I Lust αδελφή μου 5

Τώρα, έχω ήδη έρθει καθαρά και παραδέχθηκε βαθιά και συντριπτική σφοδρή επιθυμία μου για την μικρή μου αδερφή. Αυτό είναι το πράγμα όμως. Μέχρι μόλις πριν από λίγες ώρες ότι όλα ήταν απλά λάγνα φαντασίωση. Ποτέ δεν έχω πραγματικά πιστεύω ότι θα ζήσετε πραγματικά την ευχαρίστηση της διείσδυσης μουνί Meridian με πούτσος μου. Σε καμία περίπτωση δεν πίστευαν ότι θα γίνει φίλη μου, πόσο μάλλον τη γυναίκα μου έκανε μια οικογένεια και πέρασε το υπόλοιπο της ζωής μου με. Η κανονική, λογική μου έχει πάντα την ελπίδα ότι η γυναίκα θα είναι Cambria. Αν και δεν θα πήγαινα τόσο μακριά ώστε να καλέσει την φίλη μου,
Cambria και έχω χρονολογείται αρκετά ένα κομμάτι, συμπεριλαμβανομένης της μετάβασης σε ανώτερα χορό μου μαζί. Έχουμε ξεγελαστούν γύρω από μια παρτίδα, αλλά δεν έχουν κάνει τίποτα σημαντικό. Λίγο πριν φύγω για το κολέγιο της είπα πώς ένιωσα γι 'αυτήν. Μου είπε ότι αισθάνθηκε το ίδιο για μένα, αλλά συμφωνήσαμε ότι θα ήταν καλύτερο και για τους δυο μας να βγούμε έξω με άλλους ανθρώπους για λίγο και να μην πάρει πάρα πολύ σοβαρά τουλάχιστον έως ότου τελείωσε το λύκειο. Έχουμε μείνει πολύ στενούς φίλους και συνέχισαν χρονολογείται μακριά και επάνω, και μέχρι τώρα έχω σκεφτεί ότι είχα ένα πολύ καλό σουτ του τελειώνει μαζί της. Τώρα που πυροβόλησε πυροβολήθηκε στην κόλαση. Είχε αλιευθεί μου μόνο γαμημένο μικρή μου αδερφή. Πράγματι ήμουν πατήσαμε. Μετά από αυτό, σίγουρα Cambria δεν πρόκειται να θέλουν να έχουν τίποτα να κάνει με μένα. Στεκόταν εκεί που ψάχνει σοβαρά νευριάσει και είναι έτοιμος να ακριβή κάποια εκδίκηση του δικού της. Εμφανίστηκε περισσότερο από πρόθυμοι να εκθέσουν την αδελφή μου και στον κόσμο και είχε την απόδειξη και τα μέσα να το κάνει. Η είδηση ​​μου αποστέωση αδελφή μου επρόκειτο να εξαπλωθεί σαν πυρκαγιά μέσα από την κοιλάδα. Φήμη μου ήταν βιδωμένη, η αδελφή μου θα πρέπει να φέρουν ένα αδελφό-γαμημένο πόρνη, και η οικογένειά μου θα γελάσει και περιφρόνησαν έξω από την πόλη. Τι στο διάολο είναι λάθος με μένα;! Δεν θα πρέπει να δώσει μια μαλακία. Έχω Meridian. Θα επέλεγα γλυκό σέξι μικρή αδελφή μου πάνω Cambria κάθε μέρα. Και ποιος νοιάζεται τι πιστεύει ο καθένας! Cambria και όλοι οι υπόλοιποι μπορούν να ιερότερο-από-εσύ τις απόψεις τους και να χώσουν τα επάνω γαϊδούρια τους για όλους τους νοιάζει. Λατρεύω Meridian και ότι είναι όλα αυτά τα θέματα. Γάμα τους όλους! Γαμώτο!!!!! Ποιος είμαι αστειεύεστε; Δίνω μια εντελώς σκατά. Στην πραγματικότητα, φοβήθηκα shitless! Και με το βλέμμα στο πρόσωπό της, έτσι ήταν Meridian. Ήταν στα πρόθυρα δακρύων και είχε διπλωμένα τα χέρια πάνω από το στήθος της, σε μια προσπάθεια να ανακτήσουν ό, τι αξιοπρέπεια είχε απομείνει. Αίσθημα εντελώς τον εαυτό μου εκτεθειμένο, άρχισε να κινείται μακριά από αυτήν για να ανακτήσετε σορτς μου. "Όχι, όχι," Cambria είπε. "Μην είτε από εσάς κουνηθείς. Δεν υπάρχει νόημα στην προσπάθεια να σταματήσει τώρα. Μπορείτε επίσης να κρατήσει το πουλί σου συρόμενη μέσα και έξω από Jason της. Στην πραγματικότητα, αν δεν μου δείξει πόσο καλός μπορείτε να κάνετε την cum I 'm πρόκειται να στείλετε αυτή την εικόνα σε όλους γνωρίζω. " "Παλιοβρόμα!" Meridian φώναξε ως ένα μεγάλο δάκρυ σταλάζει όμορφο πρόσωπό της. "Θα έπρεπε να είσαι φίλος μου. Πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό για εμάς;" "Σκάσε Meridian! Ο καθένας σε όλο τον κόσμο πεθαίνει για να πάρει ανάμεσα στα πόδια σας και το άτομο που, τέλος, ας είναι ο ένας τύπος Νόμιζα πως ποτέ δεν θα είναι σε θέση να πάρει μακριά από μένα. Ξέρεις μου αρέσει Jason! Θα πρέπει να είναι ζητώντας πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό για μένα! " "Δεν έχουμε να κάνουμε αυτό το Meridian», είπα σιγανά. "Πραγματικά δεν με νοιάζει ποιος ανακαλύπτει για μας. Μπορούμε απλά να αφήσετε την πόλη και δεν θα επιστρέψω ποτέ." "Ω, πόσο ρομαντικό," Cambria είπε, κοροϊδεύοντας μου. «Μην πετάτε ολόκληρο το ανώτερο έτος σας με το να είναι ηλίθια Meridian. Απλώς απλώστε τα πόδια σας και αφήστε τον αδερφό σας γαμήσω. Εάν κάνουμε ό, τι λέω, τότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για κανέναν να ανακαλύψει το μικρό μυστικό σου." Σιωπή. Ακόμη και αν Cambria ήταν να είναι λίγο σκύλα τώρα ήταν ένα πολύ χαριτωμένο μικρό σκύλα. Φορούσε σανδάλια, cut-offs και φαρδιά λευκή Cami Top που έδεσε πίσω από το λαιμό της και ότι σε αντίθεση όμορφα με το μαύρισμα τους ώμους της και φρεσκοβαμμένα κόκκινα νύχια και τα δάχτυλα των ποδιών. "Fine", η αδελφή μου είπε, τον πίσω και uncrossing χέρια της, νίκησε. «Είναι εντάξει Jason. Ας σκατά." Cambria μάτια του φωτίστηκε και χαμογέλασε. Όλα τα μάτια στο δωμάτιο αμέσως επικεντρώθηκε σε limp πούτσο μου. Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή, αλλά από αμηχανία και ο φόβος δεν είναι, ενθουσιασμό. Προφανώς αυτό ήταν απασχολημένος άντληση του αίματος από το πουλί μου και την αποστολή του σε πολύ ζεστό και σίγουρα κόκκινο το πρόσωπό μου. «Ω, πιστεύω ότι wee του αδερφού σου μικρούλης χρειάζεται κάποια βοήθεια," Cambria είπε, έρχονται πάνω για να σταθεί στο πλευρό μου. "Παρακολουθήστε αυτό το Meridian. Αυτό συνήθως λειτουργεί. Τουλάχιστον από το μέγεθος της διόγκωσης που εμφανίζεται στο τζιν του, κάθε φορά που το κάνει αυτό για μένα υποθέτω ότι θα λειτουργήσει." Cambria πήρε τα χέρια μου και τα τοποθέτησαν σε βυζιά της και πιέζεται. Πουλί μου παλμό. Η αδελφή μου έκλεισε τα μάτια της. "Λοιπόν, είμαστε τουλάχιστον να σημειώνει πρόοδο" Cambria άρχισαν τα γέλια. "Ήμουν εξοικονόμηση αυτό το επόμενο κόλπο για τα γενέθλιά του Ιάσονα, αλλά δεν νομίζω ότι μπορώ να περιμένω τόσο πολύ. Ανοίξτε τα μάτια σας Meridian," τραγούδησε. "Δεν θέλετε να χάσετε αυτό." Cambria έσκυψε και άνοιξε το στόμα της και πήρε μέσα στο πέος μου. Περιττό να πούμε ότι όλα τα στρες και το άγχος μου αμέσως εξαφανίστηκε. Όπως η ίδια πιπιλίσουν πουλί μου, η πραγματικότητα και την αλήθεια της κατάστασης, ξαφνικά χτύπησε με πλήρη ισχύ. Δεν υπήρχε καμία αμφιβολία στο μυαλό μου ότι αυτό το βράδυ δεν επρόκειτο να μετατραπεί σε κόλαση είχα πρώτα φοβόταν. Στην πραγματικότητα, ήταν αναζητούν όλο και περισσότερο σαν μία από τις βαθύτερες φαντασιώσεις μου ήταν να εκπληρωθεί. Cambria φιμώνεται σε ροκ-στερεά στύση σφύζει μου. "Wow! Αδερφός σου δεν έχει wee wee Meridian. Πέρασε ένα γαμημένο κόκορας!" Cambria αναφώνησε χαιρέκακα. "Ω ναι, έχω περίμενε τόσο καιρό για να δούμε τι θα είχε εδώ κάτω και το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ήταν καλά αξίζει τον κόπο." Μου έκλεψε αργά για λίγα δευτερόλεπτα, όπως θαύμασε τον πούτσο μου. "Μπορούμε ίσως να προσπαθήσουμε και να τελειώνουμε με αυτό σήμερα;" Meridian ρώτησε ανυπόμονα. «Μμμ, δεν μπορώ να περιμένω μέχρι να έρθει η σειρά μου και να βάλετε αυτό μέσα μου," Cambria είπε, το γλείψιμο μέχρι τον άξονα μου. Ξαφνικά που φτύνουν ένα μεγάλο wad του σάλιου απευθείας σε μουνί Meridian και άρχισε να τρίβει γύρω, lubing αδελφή μου και να πάρει το έτοιμο για μένα. Meridian υποχώρησε σε αυτό που πιστεύω ότι ήταν η πρώτη εμπειρία της να αγγίξει σεξουαλικά από μια γυναίκα. Στην πραγματικότητα, Cambria μπορεί να ήταν μόνο το δεύτερο πρόσωπο για να το κατοικίδιο ζώο ιδιώτες περίοδο της. "Πάρε τα χέρια σου από πάνω μου πόρνη!" Meridian φώναξε. "Συγγνώμη, παίζουμε με τους κανόνες κορίτσι μου απόψε, ώστε να κλείσει το σκασμό και να το απολαύσετε," Cambria απάντησε. "Ξέρεις Jason, υπάρχει μόνο ένα άτομο σε όλο το σύμπαν που έχω πεθάνει για να γαμήσω περισσότερο από εσάς. Μπορείτε να μαντέψετε ποιος είναι;" Κρίνοντας από τη λάγνα έκφραση στο πρόσωπό της, όπως κοίταξε ζεστό γυμνό σώμα της αδελφής μου, δεν υπήρχε αμφιβολία ποιος ήταν. "Meridian", του είπα. "Εεε;!" Τα μάτια της Meridian άνοιξε διάπλατα. "Θα μαντέψατε stud. Μικρή αδελφή σας αποπνέει σεξ από κάθε πόρο του λίγο ζεστό το σώμα της και η γλώσσα μου έχει πόνο να γλείφουν. Λέει πάντα τα κορίτσια που κάνουν τα κορίτσια είναι αηδιαστικό και ποτέ δεν πίστευα ότι θα έπαιρνα την ευκαιρία να να το κάνετε αυτό. Υποθέτω ότι σήμερα είναι η τυχερή μας μέρα, έτσι Jason; " είπε καθώς κόλλησε τη γλώσσα της έξω και έγλειψε από μαλάκας μέχρι Meridian μέσω ζουμερά χείλη της και πάνω κλειτορίδα της. Fuck yeah! "Θεέ μου, τι κάνεις Cambria!" Meridian βόγγηξε. "Mmmmmmm, το μουνί σου είναι sooo Yummy! Είμαι δίνοντάς σας μια γεύση του τι είναι να έρθει, μωρό μου. Και πιστέψτε με, είμαι πρόκειται να σας κάνει να γαμημένο cum," Cambria άρχισαν τα γέλια. Ο καλύτερος φίλος της αδελφής μου είχε ένα χέρι τυλιγμένο γύρω από το πουλί μου και κρατούσε μουνί της Meridian ανοίξει διάπλατα με το άλλο. Μου τράβηξε πιο κοντά και έτριψε τον πούτσο μου, εμπρός και πίσω από πτυχές της αδελφής μου, να πάρει το κεφάλι όλα τα ωραία και ολισθηρό. Έχει ώθησε την ευαίσθητη μύτη ανάμεσα στα χείλη μουνί της Meridian στην είσοδο του κόλπου της, τότε ας πάει και να ενισχυθεί πίσω μου. Έβαλε τα χέρια της στους γοφούς μου και peeked το κεφάλι της γύρω για να δει τη δράση. Τότε με έσπρωξε προς τα εμπρός, βλέποντας ως παχύ πουλί μου εξάπλωση χείλη της αδελφής μου μεγάλη και σταδιακά εξαφανίστηκαν μέσα σε πανέμορφο μουνί. Meridian και δεν θα μπορούσα να βοηθήσει, αλλά βογγητό με ευχαρίστηση. "Θεέ μου, αυτό είναι απίστευτα ζεστό!" Cambria squealed. "Πώς fun! Ας το κάνουμε και πάλι." Τράβηξε πίσω στους γοφούς μου και οι τρεις μας παρακολουθούσε ως πουλί μου αργά επανεμφανίστηκε, υγρή και γυαλιστερή με χυμό αγάπη της Meridian. Τότε με έσπρωξε προς τα εμπρός σε κουτί μικρή αδελφή μου και πάλι. "Μήπως αυτό νιώθω καλά Meridian;" Cambria ρώτησε καθώς συνέχισε να με τραβάει πίσω και να με πιέζει προς τα εμπρός μέσα και έξω από το φύλο της αδελφής μου. Meridian αναστέναξε μακάρια. «Μμμ, αξιολάτρευτο λίγο το μουνί σου φαίνεται τόσο σφιχτά γύρω από το μεγάλο αδελφό σου πουλί." «Μμμ χμμ, αγαπώ κόκορας του αδελφού μου. Θεός ο ίδιος αισθάνεται τόσο καλό," Meridian βόγγηξε. "Αυτό είναι αυτό, Τζέισον. Γάμα την αδερφή σου. Γάμα λίγο σφιχτό μουνί της αδελφής σου." Μετά από λίγο Cambria επανεμφανίστηκε στο πλευρό μας. Αυτή γλίστρησε το χέρι της προς τα κάτω πάνω πισινό μου και συνέχισε να "βοηθήσει" με βίδα αδελφή μου. Έβαλε άλλη πλευρά της στο ανάχωμα Meridian και μασάζ κλειτορίδα της για ένα λεπτό ή έτσι, τότε γλίστρησε μέχρι και πάνω από επίπεδη κοιλιά της αδελφής μου και σε ένα από τα στήθη της. "Έχεις καταπληκτική κοπέλα βυζιά. Είστε τόσο υπέροχα," Cambria όπως είπε έσκυψε και άρχισε πειράγματα θηλή Meridian με τη γλώσσα της. "Είσαι τόσο lezzie τσούλα Cambria," Meridian moaned ως ο καλύτερος φίλος της πιέζεται το στήθος της σταθερά και ρουφάει το όρθια θηλή στο στόμα της. Cambria συνέχισε το γλείψιμο, το πιπίλισμα και ψαχούλεμα βυζιά Meridian, όπως παρακολουθούσε με δέος αδελφή γαμημένο αδελφό. Είχε γλίστρησε άλλο χέρι πάνω μου και χαϊδεύοντας εξαγριωμένα κλειτορίδα Meridian, όπως θα ζευγαρώσει. "Γάμα της Jason!" Cambria διέταξε. «Pound ότι μουνί!" Δεν χρειάζεται να πει δύο φορές. Άρχισα να χτυπά πουλί μου γρήγορα, σκληρά και βαθιά μέσα μουνί της αδελφής μου. "Ω, Θεέ μου, με γαμήσεις!" Meridian φώναξε όπως βυζιά της αναπήδησε και τίναξε το σώμα της από τη δύναμη των ωθήσεων μου. "Αυτό είναι το Jason! Γαμήσω! Πυροβολούν cum σας μέσα μουνί!" "Γαμώτο!!!" μικρή αδελφή μου ούρλιαζε. Εκείνη δεν χρειάζεται να ανακοινώσει την κορύφωση της. Θα μπορούσα να το νιώθω. Κόλπο της συρρικνώθηκε γύρω από τον πούτσο μου σφίγγετε σαν μια μέγγενη. Μουνί της ήταν τόσο σφιχτό και ζεστό εκείνη τη στιγμή ότι το πουλί μου ξέσπασε. I βόγγηξε δυνατά, όπως μπάλες μου συμβάσεις και τα κύματα και τα κύματα της καυτό σπέρμα βίαια εκτίναξαν από το σώμα μου. Όμορφα μάτια Cambria αυξήθηκε μεγάλη και παρακολουθούσε όπως πλημμυρίσει μήτρα της αδελφής μου με έντονο φορτίο της αιμομιξίας σπόρων. "Ναι!! Αυτό ήταν φοβερό!" Cambria άρχισαν τα γέλια, πηδώντας πάνω-κάτω και χτυπώντας τα χέρια της στο πλαίσιο της έγκρισης. Τι μπορώ να πω; Είχε απόλυτο δίκιο. Είχε γαμάτα. Προς το παρόν, αν και δαπανήθηκαν, πλήρως εξαντληθεί. Τράβηξα μια καρέκλα από την πλευρά και κάθισε και αγωνίστηκε για να πιάσει την αναπνοή μου. Απλά, όταν νόμιζα ότι δεν θα μπορούσε ενδεχομένως να αισθάνονται οποιαδήποτε υψηλότερη, Cambria έπεσε στα γόνατα μπροστά μου και άρχισε τον καθαρισμό πούτσο μου μακριά με το στόμα της. "Nuh εεε," Cambria τραγούδησε σε Meridian, όταν είδε την αδερφή μου αρχίζουν να σηκωθεί. "Μείνε εκεί που είσαι. Ήρθε η ώρα για την επόμενη εκδήλωση." "Και τι θα ήταν αυτό;" Meridian ρώτησε, τρέχοντας προς τα πίσω και τοποθετώντας τα πόδια της πάνω στο τραπέζι. Έχει scowled ζήλο και παρακολουθούσε τη γλώσσα της φίλης της γλιστρούν πάνω από τον πούτσο του εραστή της. "Λοιπόν, επιτρέψτε μου να σας δείξω." Cambria στάθηκε και έφτασε πίσω από το λαιμό της και αποσυνδεδεμένη πάνω της και τράβηξε μακριά και το πέταξε στο έδαφος. Τότε ξεκούμπωτο σέξι λίγο σορτς της και πίεσε τους και κιλότα κάτω και από τα πόδια της. Ήταν η πρώτη φορά που είχα δει γυμνή. Φυσικά είχα γδυθεί πολλές πολλές φορές της στο κεφάλι μου, αλλά ακόμη και εκδόσεις μου φαντασίωση της ωχριούν σε σύγκριση με το όμορφα στέκεται στρίγγλα πριν από την αδελφή μου και Ι. Δεν ήμουν τόσο μεθυσμένος και ανάρπαστος, ωστόσο, ότι απέτυχε να παρατηρήσετε το κινητό τηλέφωνο Cambria που βγαίνει από μια από τις τσέπες των cut-offs είχε απορριφθεί στο πάτωμα. Dumb κορίτσι.