرول سے شروع کیا گیا تھا سکتے ہیں. میں اس کی مرگا stroked اور چند بار اس کی نوک کے اس پار اپنی انگلی swiping سے پہلے، ان کے پہلے سہ جمع ہے. "یہ کیا ہے؟" میں نے پوچھا، معصوم کام کرنے دکھاوا. "وہ میرا precum ہے، میرے عضو تناسل کی باہر آتا ہے تو میں اس کا استعمال کرتے ہوئے چیزوں کو مستحکم بنانے کے لئے کر سکتے ہیں." میں اسے لایا میرے منہ پر یہ چاٹ میری انگلی. یہ حیرت انگیز چکھا، اور میں چاہتا تھا، تو بہت زیادہ ہے. اس نے مجھ سے سدمی میں نیچے stared، اور اس کے گلے میں گانٹھ نگلنے. "مم، اس کا ذائقہ اچھا ہے." "یہ کیا؟" میں نے اپنے سر nodded میں فالج ان کے مشکل کی. میں نے دیکھا کہ وہ کس طرح میرے چھاتی سے اپنی آنکھوں کو نہیں رکھ سکتا. "اگر تم چاہتے ہو تو تم نے ان کو چھو کر سکتے ہیں." انہوں نے میری آنکھوں میں دیکھا. "کیا آپ کو اس بات کا یقین کر لیں کہ آپ مجھے وہ کرنا چاہتے ہیں؟"
 
 میں جلدی سے میرا سر nodded. وہ دونوں ہاتھوں سے نیچے پہنچ گئے، اپنے سینوں کو پکڑ اور انہیں آہستہ آہستہ caressing، ان کو کبھی کبھی نچوڑ ہے. انہوں نے آخر میں اپنے مشکل نپل بھر اپنے انگوٹھوں کو بھاگ گیا، آہستہ آہستہ ان flicking آگے اور پیچھے ہے. میں groaned اور اس نے میری طرف دیکھا. "کیا آپ کو اس بچے کی طرح ہے؟ یہ اچھا لگتا ہے؟" "Yessss." میں groaned اور وہ نیچے leaned، میرے نپل کوٹنگ، تھوک کے ساتھ بھر میں اس کی زبان flicking. میں دوسرے کی طرف سے میری بلی حاصل کرنے wetter محسوس کر سکتا تھا. "آپ کے boobies اتنی خوبصورت بچی ہیں، تم میں سے باقی کی طرح." میں اپنے tippy پنجوں پر اعلی کے طور پر میں کر سکتا ہوں کے طور پر leaned لیکن میں اب بھی تقریبا قد کافی نہیں تھا. "مجھے چومو." میں whined، اور بین نیچے leaned، میرا چہرہ سنگی اور کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے میرے ہونٹ کے خلاف ميرا بوسہ ليا آہستہ. ہم تھوڑی دیر کے لئے اس طرح چوما تھا اس سے پہلے کہ میں اس کے منہ میں میری جبان فسل گیا. انہوں نے خوشی سے اسے قبول کر لیا، اور دے ہماری زبان کے ساتھ کے طور پر میں اس کی مرگا stroked رقص. تھوڑی دیر کے بعد، میں نے اس کی مشکل سینے چوما، اپنے گھوٹنوں پر بیٹھے اور چہرہ ان کے بڑے دوست کے ساتھ کا سامنا کرنے آ رہے ہیں. میں نے اپنی جیب پھنس گئے، ان کے مرگا کے سربراہ کے ارد گرد تمام چاٹ، اس کی precum کھانے. وہ زور moaned. "آپ جانتے ہیں بالکل وہی جو تم کر رہے ہو، آپ نہیں کرتے؟" میں نے اسے دیکھا جبکہ اس کے مرگا میرے منہ میں رہے. اس کی آنکھیں میری میں stared. "تم بہت گرمی ڈیڈی ہیں، اور میں تمہیں اتنا برا چاہتے ہیں میں ایک بڑا مرگا کے لئے بھوک لگی ہے میں نے ایک آدمی کو تھوڑا لڑکے کی ضرورت ہے.".
 میں اعتراف کیا، امید ہے وہ مجھ پر پلٹائیں نہیں کرتا. "تم نے اس طرح ایک چھوٹی سی چڑھانا ہو ... اگر آپ کو ایک بڑا لنڈ کے لئے بہت بھوک لگی ہے، تو پھر کیوں میری آپ نہیں کر رہے ہیں کھا رہے ہو؟" میں نے اسے اپنے منہ میں ان کی مرگا لینے سے پہلے مسکرایا، اس کے سر کے گرد میری جیب swirling. انہوں نے moaned، اپنے بال واپس ھیںچ. "وہ اچھا بچہ ہے، یہ بہت اچھی بات ہے." میں نے چاٹ لیا تھا اور ان کی طویل شافٹ، میرے تھوک کے ساتھ اس کوٹنگ تو میں نے اسے اپنے منہ میں آسانی سے سلائڈ کر سکتے ہیں. میں آدھے راستے کے بارے میں ہے اس سے پہلے کہ میں ان کے مرگا پر choking کرنا شروع کر دیا ہے. "یہ لے لو بچے سست، یہ سب اندر حاصل کرنے کی کوشش کریں." میں نے اس سے یہ دکھانے کے لئے کہ میں نے ایک عورت ہو سکتی ہے چاہتا تھا، تو میں نے اس چوسا (کوئی شلیش ارادہ) اور میرے منہ میں اس کے سب لے لیا ہے. میں نے اپنے سر bobbed اور نیچے، میرے ہونٹ نچوڑ تنگ ان کی لمبائی کے ارد گرد، میری زبان میں تمام مقامات میں منتقل. "اوہ بچے، آپ مرگا چوستے ہیں بہت اچھا، تم مجھے کم جا رہے ہیں." میں واپس تھوڑا نکالا، میرے ہونٹ کے خلاف ان کی مرگا سر رگڑ. میں نے اپنی جیب پھنس گیا ہے اور میری زبان پر ان کی ججب گیلا مرگا مارا جب میں اس کی آنکھوں میں دیکھا. انہوں نے زور moaned، "کہاں تم نے یہ سب سیکھا؟ تو گرم بچے لوڈ fucking. " "آپ کو آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا والد صاحب کے لئے کم کریں گے؟ میں ذائقہ اپنے سہ براہ مہربانی سے محبت کریں گے. " بین کراہنا دو کے طور پر وہ اپنے بال پر منعقد کی، مجھے نیچے دیکھ. "جی ہاں بچے، بند کرو اور نہیں والد تمہیں تمہاری خوبصورت چھوٹے منہ میں ایک بڑا بوجھ دے گا." میں اس کا مرگا کے ارد گرد میرے ہونٹ لپیٹ پھر جہاں تک نیچے کے طور پر میں ممکنہ کر سکتے چوس. "کمبھت بچے، میں سہ جا رہا ہوں." انہوں نے میرا سر اس کے خلاف سخت منعقد جیسا کہ میں پمپ اور ان کی سہ چوسا باہر، یہ سب میرے گلے ملنے کا احساس سے محبت ہے. انہوں نے زور moaned، میرے چہرے لوڈ fucking. انہوں نے کہا کہ بچے چوس رکھیں، میں تقریبا ہو چکا رہا ہوں. جا رہو، تم وہاں جاؤ. " میں میرے نپلس کو دباؤ میں جبکہ اسے میرے منہ بھاڑ میں جاؤ، میرے پیٹ میں گولی مار کر ہلاک کے بعد کم شوٹنگ کے شاٹ کے بعد گولی مار دی. اس کا بوجھ ginormous تھا، اور میں اس سے محبت کرتی تھی سب سے زیادہ ہے. وہ ختم ہو گیا اور میں نے اسے میرے منہ سے ان کے مرگا ھیںچو. میں اپنے ہونٹ چاٹ لیا تھا اور انہوں نے مجھ پر مسکرایا، کی مدد سے آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا کھڑے ہو جاؤ. "آپ کو جاننے کے کہاں تھا کہ کس طرح کر سکتے ہیں؟" میں shrugged. میں مسکرا نہیں روک سکتا ہے. وہ نیچے leaned کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے منہ پر بوسہ لینا. "جاؤ تک بچے کو صاف کرنے کے، رات کا کھانا جلدی سے تیار ہو جائے گا." میں nodded کے طور پر میں نے اسے گلے لگایا، اس کے سینے کے خلاف میرے سر کو آرام. "میں آپ کو والد صاحب کے محبت میں مجھے وعدہ کرتی ہوں میں نے کسی کو بھی نہیں بتا کرے گا." انہوں نے sighed، میری پیٹھ رگڑ. "میں تم سے بہت چھوٹی سی بچی، سے زیادہ آپ کو لگتا ہے کہ محبت کرتا ہوں." اس کے ساتھ، اس نے میری پیشانی چوما. اس کی سہ اور میری بلی throbbing مکمل پیٹ، پہلے سے کہیں زیادہ wetter کے ساتھ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے متعلق چھوڑ کر. میں ملا ہے جو میں نے اب تک چاہتے تھے کیا تھا، لیکن میں نے کیا کیا تقریبا نہیں کر رہا ہوں. میں رک جب تک میرے والد کا مرگا میری بلی کے اندر گہرائی میں ہے، اور میں کچھ بھی کر اسے وہاں حاصل کرنے کے لئے کریں گے. اگلی بار جب میں والد صاحب کو دیکھا، اس نے مجھے سمجھایا افسوس کہ وہ کس طرح تھا اور ہم کس طرح اس طرح کچھ بھی کر پھر کبھی نہیں کر سکتے ہیں. میں نے اسے سمجھانے کی میں کس طرح کی پرواہ نہیں عمر کہ وہ کس طرح تھا کی کوشش کی، یا کہ وہ کس طرح میرے والد ہے، لیکن اس نے نہیں سنا. اس نے ابھی مجھ سے کہہ رہا کہ یہ کتنا غلط تھا، کے طور پر میں نے اسے پکارا رہا. آخر میں، میں نے دیا. ماہ کے گئے اور چیزوں کو فوری طور پر واپس اس کے ساتھ معمول کے تھے. یہ چند ہفتوں کے بعد میں نے آخری نے میرے والد کو دیکھا تھا. جب میں نے اپنی ماں سے پوچھا انہوں نے کہا، "والدین گرمیاں نہیں وہ سال بھر کام کرنے کے لئے ہے." اور یہ کہ میں چھوڑ دیا. خوش قسمتی سے، میری ماں میری بہنوں کے ساتھ انہیں ان کے نئے کالج میں قائم کیا گیا تھا اور میرے والد صاحب کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے ہفتہ میں لے جانے کی پیشکش کی. میں 15 ہوں، ہائی اسکول میں ایک freshman اور میں اب بھی جنسی طریقے میں میرے والد صاحب کے بارے میں سوچا ہے. میں دونوں عصبی اور حوصلہ افزائی کی تھی. اوہ، مجھے خوشی ہے کہ میں اس کے ساتھ خلوت کرنے کا موقع ملے ہوں. میری ماں اور میں میرے dads گھر نکالا اور میری سانس اس کی آواز کی آواز میں quickened. وہ گھر سے باہر قدم ہے، پہلے سے زیادہ hotter تلاش. "مریم ہے، آپ کیسے ہیں؟" اس نے میری ماں سے پوچھا، اس کے ہاتھ سے بیگ لے. "عظیم بین ہے، اور تم؟" "سے بہتر کبھی نہیں." انہوں نے میری طرف دیکھ سے پہلے مسکرایا. اس نے مجھے اوپر سے نیچے تک دیکھا، اور آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا شرمانا. "وہ واہ، اپنے آپ کو دیکھو. آپ کو یقین ہے کہ ایک شاندار نوجوان عورت میں بڑھ رہے ہیں، نہیں ہے میری؟" "جی ہاں، وہ ہے." میری ماں کی دلچسپی نے کہا کہ، میرے بیگ ٹرنک سے باہر لے جا رہا ہے. "پیٹ میں جڑواں بچے کیسے ہیں؟" "وہ اچھے کر رہے ہیں انہوں نے یونیورسٹی میں واقعی یہ ختم پسند." "اچھا، اچھا." "ایم کے چلو، میں تمہارے کمرے میں اپنا سامان لے گے." والد نے میرے بیگ کو پکڑا، ان کے چھوٹے سے خوبصورت گھر کے اندر کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے متعلق معروف اور مہمان بیڈروم ہے کہ میں نے سے پہلے ان گنت بار میں سویا ہے آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا دکھا. "شکریہ." میں نے اس میں مسکرایا اور اس نے مجھ سے واک، ایک ریچھ تنگ گلے کے ساتھ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے متعلق قبول کرنے ہے. انہوں نے کہا کہ میں کل سارا دن کام ہے، لیکن اس کے بعد میں سب تمہارا ہوں ہم اس ہفتے کے آخر میں مزہ آئے پڑے گا، میں وعدہ کرتا ہوں. ٹھیک بچے؟ "
 میں اپنے سر nodded اور وہ میری مانگ چوما، اور کمرے سے باہر کی حمایت کر رہی ہے." میں اپنی ماں کو پیک اور جانے کے لئے تیار ہو جاؤ میں مدد کرنے جا رہا ہوں. خود کو آرام دہ اور پرسکون بنائیں. "میں نے اپنے سر nodded جیسا کہ میں نے اپنے بیگ پیک کھولنا شروع کر دیا ہے. - سب کچھ ایک رات تک رات کے کھانے پر معمول کی تھی جب والد صاحب نے آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا "پرندوں اور شہد کی مکھیوں کی" بات دینے کی کوشش کی ہے. یہ کہیں سے بھی باہر آیا، لیکن مجھے خوشی ہے کہ اس نے ہوں. "تو، تم ماں کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا. میرے تمام توجہ آپ نے اسکول میں ہو رہی ہے کے بارے میں بتا رہا تھا." "آپ کا کیا مطلب ہے؟" "آپ جانتے ہیں کہ میں کیا یملی کے بارے میں بات کر رہا ہوں. توجہ تم لڑکوں سے ہو رہی ہے "میں shrugged، جیسے یہ کوئی بڑی بات نہیں تھی قائم مقام ہے. "میری طرف دیکھو، اس سنگین ہے." میں نے اس کی طرف دیکھا اور وہ اپنی کرسی میں واپس leaned. انہوں نے کہا کہ آپ کے جسم تمہارا ہے، اور آپ کو کچھ آپ کو نہیں کرنا چاہتا کبھی نہیں ہے. کیا آپ کو سمجھ ہے؟ "میں نے اپنے سر nodded. "کوئی بات نہیں کہ ایک لڑکے کا کہنا ہے کہ یا ہے، میں تم نے مجھ سے وعدہ کرو کہ آپ کو کسی بھی چیز کی آپ کو آرام دہ اور پرسکون کر رہی ہے، ٹھیک ہے محسوس نہیں کرتے کبھی نہیں کریں گے کرنا چاہتے ہیں؟" "جی ہاں، والد، میں وعدہ کرتا ہوں." اچھا ". اب، آپ کو جنسی طور پر فعال ہے؟ " میں نے میرے گالوں کو خون کی بھیڑ نے محسوس کیا کے طور پر میں اپنی سیٹ میں ڈوب. "بھگوان! نہیں، والد. میں نے کبھی کسی لڑکے نے مجھے چھو نہیں دیتے. " وہ مسکرایا، اس کا کانٹا اٹھا بیک اپ. "یہ وہی ہے جو میں سننا چاہتا تھا. چلو، اس طرح رکھ. " "لیکن میں ... جنسی طور پر فعال ہونا چاہتے ہیں." انہوں نے اس کا کانٹا گرا دیا اور مجھ سے واپس دیکھا. "کیا؟" انہوں نے کہا کہ میں جنسی چیزوں کے والد کو کیا کرنا چاہتے ہیں ... مجھے کرنے کی ضرورت ہے. "لیکن میرے اسکول میں لڑکوں میں سے کسی ایک کے ساتھ نہیں. انہوں نے sighed، اپنی آنکھوں کو بند کرنے اور اس کی ناک کے درمیان پل رگڑ. انہوں نے کہا کہ ہم نے اس کے اندر کے بارے میں بات کی ہے، اور ہم اسی بات چیت پھر سے نہیں کر رہے ہیں. دو گرمیاں پہلے کیا ہوا دوبارہ ایسا کبھی نہیں ہو سکتا. کیا آپ مجھے سن رہے ہو؟ " میری آنکھوں نے جلانے کے لئے شروع کر دیا کے طور پر میں نے محسوس کیا کہ آنسو میرے گالوں پر ڈال شروع کی. "لیکن، لیکن والد صاحب کے" "کوئی دبر." "والد صاحب میں آپ سے محبت کرتا ہوں،" میں اپنی سیٹ میں پکارا. "میں تمہیں اتنا برا کے والد چاہتے ہیں ... میں تم سے کی ضرورت ہے. تم ہی آدمی میں نے کبھی چاہیں گے رہے ہیں. " کھڑے ہو اور میری تالی پکڑ، اس نے مجھ سے کہا تھا کہ اوپر اور نیچے واپس آنے اور یہ کچھ اور بات چیت کرنے سے پہلے پرسکون ہو جاؤ. میں کھانے کی میز سے اٹھا اور میرا راستہ بنا دیا اوپر اور گرم شاور میں ہے. میں کچھ کرنا ہے کہ میرے والد نے مجھے ایک بار پھر چھو جائے گا. - انہوں نے کہا کہ بہتر محسوس ہو رہا ہے؟ "میں nodded اور میری اور طریقہ یہ ہے کہ سوفی جہاں والد صاحب کے بیٹھا ہوا تھا میں نے ختم کیا. میں ان کی گود میں میرے پیچھے اس کے سینے کے خلاف جھکاو کے ساتھ بیٹھ گیا. انہوں نے دور دراز نیچے رکھ اور میرا پیٹ کے ارد گرد میرے ماتھی بوسہ لينا کے بعد اپنے ہاتھوں کو لپیٹ. تو تمہاری ماں نے مجھے کچھ بتایا ... اس نے مجھے بتایا کہ کس طرح وہ پکڑے گئے تم خود کے ساتھ کھیل رہا ہے، اور یہ کہ جب تم تھے تم کہہ رہے ہو وہ سن سکتا ہے "والد صاحب،" سچ یہ ہے کہ؟ " "جی ہاں، مجھے امید ہے کہ تم پاگل ہو جائے دوبارہ نہیں. میں ہمیشہ تم میرے والد کو چھونے کے بارے میں لگتا ہے کہ ... تم صرف ایک ہو. " مجھے ایسا لگتا ہے اسے میرے بٹ کے خلاف سخت حاصل کرنے کے لئے شروع کر سکتے ہیں. "یہ کرتا ہے آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا خصوصی بچے محسوس ہوتا ہے." "کیا تم پاگل ہو پھر؟" "ارے نہیں شہد، میں پاگل نہیں ہوں." "تو پھر مجھے تم کیوں والد کو چھو گا؟" انہوں نے کہا کہ بچے کیونکہ یہ غلط ہے اور میں آپ کو دکھی کرنا نہیں چاہتا ہے. " "تم نے مجھے والد صاحب کو چوٹ لگی ہے، گا، براہ مہربانی. میں تم سے پیار کرتا ہوں. " انہوں نے میری آنکھوں میں دیکھا، جب میں نے اپنا سر دیا. "میں تم سے بہت چھوٹی سی لڑکی سے محبت کرتے ہیں." اس کے ساتھ، میں leaned اور ہونٹوں پر اسے آہستہ آہستہ بوسہ لينا شروع کر دی ہے. بوسہ لينے تھوڑی دیر کے بعد، میں واپس نکالا. میں اس کی مدد نہیں کر سکتے ہیں، میری بلی کو آگ پر تھا. "مجھے والد صاحب کو چھو. براہ کرم" میں whined baggy tshirt فسل نے صرف پتلی کپاس جاںگھیا کے ساتھ اپنے ننگے جسم کو ظاہر ہے. اس نے میرے کان میں زور groaned کے طور پر اس نے مجھے دیا واپس ارد گرد، میرے پیچھے اس کے سینے کے خلاف قریبی ھیںچ. اس نے میری گردن بوسہ لينا اوپر سے نیچے تک جبکہ میری اچھوتا جسم پر اس کے بڑے گرم ہاتھوں کو منتقل کرنا شروع کر دیا. اس کے ہاتھوں ملوانا اور نچوڑا میرے چھوٹے چھاتی اور اس کی انگلیاں flicked اور میری چھوٹی نپل کے pinched یہاں تک کہ وہ ایک پتھر کے طور پر مشکل تھے. اس کا ہاتھ بڑھا رہا ہے کم، وہ میرے bellybutton کے ارد گرد حلقوں کا سراغ لگایا ہے جبکہ اس نے میرے کان چاٹا. میں giggled اور اس کے لئے اپنے پیروں کو پھیلا، میری جاںگھوں کو اس کے سب سے اوپر پر آرام کر رہی ہے. "کیا آپ کو اس بات کا یقین کریں کہ آپ کو اس بچے کی ضرورت ہے؟ کیا آپ اس بات کا یقین ہے کہ آپ سب سے پہلے آپ کے ساتھ کھیلنے کے لئے ایک والد چاہتے ہیں؟ " "بھگوان ہاں والد، براہ مہربانی،. میں نے اتنے لمبے وقت کے لئے انتظار کر رہے ہیں. " اس کے ساتھ، وہ اس کے ہاتھوں میں سے ایک کم اور لوئر منتقل کر دیا گیا ہے جب تک کہ یہ میری بلی panty احاطہ کرتا ہے کے سب سے اوپر تھا. میرے نپل کے ساتھ کھیلنے کے دیگر ہاتھ سے، والد ان کی درمیانی انگلی لیا اور اس دوڑ کو اور اپنے نوجوان بلی درار. مجھے ایسا لگتا ہے اسے اپنے clit پر دباؤ ڈالنے اور اس نے مجھے پاگل کر نکال دیا جا سکتا ہے. اس وقت ان کی انگلیوں کے سب لے گئے اور میری بلی petting بہت آہستہ شروع کر دی ہے. اس کی چڑھا اور اپنے بھاری سانس لینے کے تھوڑی دیر کے بعد میرے والد آخر میرے جاںگھیا میں اپنے بڑے کچا ہاتھ فسل گیا اور میری ننگے، hairless بلی رگڑ شروع کر دی ہے. اس کا مرگا میرے کنواری ہول کے خلاف اتنی محنت سے اس کی پتلون کے ذریعے میں یہ throbbing محسوس کر سکتا تھا کیونکہ وہ میری بلی کو ملا اور میری گردن کو چاٹ لیا تھا. انہوں نے میرے کان میں سرگوشی کی، آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا hotter بنانے. اپنے پیروں کی چوڑائی بچے میرے لئے، والد آپ کو اچھا لگتا ہے بکھرا ہوا ہے. " میں اس کے الفاظ اور ان کے ہاتھ میں زور moaned. "جی ہاں والد." میری ججب گیلے بلی چھید میں ان کی درمیانی انگلی دوسری میں نے اپنی ٹانگیں پھیلا slid. میں نے خوشی میں نے پکارا جب اس نے میری جوس لائے اپنے clit، اس کے ارد گرد اپنی انگلی circling بہت آہستہ آہستہ. "یہ ایک اچھی سی لڑکی ہے ... چلو والد صاحب سن کتنا تم اس سے محبت کرتی ہے جب وہ آپ کے ساتھ کھیلتے ہیں." ​​میں نے اپنے سر واپس leaned کے طور پر وہ میری بلی اںگلیوں اور circled اور میری چھوٹی clit flicked. میں نے اپنی بلی میرے چھید اور میرے بٹ کریک نیچے حمل کا رس محسوس کرتے ہیں، اپنے butthole اور والد صاحب کی پتلون جہاں ان کی مشکل مرگا ہے ججب سکتے ہیں. انہوں نے اپنی انگلی لیا میری بلی اور اس کے منہ پر لایا ہے. اس نے اپنی انگلی اندر پھنس گئے، اپنے تمام گرم، شہوت انگیز بلی رس سے دور چاٹ. "مم بھگوان، میرے پیارے بچے soo کا ذائقہ اچھا ہے." ڈیڈی مجھے دوبارہ اںگلیوں رس جمع ہے. "خود سویٹی چکھو ..." میں نے اپنا منہ کھول دیا، میری زبان پر اپنی انگلی کی پرچی دے، یہ گرم اور میٹھا تھا، میں نے اسے پسند کیا. انہوں نے اپنی انگلی باہر لے گیا اور مجھ سے کہا کہ اس کے ہاتھ پر تھوکنے. میں نے میرے منہ میں بہت تھوک کے طور پر جمع کے طور پر میں نے اس سے پہلے ان کی سنگی انگلیوں میں منتقل کر سکتے ہیں. وہ میرے جاںگھیا کے اندر ہاتھ واپس چلا گیا، اور اپنے پہلے ہی ٹپکاو بلی میری گرم تھوک ملا. میری کنواری چھید آہستہ آہستہ Fingering، وہ میرے نپلس دور ان کی دوسری طرف لے گئے اور اس نے اپنی توک کے ساتھ گیلے نے. میں نے اپنی آنکھوں کو بند کر دیا، زور سے moaning جب میں اپنی تنگ سوراخ میں اپنے clit اور اپنی انگلی پر اس کے آلودہ ہاتھ کو محسوس کیا ہے. میں جل رہا تھا. میں کے طور پر میرے جسم پسینہ uncontrollably کو ہلا کر رکھ دیا کرنا شروع کر دیا ہے. ڈیڈی "! والد صاحب! وہہ بھگوان جی ہاں، براہ مہربانی والد صاحب کو بند نہیں کیا، براہ مہربانی رکو نہیں "میں نے زور سے پکارا کے طور پر میں نے اس کے ہاتھ پر آیا، ان کی گرم زبان میرے کان کو چاٹ کے طور پر انہوں نے اپنے تیز رفتار اور سخت بلی پر کام کیا ... میری تنگ سوراخ fingering. اور میرے clit پیچھے flicking بہت تیزی سے ہے. اپنے نوجوانوں کی زندگی کا سب سے بڑا orgasm سے نیچے آنے کے بعد، میں اپنے والد کی گود میں گھوما اور گال نے اسے چوما. تو میرا کوماری اب والد تمہیں لے گا؟ "