I Lust αδελφή μου 8

"Έλα εδώ Cambria και επιτρέψτε μου να σας γλείφουν την κλειτορίδα ενώ ο Ιάσων σας πηδάει από πίσω. Μπορείτε να δοκιμάσετε να με πάρει μακριά πριν από Jason γεμίζει το μουνί σας με τελειώσεις», που άρχισαν τα γέλια. Cambria δεν έχασε χρόνο αλληλοεπικαλυπτόμενα Meridian και την παρουσίαση της με ένα γλυκό του facefull lickable twat. Σηκώθηκα και είδα ως Meridian έγλειψε πάνω και κάτω σχισμή της μερικές φορές και στη συνέχεια να εισαχθεί γλώσσα της βαθιά στον κόλπο της φίλης της. «Μμμμ! Μουνί σας γούστα τόσο καλό Cambria.
I love it!" αδελφή μου είπε από μεταξύ τους μηρούς της φίλης της. Δεδομένου ότι η αδελφή μου πήρε Cambria έτοιμος για μένα, έχω αγωνιστεί κάτω από την αίθουσα και επέστρεψε δευτερόλεπτα αργότερα με dildo της Meridian. Cambria άρχισαν τα γέλια όταν το έδωσε σε αυτήν και ενθουσιασμό άρχισε γαμημένο μουνί της αδελφής μου με αυτό, όπως αυτή αναρροφάται έγλειψε και την κλειτορίδα της και χάιδεψε πάνω και κάτω κάλτσα που καλύπτει τα πόδια της. Meridian βόγγηξε σε έκσταση, η ακραία ευχαρίστηση που βίωνε φαίνεται καθαρά στο όμορφο πρόσωπό της. Χάιδεψα τον πούτσο μου για ένα δευτερόλεπτο, όπως χάιδεψα το μάγουλο της Meridian και της ζήτησε να ανοίξει το στόμα της ευρείας. Έκανε, και εισάγεται αργά καβλί μου ανάμεσα pouty κόκκινα χείλη της και βαθιά στο λαιμό της μέχρι που είχε λάβει όλα από μένα στο εσωτερικό της. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήταν σε θέση να το κάνουμε αυτό! Ιερά σκατά! Έφτασα σε όλο και συμπιέζονται και fondled βυζιά Cambria, όπως εγώ ώθηση απαλά μέσα και έξω από το στόμα σέξι βαθύ λαρύγγι-μικρή αδελφή μου. Δέρμα Cambria ήταν τόσο υπέροχα ομοιόμορφο. Ζωηρός στήθη της αισθάνθηκε τόσο μαλακό αλλά και τόσο εκπληκτικά σταθερή. I εντοπιστεί γύρω της areolas και καιρό, όρθια θηλές που πονούσε για να πιπιλίζουν. Γλίστρησα τα χέρια μου κάτω από την κοιλιά της και ανάμεσα στα πόδια της και γλίστρησε δύο δάχτυλα στην τρύπα της.
Τους πατήσαμε μέσα και έξω καλύπτοντας τους με την υγρασία της, έφερε στη συνέχεια το χέρι μου και να τοποθετούνται τα δάχτυλά μου στα χείλη της, αφήνοντας μυρωδιά της την δική pungently ερωτική οσμή η οποία ήταν η απόδειξη του σώματός της είναι ενθουσιασμένοι και ξύπνησε κατάσταση. Άνοιξε το στόμα της και αναρροφάται τα δάχτυλά μου προκαλεί το πουλί μου να χτυπά χωρίς τη θέλησή τους στο λαιμό της αδελφής μου. Υψηλή επιστροφή μου? I πονούσε περισσότερο. Με το καβλί μου πιο δύσκολο στη συνέχεια κόλαση και το μουνί της Cambria στάζουν και έτοιμος για μένα εγώ ο ίδιος αποχώρησε από το στόμα της αδελφής μου. Meridian ήξερε ότι ήταν καιρός. Έφθασε και τοποθετούνται γύρω από τις παλάμες των χεριών της στα μάγουλα του λίγο σφιχτό κώλο Cambria και εξάπλωση μουνί ο καλύτερος φίλος της είναι ανοικτές για μένα. «Είναι όλα έτοιμα για εσάς Jason," Meridian πνοή, αγωνίζεται να επικοινωνήσει λόγω της έντονης ευχαρίστησης Cambria ασκούσε σε ιδιώτες της. "Σκατά, γλυκιά μου." "Ναι γλυκό αγόρι. Παρακαλώ γαμήσεις," Cambria είπε, κοιτάζοντας πίσω σε μένα πάνω από τον ώμο της και χαμογελά. Έπλυνα τα μαλλιά Cambria της στο πλάι και έσκυψε και έφτασε κάτω από τα χέρια της και πραγματοποιήθηκε επάνω στους ώμους της, καθώς άρχισα φιλώντας το λαιμό της. I ώθηση προς τα πάνω μερικές φορές, συρόμενη πούτσο μου εμπρός και πίσω κατά μήκος της ρωγμής της σέξι κώλο πριν ψάρεμα προς τα κάτω και πιέζοντας προς τα εμπρός σε ολισθηρό υγρό πτυχές της. Έσπρωξα αργά μέσα της, απολαμβάνοντας και τη δέσμευση για την μνήμη των έντονων αισθήσεων και ακραία ευχαρίστηση από την είσοδο σφιχτό δεκαοκτώ ετών μουνί για πρώτη φορά. «Μμμμ ... Wow Jason, το πουλί σας αισθάνεται τεράστια μέσα μου." «Είναι τόσο ωραίο, έτσι δεν είναι;" αδελφή μου συμφώνησε. Έχοντας ντάμπινγκ φορτίο μου ήδη τόσες πολλές φορές εκείνη την ημέρα, δεν υπήρχε κανένας κίνδυνος από Cumming πάρα πολύ σύντομα δεν έχει σημασία πόσο σκληρά την χτυπούσαν. Γι 'αυτό και κατέχει τίποτα πίσω. I χτύπησε τον πούτσο μου ξανά και ξανά σκληρά και γρήγορα στο αιδοίο της, λικνίζοντας το κορμί της και προκαλεί όλα τα είδη των σέξι στεναγμοί και βογκητά της ηδονής. "Nngg, ΝΑ ΠΑΡΕΙ meeeeeee σκατά!" Cambria ούρλιαζε, ακόμα αυνανισμό αδελφή μου με τη δονούμενη κλώνο του πούτσου μου. "Αυτό είναι το, Τζέισον! Γάμα ότι μουνί σκληρά!"
Meridian ενθαρρύνονται, δεδομένου ότι γλίστρησε τη γλώσσα της εμπρός και πίσω πάνω από την κλειτορίδα της Cambria. «Γαμώτο, Cambria μουνί σας αισθάνεται τόσο καλό!" Εγώ βόγγηξε, καθώς Αρπαξα βυζιά της και συμπιέζονται καθώς συνέχισα επιγόμωση πούτσο μου μέσα στο σώμα της. Ό, τι είχε να κάνει με το μουνί, αισθάνθηκε τόσο καλή γαμημένο. Κάπως είχε καθιστώντας σύμβαση ξανά και ξανά γύρω μου, κατ 'ουσίαν, το άρμεγμα άξονα μου. Τα κορίτσια ήταν τόσο σήμερα όσο και γκρίνια ουρλιάζοντας πιο δυνατά από ό, τι την κόλαση, εντείνοντας υψηλή μου και την ακραία ευχαρίστηση του κάθε κίνηση που έκανα. «Μμμμ! Ω, Cambria, θα πάμε να με κάνει να τελειώσεις, μωρό μου!" Meridian ανακοινωθεί. «Γάμα με! Γάμα Cambria μουνί μου! Θεέ μου! Είμαι Cumming!!" Όταν Meridian ούρλιαζε στο ύψος της έκστασης της, Cambria απορρίπτεται το δονητή και σφιγμένα το δέρμα του καναπέ σε λίγο σφιχτό γροθιές της. Έκλεισε τα μάτια της και επικεντρώθηκε στην κόκορας που παραβιάζουν ιδιαίτερη θέση της και δίνει τόση χαρά της. "Αυτό είναι το Jason, με γαμήσει! ... Είσαι βίδωμα μουνί μου τόσο καλό! ... Θεέ μου, νιώθεις τόσο γαμημένο καλό σε μένα! ... Γαμώτο μου! Αυτό είναι αυτό! ... Γαμώτο, μου ' m cummmmming!! " Ego μου στα ύψη από το να έχει δώσει στον θεά μια τέτοια έντονο οργασμό, άρπαξα μια λαβή σκούρα καστανά μαλλιά της και τράβηξε το κεφάλι της πίσω, όπως Χτύπησα την κόλαση έξω από το μουνί. Ήμουν έτοιμος. I χτύπησε τις μπάλες μου σκληρά κατά κώλο για μια τελευταία φορά, θάβοντας καβλί μου βαθιά μέσα στον κόλπο της, και αντλείται σπόρος μου σε όμορφο εφηβικό σώμα της. Cambria γρήγορα σηκώθηκε στον καναπέ και τοποθετούνται μουνί ακριβώς πάνω από το Meridian. Η αδελφή μου κατάλαβε αμέσως τις προθέσεις καλύτερος φίλος της και έφτασε μέχρι και να διαδώσουν το δικό της μουνί ανοιχτό. Θα είχα σκεφτεί ότι αφού τελειώσεις τόσες πολλές φορές μέσα σε μια μέρα ότι μια άλλη στύση θα ήταν αδύνατη, αλλά οι τρεις μας παρακολουθούσε σιωπηλά με δέος καθώς το σπέρμα μου έσταζαν από το μουνί Cambria του στον κόλπο της Meridian, καβλί μου συσπάστηκε. ... "Ευχαριστώ για τα πόδια μου στο σπίτι, Jason," Cambria είπε. Είχαμε ήδη κάθεται στο πίσω βεράντα του swing στο σκοτάδι για τα τελευταία είκοσι λεπτά ή έτσι, κρατώντας ο ένας τον άλλο και να μιλάμε. Ήταν ιδέα της Meridian ότι θα πάω μαζί της. Υποθέτω ότι ήθελε
 Cambria να ξέρει ότι ήταν ειλικρινής σχετικά με την προθυμία της να μου να μοιραστώ μαζί της. Στην πραγματικότητα, λίγο πολύ ότι είναι ό, τι είχαμε μιλήσει. Μου είχε πει πόσο μου άρεσε τόσο της και Meridian και πόσο πολύ ήθελε να είναι με τους δύο από αυτούς, αλλά ότι θα μπορούσα να καταλάβω αν σκέφτηκε την ιδέα της αδελφής μου ήταν πολύ παράξενο ή θα την κάνει να αισθάνεται πολύ άβολα. Απλά γέλασε και είπε να μην ανησυχούμε. Αυτή θα δώσει τα πάντα για να είναι μαζί μου, και είδε την αδελφή μου ως ένα πρόσθετο πλεονέκτημα. Ήμουν έτοιμος να τη φιλήσει όταν ξαφνικά τα φώτα στο σπίτι του Cambria ενεργοποιημένη. "Great. Αυτό είναι χάλια. Μαμά και ο αδερφός μου είναι στο σπίτι," Cambria είπε. "Είναι εντάξει, είναι πίσσα σκοτάδι από εδώ. Δεν μπορούν να μας δουν, και θέλω να σε φιλήσω," μου απάντησε. Cambria και είχα κάνει πολλές φορές από την εν λόγω εξέλιξη, και ανυπομονούσα να το κάνουμε ξανά. Εκείνη τη στιγμή όμως, είδα Νίνα και ο Ματ μέσα από τα μεγάλα παράθυρα με τα πόδια πίσω στην τραπεζαρία. Ήταν λίγο αφού είδα τελευταία Νίνα και έχω να πω, έψαχνε πρόστιμο. Φορούσε ένα χαριτωμένο μικρό sundress που έφτασε να μην είναι αρκετά για το μέσο του μηρού και πραγματοποιήθηκε από ένα ζευγάρι λεπτές τιράντες. Βυζιά της φαινόταν μεγάλη σε αυτό το φόρεμα. Είναι το είδος του μου θύμισε μαμάς μου. Ξέρετε, τα μεγάλα. Δεν ξέρω περί τίνος πρόκειται MILFs και μεγάλα βυζιά, αλλά ο άνθρωπος που κάνει το πουλί μου σκληρά. Ήταν πολύ ζεστό εκείνη την ημέρα και Cambria
είχε ανοίξει τα παράθυρα τραπεζαρία για να μπει φρέσκος αέρας πριν από αυτή και είχα κάνει ένα βήμα έξω στη βεράντα. Θα μπορούσε να ακούσει κάθε λέξη της συνομιλίας τους. Και πράγματι, το θέμα που συζητούσαν κατέστησε πολύ δύσκολο να μην αφουγκράζομαι. "Είστε σίγουροι ότι το πέος σας είναι εντάξει;" Nina ρώτησε. "Είμαι καλά μαμά. Χριστέ μου, αυτό είναι ενοχλητικό ώστε να μπορείτε με έκανε να πάω στο νοσοκομείο. Εγώ πραγματικά δεν θέλουν να συζητήσουν το πέος μου με σας,» απάντησε ο Matt. «Απλά σκέφτηκα ίσως μια όμορφη νοσοκόμα θα μπορούσε να βοηθήσει το κάνει να αισθανθεί καλύτερα. Λυπάμαι πολύ που πήρε το λίπος γριά γιαγιά." Ματ έτρεμαν. "Είμαι ανησυχούν για σένα, μωρό μου. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είστε εντάξει. Ας μαμά να ρίξετε μια ματιά." Τι στο διάολο;! Την ημέρα ακριβώς γινόταν όλο και καλύτερα. Ό, τι επρόκειτο να συμβεί, είχαν την προσοχή μου. Cambria φάνηκε αρκετά ενδιαφέρονται να παρακολουθείτε ό, τι μαμά και ο αδελφός της ήταν μέχρι και. Πολύ ήσυχα γύρω μας κρυφά και κρύφτηκε πίσω από το πόδι πέντε υψηλό τείχος που περιέκλειε το αίθριο. Θα ήταν ίσως δεκαπέντε πόδια ή έτσι από την τραπεζαρία. Εμείς κοίταξε πάνω από τη δομή πάνω στην ώρα για να δείτε Νίνα φτάσει πάνω και να αρχίσει unbuttoning τζιν Ματ. "Ο Θεός Μαμά, σου είπα είμαι καλά», είπε, αν και δεν κάνει καμία προσπάθεια να την σταματήσει. «Εκτός αυτού, Cambria θα μπορούσε να έρθει στο σπίτι κάθε λεπτό." «Γρήγορα», ψιθύρισα. "Καλέστε μαμά σας και να της ζητήσω, αν είναι εντάξει, αν μείνουν έξω με Meridian λίγο περισσότερο." "Είσαι κακός Jason," Cambria είπε, προσπαθώντας να μην giggle πάρα πολύ δυνατά. Σηκώθηκε και έτρεξε μια ασφαλή απόσταση από το σπίτι. Ένα ζευγάρι δευτερόλεπτα αργότερα το τηλέφωνο στην τραπεζαρία χτύπησε. "Γεια σας," απάντησε η Νίνα. "Ω, γεια Cambria ... Φυσικά είναι εντάξει, αν μείνουν έξω αργότερα», είπε, γλείφει τα χείλη της, όπως επανέλαβε unbuttoning παντελόνι του γιου της. Γάμα ναι! «Ναι, αυτός είναι εντάξει. Νομίζω ότι πραγματικά αισθάνεται αρκετά καλά αυτή τη στιγμή», είπε, φθάνοντας στα τζιν του και χαϊδεύει τον. "Εντάξει, έχω αγαπημένη διασκέδαση. Bye bye." Cambria επέστρεψε ένα ζευγάρι δευτερόλεπτα αργότερα για να δείτε το παντελόνι του αδελφού της και εσώρουχα κάτω γύρω από τους αστραγάλους του και η μητέρα της στα γόνατά της με το πρόσωπό της ίντσες μακριά από όρθια πουλί του.
Cambria χέρι του πήγε αμέσως ανάμεσα στα πόδια της και άρχισε να τρίβει το μουνί με σορτς της καθώς κοιτούσε επίμονα την οικογένειά της μέσα από το παράθυρο. «Ναι, ναι», είπε, «ξέρω. Είμαι αιμομιξία-τέρας αγάπης." "Γίνετε μέλος του συλλόγου." "Ω, γλυκιά μου», είπε η Νίνα, "κακή πέος σας είναι τόσο μεγάλη και πρησμένο. Χρειάζεται κάποιο φάρμακο. Γνωρίζατε ότι το μέλι είναι ένα φυσικό αντιβιοτικό;" Άρπαξε το μέλι μαζέψει τον πάγκο της κουζίνας και άρχισε να γυναικείος οργασμός το γλυκό κολλώδες goo όλα γύρω από το κεφάλι και το πάνω και κάτω από τον άξονα του γιου της είναι απολύτως υγιής κόκορας. "Uh oh. Είναι στάζει πάνω όρχεις σας και να πάρει σε όλη τη χώρα», που άρχισαν τα γέλια. "Νομίζω ότι χρησιμοποιούνται πάρα πολύ. Εδώ, επιτρέψτε μου να καθαρίσει μερικά από μακριά για σένα." Νίνα που η αρκούδα το μέλι κάτω και κόλλησε τη γλώσσα της έξω και σιγά-σιγά έγλειψε το μήκος του το πουλί του γιου της.
Matt έκλεισε τα μάτια του και ξεκούραστα χέρια του στο κεφάλι της, όπως αυτή άρχισε το πιπίλισμα το μέλι από μπάλες του. «Χμμ, δεν νομίζω ότι δουλεύει πολύ καλά. Επιτρέψτε μου να δοκιμάσετε ένα άλλο τρόπο." Άνοιξε το στόμα της και πήρε το τσίμπημα του Ματ ανάμεσα στα χείλη της και βαθιά μέσα στο στόμα της. "Η μαμά του Θεού, που αισθάνεται πολύ καλύτερα", Matt βόγγηξε. «Γαμώτο! Δεν μπορώ να πάρω αυτό το άλλο», ψιθύρισα. Μετακόμισα πάνω για να σταθεί πίσω από Cambria και το φερμουάρ του παντελονιού μου και μου καθοδηγείται σκληρή-on μέσω του ανοίγματος. Τότε έφτασε γύρω της και ξεκούμπωτο της cut-offs και τους έσπρωξε και την κιλότα κάτω πάνω από όμορφη πισινό της. Εγώ δεν έχασε χρόνο σε όλο dicking με ερωτικά παιχνίδια? Cambria ήταν horny ως κόλαση και το μουνί ήταν ήδη βρεγμένος υγρό. Έβαλα μόλις καβλί μου ανάμεσα στα πόδια της και ώθηση σε αυτό το αιδοίο της και άρχισε γαμημένο της, ενώ είδαμε μητέρα της πιπίλισμα πέος του αδελφού της. "Υπάρχει, νομίζω ότι το φάρμακο θα πρέπει να βοηθήσει», είπε η Νίνα λίγα λεπτά αργότερα. "Ω, τώρα μαμά δεν αισθάνεται τόσο καλά, μωρό μου." Πονάει δικαίωμα εδώ », pouted, άρση φουστάνι της και τρίβει το μουνί με την κιλότα. "Ίσως θα πρέπει να επιτρέψτε μου να ρίξουμε μια ματιά», ο Matt πρότεινε. "Εντάξει, μωρό μου. Θα μπορείτε επίσης να βεβαιωθείτε ότι boobies μου είναι εντάξει; Θα αισθάνεστε μια μικρή πληγή πάρα πολύ." Νίνα ώθησε τους ιμάντες μακαρόνια από τους ώμους της και το μπούστο της φόρεμα της έπεσε στη μέση της. Εκεί ήταν. Τα δίδυμα. Γυμνή.
Ο Θεός ήταν μεγάλες και σέξι. Γαμώτο! Και ο ηλίθιος κι αυτός παίρνει να πιπιλίζουν και τους γαμήσω. Ματ έφτασε μέχρι και groped στήθος της μητέρας του και της είπε να ξαπλώσουν. "Ίσως να χρειαστεί κάποια αντιβιοτικά, επίσης», είπε. Εκείνη κούνησε το κεφάλι της συμφωνίας και πήρε το μπουκάλι και καταιονισμό μέλι όλο το στήθος της μητέρας του. "Μην χρησιμοποιείτε τα χέρια σας, το μωρό. Θα πάρετε όλα τα κολλώδη», είπε όταν πήγε να εξαπλωθεί σε όλο το μέλι. "Γιατί δεν χρησιμοποιείτε το πέος σας; Είναι ήδη βρώμικο." Matt ξεκίνησε παντελόνι και το εσώρουχό του, ως Νίνα αφαιρούνται κιλότα. Την καβάλησε και χαστούκισε βυζιά της μερικές φορές με το καβλί και στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί για να εφαρμόσει το μέλι. "Αυτό είναι το ματ, εξαπλώθηκε παντού. Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να το πάρετε σε όλη θηλές μου πραγματικά πάρα πολύ καλό." Ω, αυτό είναι πάρα πολύ κολλώδες. Spit για βυζιά μου, ίσως αυτό θα καταστήσει ευκολότερη. " Matt scooted πίσω και έκανε όπως η μητέρα του ζήτησε. Είχε κανένα πρόβλημα που παράγουν αρκετό σάλιο για να slicken τα πράγματα. Είχε τρέχουν τα σάλια σαν τρελός από τότε που η μητέρα του τον εαυτό εκτεθειμένο. Νίνα αγκαλιά το κεφάλι του εναντίον της, αναστενάζοντας όπως ο ίδιος έγλειψε το μέλι από το στήθος της και να αναρροφάται από όρθια θηλές της. "Τώρα εξαπλωθεί σε μεταξύ τους πραγματικά καλή, μωρό» είπε η Νίνα, φτάνοντας μέχρι και τα πεπόνια συμπίεση της μαζί. Matt scooted πίσω και γλίστρησε καβλί μέσα στο κανάλι που είχε δημιουργήσει και άρχισε γαμημένο κανάτες της μητέρας του. Γλίστρησα τα χέρια μου κάτω από το πουκάμισό Cambria και έπαιξε με τα στήθη της, όπως εγώ την πατήσαμε, πιστεύοντας ότι ήταν πούτσο μου που ήταν ολίσθηση μεταξύ υπέροχο και καταπληκτικό στήθος μαμά της.
 "Θεέ μου Ματ, έχετε κάνει βυζιά μου αισθάνεται πολύ καλύτερα, αλλά αυτό είναι κάνοντας το μουνί της μαμάς βλάψει τόσο άσχημα. Ματ έφτασε πίσω και έβαλε το χέρι του ανάμεσα στα πόδια της και άρχισε να τρίβει το μουνί της. Ακόμα και τόσο μακριά όσο ήμασταν, θα μπορούσα να δω ότι ήταν εντελώς Νίνα ξύπνησε. "Είναι αυτό που πονάει;" Ματ ζήτησε όπως ο ίδιος την χάιδευε. «Μμμμ, ναι, ακριβώς εκεί είναι που πονάει. Μουνί της μαμάς πονά. Παρακαλώ να τρίβετε για μένα μωρό. "Κοιτάξτε πώς ενεργοποιείται η μητέρα σας είναι, Cambria. Χείλη μουνί είναι τόσο πρησμένα και υγρά. Αδελφός σας πρόκειται να γαμήσω τη μαμά σου», ψιθύρισα. "Είναι τόσο μαλάκας μητέρα," Cambria απάντησε. «Δεν θα με πείραζε γαμημένο της. Είχα την βίδα ακριβώς όπως αυτό», είπα, άντληση πούτσο μου επιθετικά μέσα και έξω από το μουνί της Cambria. «Μμμμ, είστε τόσο σέξι Jason," εκείνη βόγγηξε. «Ο Θεός Ματ, αρχίζει να βλάψει πολύ άσχημα! Είναι γαμημένο πονάει βαθιά μέσα μου! Βοήθησέ με μωρό," Nina moaned, εξαπλώνεται πόδια της. «Έλα αγάπη μου εδώ. Βάλτε το πέος σας βαθιά μέσα στο μουνί της μαμάς και ένεση μήτρα μου με ειδικό άσπρο φάρμακό σας." Matt ανέβηκε ανάμεσα στα πόδια της μητέρας του και γλίστρησε καβλί στον κόλπο της. Νίνα αναστέναξε και έκλεισε τα μάτια της και τύλιξε τα πόδια της γύρω από την πλάτη του, όπως ο ίδιος αντλείται το πουλί του μέσα και έξω από το μουνί. Προφανώς, είχαν κάνει πολλές φορές στο παρελθόν. Δεν με νοιάζει αν ήταν μαλάκας. Παρακολουθώντας τον έχουν σεξουαλικές σχέσεις με τη μητέρα του ήταν fucking awesome! Λοιπόν, αυτό είναι, ενώ διήρκεσε. "Μαμά Γαμώτο, είμαι Cumming!" "Ματ ΠΑΡΕΙ!" ... «Μμμ, σ 'αγαπώ τόσο πολύ, Jason," Cambria αναστέναξε. "Και σ ​​'αγαπώ Cambria". Ματ μπορεί να είναι μια γρήγορη Κάμερ, αλλά εγώ σίγουρα δεν ήταν, ειδικά μετά από όλα δεν είναι οι φορές που είχα εκείνη την ημέρα εκσπερμάτωση. Όταν ο Matt είχε τελειώσει την επιχείρησή του και να τερματιστεί το show, παρατήρησα μια πολυθρόνα αίθριο γύρω από το ξενοδοχείο, γι 'αυτό είχε συρθεί πάνω πίσω από τον τοίχο και τοποθετήστε κάτω Cambria για αυτό και είχε επαναλάβει γαμημένο της. Λοιπόν, για να είμαι πιο ακριβής, άρχισα να κάνει έρωτα μαζί της. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο θα ήθελε να ξέρει ότι εγώ πραγματικά δεν την αγαπώ και πιστεύω πραγματικά ότι ήθελε να είναι μαζί της. Θα μπορούσα να δω από τον τρόπο που με κοίταξε με τα όμορφα καφέ μάτια της και από τον τρόπο που με φίλησε και από τον τρόπο με τον οποίο κινήθηκε πολύτιμο σώμα της εναντίον μου ότι ήξερε ότι έκανα. Είχα ήδη αναρωτιούνται αν ήταν δυνατόν να αγαπάμε και παρακαλώ δύο γυναίκες. Εκείνη τη στιγμή δεν είχα καμία αμφιβολία ότι θα μπορούσα, και επόμενος στόχος μου θα είναι να το αποδείξει στο Meridian όταν πήρα το σπίτι. Όπως έχουμε φίλησε και φορείς που απολαμβάνουν ο ένας του άλλου, χτύπησε το τηλέφωνο μέσα. Έχουμε ακούσει τη μαμά του Cambria να απαντήσει, και στη συνέχεια ακούσαμε την πίσω πόρτα ανοίγει. Κανονικά θα ήμουν νευρικός για την αλίευση της γαμημένο με την κόρη της, αλλά μετά από αυτό που

Cambria και μόλις είχα δει εγώ πραγματικά δεν δίνω δεκάρα αν μας είδε. Νίνα δεν το ξέρει ακόμα, αλλά εγώ της ανήκει τώρα. Εκτός αυτού, το μουνί Cambria αισθάνθηκε τόσο καλή. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος ότι οτιδήποτε θα μπορούσε να με σταματήσει από το να γλιστράει τον πούτσο μου μέσα και έξω από αυτό εκείνη τη στιγμή. "Μου λείπεις τόσο πολύ», είπε η Νίνα. "Είμαι τόσο γαμημένο καυλιάρης, αγάπη μου. Δεν μπορώ να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε για σας. Μουνί μου είναι τόσο υγρός. Θεέ μου, πρέπει να έρθεις σπίτι μου και σκατά .... εγώ μαλακίζομαι. Γνωρίζετε ότι .... Όχι, χρειάζομαι μεγάλο πουλί σου στο μουνί, μωρό μου. Ένας δονητής δεν είναι ακριβώς το ίδιο .... Μισώ έχει μιας νύχτας. Δεν είμαι τσούλα .... Εντάξει, έχεις δίκιο, είμαι τσούλα σας, "ότι άρχισαν τα γέλια. "Είμαι λίγο βρώμικο τσούλα σας." «Η μαμά σου έχει ένα φίλο;" Ρώτησα. Cambria ανασήκωσε τους ώμους. "Όταν έρχεσαι σπίτι από το Σικάγο, Ρίτσαρντ;" Σικάγο! Richard;! «Δεν είναι ο μπαμπάς σας ονομάζεται Ρίτσαρντ;" Cambria ρώτησε. «Γαμώτο, αυτό είναι χάλια. Δεν ξέρω αν μπορώ να επιβιώσει χωρίς να σας cum μέσα μουνί μου για τρεις ολόκληρες εβδομάδες," Nina whined. "Θα τα απόβλητα δεν είναι καλύτερα για όλους Christie Εκείνη δεν το χρειάζεστε?.. Είχε μόλις το μωρό σας Εκτός αυτού, τι εάν τρέχετε έξω;" Θεέ μου. Το μυαλό μου άρχισε αγωνιστικά και η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει σαν κόλαση. «Το ξέρω, το ξέρω. Ήμουν ακριβώς είναι ανόητη. Έχετε άντληση σπέρμα μέσα μου για περισσότερα από είκοσι χρόνια. Δεν ανησυχώ ότι θα εξαντληθεί .... Ναι, τα δίδυμα είναι μια χαρά. Cambria κρέμεται έξω απόψε με την κόρη σας, έτσι Ματ με κράτησε διασκεδάσουν. Ήταν πολύ γλυκό. " Sticky πάρα πολύ. "Είμαι πραγματικά χαρούμενος που μπορείτε να πάρετε για να έχουν άλλο ένα μωρό, μεγάλο αδελφό", είπε η Νίνα. "Κάνει ακριβώς εγώ λυπηρό το γεγονός ότι δεν μπορώ να μοιραστώ αυτό το μέρος της ζωής σας μαζί σας. Εύχομαι δεν είχαμε να έχουν όλα αυτά τα μυστικά. Μακάρι να μπορούσαμε να πείτε στα παιδιά σας ότι είμαι θεία τους. Εγώ θέλουμε θα μπορούσε να πει τα παιδιά μας που είναι ο πατέρας τους. Και ως επί το πλείστον Μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε έρωτα χωρίς να ανησυχείτε ότι Τίνα επρόκειτο να μάθετε για μας και πάλι. " Τι στο διάολο;!!! Τα μάτια του άστραψαν

Cambria και το χαμόγελό της ήταν μεγαλύτερο και πιο όμορφο από ό, τι έχω δει ποτέ. "Σ 'αγαπώ μεγάλος αδελφός», ψιθύρισε. "Σ 'αγαπώ πάρα πολύ τον ξάδελφό." Και με αυτό, φίλησα και οδήγησε μπάλες βαθιά στο μουνί και αφήστε το καβλί μου και το μυαλό μου να εκραγεί, κολύμβηση μουνί σε μια πλημμύρα της αγάπης αιμομικτικής σπέρμα.