I Lust αδελφή μου 7


«Γιατί το έκανες, Cambria;" Meridian ρώτησε. «Είσαι ο καλύτερος φίλος μου και είσαι ερωτευμένος με τον Ιάσονα. Γιατί απειλούν εμάς αρέσει αυτό;"

"Υπόσχομαι ότι θα σας πω τα πάντα. Απλώς σας παρακαλούμε να μην αφήνετε κανέναν να δει αυτές τις εικόνες."

«Δεν θα αφήσω τον Jason να τους δείξουμε σε όλους ακριβώς εφ 'όσον δεν σας πω για μας. Ορκίζομαι," δήλωσε ο Meridian.

Cambria χαμογέλασε εκείνο το όμορφο χαμόγελο για μια ακόμη φορά. Διαβεβαίωση της Meridian φάνηκε να την ηρεμήσω και σταμάτησε να κλαίει.

«Ευχαριστώ, Meridian. Έχετε κάθε δικαίωμα να είναι θυμωμένος μαζί μου, αλλά ελπίζω ότι μπορώ να εξηγήσω μετά θα καταλάβετε και να είναι σε θέση να με συγχωρέσει."

Εγώ σκούπισε τα δάκρυα από τα μάγουλα και όλοι κάθισε στον καναπέ και άκουγε ως Cambria ξεκίνησε την ιστορία της. Λοιπόν, τουλάχιστον άκουσα όσο μπορεί να αναμένεται από έναν άντρα συμπιεσμένη ανάμεσα σε δύο όμορφες γυμνές γυναίκες.

«Όταν η μαμά μου πήρε το σπίτι απόψε είδε ότι ο Ματ ήταν πληγώνει πραγματικά άσχημα και αυτή φρίκαρε και τον πήρε στο νοσοκομείο."

Meridian γέλασαν. «Συγνώμη», είπε, που καλύπτουν το στόμα της, και προσπαθεί να κρατήσει από το γέλιο.

"Δεν θα της πω τι συνέβη, αλλά ότι θα μου είπε ήδη τι έκανες με τον ίδιο," Cambria συνέχισε.

"Και ήρθε επειδή ήταν τσαντισμένος στο Meridian έτσι δεν είναι;" Ρώτησα.

Με κοίταξε σαν να ήμουν τελείως ηλίθια. «Κόλαση όχι, μισώ τον αδελφό μου. Ήρθα για να συγχαρώ Meridian. Έχει ένα πουλί ήταν να την τότε χορό."

"Χα χα, ναι, κυριολεκτικά," I αστειεύτηκε.

«Μην είσαι χαζός, Jason," ήρθε η απάντηση στο στερεοφωνικό.

"Anyways, όταν είδα εσείς οι δύο έχουν σεξουαλικές σχέσεις όλα αυτά τα συναισθήματα ήρθε από πάνω μου. Ήμουν πραγματικά θυμωμένος μαζί τους δυο σας. Ήμουν θυμωμένος μαζί σας Meridian για την κλοπή φίλος μου. Ήμουν θυμωμένη μαζί σου Jason για το βίδωμα μια άλλη γυναίκα. Ξέρω είπαμε θα βλέπαμε τους άλλους ανθρώπους, αλλά στην πραγματικότητα παρακολουθώντας σας γαμήσω κάποιος άλλος έκανε να δω το κόκκινο. Ήμουν τόσο ζηλεύουν και οι δύο από σας επειδή έμοιαζε σας απολάμβαναν ο ένας τον άλλον τόσο πολύ. ήθελα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο να αισθανθεί τον τρόπο με τον που έκαναν αίσθηση Meridian, Jason. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ και εύχομαι ότι θα μου άρεσε με τον ίδιο τρόπο που αγαπάτε προφανώς αδελφή σας. Θέλω να πω, το γεγονός ότι αρνήθηκε να κάνω από σεβασμό για την ίδια του τα λέει όλα. "

Meridian σιωπηλά κοίταξε το πάτωμα. Είχε προφανώς έχουν επηρεαστεί από την έκφραση Cambria της αγάπης για μένα.

"Και ως επί το πλείστον, εσείς οι δύο μόλις έκανε να horny ως κόλαση. Δεν μπορούσα να πιστέψω πόσο υγρό μουνί μου πήρε από την προσοχή σας παιδιά. Εσώρουχό μου ήταν μούσκεμα. Προσπάθησα να κατεβείτε από αυνανισμό, ενώ εγώ παρακολουθούσα, αλλά αυτό δεν βοηθά . ήμουν σοβαρός, όταν είπα ότι έχω ήθελε να γαμήσει και τους δυο σας για τόσο πολύ καιρό. Περίμενα ότι ο Ιάσονας και ότι θα είχα τελικά σεξ, αλλά δεν ήμουν σίγουρος αν αυτό επρόκειτο να συμβεί πια μετά από να δει τον με σας. Και μαζί σου να μου λέει πάντα πως είναι αηδιαστικό λεσβίες, είχα πάντα κατάλαβα εγώ ποτέ δεν θα πάρετε για να δοκιμάσετε το γλυκό μουνί σας. "

"Θα ήταν πραγματικά δεν πρόκειται ποτέ να πει για μας ήσουν;" Ρώτησα.

Cambria κούνησε το κεφάλι της όχι.

"Απλά έκανε ό, τι νομίζατε ότι θα πάρει για να πάρει το παντελόνι της Meridian, ε;" Εκείνη κούνησε το κεφάλι. "Εγώ πραγματικά να το σεβαστούμε αυτό», είπα. "Θα έκανα τα πάντα για να πάρει το παντελόνι της, πάρα πολύ. Νομίζω ότι ο καθένας στον πλανήτη θα ήταν."

"Σκάσε Jason," Meridian γέλασε.

"Έχει δίκιο ξέρεις», συμφώνησε ο Cambria. "Θα είναι ένα καυτό κομμάτι κώλο, κορίτσι."

«Μμμ, έχετε ένα πολύ ωραίο κώλο τον εαυτό σας," απάντησε Meridian. "Ευχαριστώ για την κατασκευή μου τρώνε μουνί σας. Θεό, νομίζω ότι είμαι εθισμένος με την γεύση του μουνιού τώρα. [Ha ha, δείτε?] I love it! Γαμώτο, είμαι μια τέτοια πόρνη», γέλασε. "Θα μας πείτε κάτι ακόμα όμως;"

"Σίγουρα".

"Αν μισείτε τόσο πολύ Matt γιατί κοιμάστε μαζί του;" Meridian ρώτησε.

Bad ερώτηση. Cambria άρχισε να κλαίει με αναφιλητά και πάλι.

"Ω, λυπάμαι," δήλωσε ο Meridian, φθάνοντας σε μένα και βάζοντας το χέρι του στο μηρό της φίλης της. "Δεν χρειάζεται να μιλήσουμε γι 'αυτό, αν δεν θέλετε να."

"Κόλαση ναι το κάνει», είπα. "Είναι πρόκειται να μας πει τα πάντα ακριβώς όπως υποσχέθηκε."

Meridian παρακινδυνευμένο σε μένα. Χαμογέλασα και της έκλεισε το μάτι.

"Είναι εντάξει, Merid. Δεν με πειράζει να σας πω ρε παιδιά," Cambria απάντησε. "Βασικά όλα ξεκίνησαν το βράδυ χορό. Πήγα στο δωμάτιο κυρίες για ένα λεπτό και όταν βγήκα είδα να χορεύει με ημερομηνία μου. Θεό, που μου κάνει τόσο τρελός μερικές φορές. Κάθε άνθρωπος που έχω άρεσε, συμπεριλαμβανομένων σας αδελφός, μπορείτε να κλέψει από μένα. "

"Ω Cambria, λυπάμαι. Εγώ δεν το κάνω επίτηδες. Δεν ξέρω γιατί τα παιδιά έρχονται για να μου τόσο πολύ. Και ορκίζομαι ποτέ δεν έχω κάνει τίποτα με οποιοδήποτε τύπο εκτός από τον Jason."

"Είναι εντάξει. Δεν είναι δικό σου λάθος. Ξέρω γιατί έρχονται σε σας, όμως. Για τους αρχάριους, αυτό συμβαίνει γιατί από αυτά, αυτά, αυτά, αυτό και αυτό», είπε, αγγίζοντας ζουμερό κόκκινο της Meridian χείλη, γλυκύτατος στήθη της, της κρεμώδη μηρούς, κοιλιά της σέξι και όμορφη μουνί.

«Και αυτό», πρόσθεσα, φθάνοντας κάτω από την αδελφή μου και τσίμπημα κώλο.

"Ωχ! Σταμάτα," Meridian squealed, χτυπώντας τον ώμο μου.

"Δεν νομίζω ότι ακόμα χορό έκλεψε την ημερομηνία σας, αν και δεξιά Cambria; Θέλω να πω, ξέρετε τι πραγματικά συνέβη εκείνη τη νύχτα έτσι δεν είναι;" Meridian ρώτησε.

Cambria κούνησε το κεφάλι.

"Λοιπόν, τι έγινε;" Ρώτησα.

"Μετά τον αδελφό της ήταν ένα τέτοιο τράνταγμα πήγα πίσω στο εσωτερικό για να καλέσετε για ένα σπίτι βόλτα και την ημερομηνία της με σταμάτησε και μου ζήτησε να χορέψουν από τότε που ήταν στο μπάνιο," εξήγησε Meridian. "Θα έπρεπε να είχα πει όχι, αλλά ανώτερος χορό μου καταστράφηκε από ηλίθια τον αδελφό της και ήθελα να έχω τουλάχιστον ένα καλό πράγμα για να θυμηθεί."

"Ο αδελφός μου είναι τόσο μαλάκας."

"Ποτέ δεν επέστρεψε από το μπάνιο," Meridian συνέχισε, «έτσι ημερομηνία της προσφέρθηκε να μου δώσει ένα σπίτι βόλτα. Έριξε μου ακριβώς έξω. Δεν πόδια μου ακόμα και στην πόρτα. Πού πας ούτως ή άλλως, Cambria; "

"Ματ μου έδωσε ένα σπίτι βόλτα."

Meridian gasped. "Θα ήταν το κορίτσι που είδα να εμπλακούμε σε φορτηγό Ματ;"

Cambria κούνησε το κεφάλι.

"Μπορείτε πήγε στο μοτέλ με εκείνο το βράδυ αντί για μένα."

Και πάλι Cambria κούνησε το κεφάλι, τα δάκρυα και πάλι σχηματίζοντας σε αρκετά καστανά μάτια της.

"Γιατί;" Meridian ρώτησε απαλά.

"Λόγω της γαμημένη μαμά μου."

"Τι;!" Meridian και φώναξα.

Ήξερα Cambria μαμά του αρκετά καλά. Έχω προσκληθεί σε πολλά δείπνο φορές στο σπίτι της από την κόρη της, και έχω δει αρκετά σε διάφορες εξωσχολικές μικρή αδελφή μου δραστηριότητες. Μοιάζει πολύ με Cambria - σκούρα καστανά μαλλιά, μαύρισμα του δέρματος, μακριά πόδια, και ωραίο πισινό. Είναι ένα ενιαίο κυρία και πάντα ήταν. Της έχει παντρευτεί ποτέ και για τις γνώσεις μου ακόμα δεν είχε ποτέ μια σταθερή φίλος, αλλά η κόλαση είμαι εγώ όμως, να γνωρίζουν πολλά σχετικά με την προσωπική της ζωή;

Το όνομα της κυρίας είναι η Νίνα, που είναι ειρωνικό, δεδομένου ότι ομοιοκαταληκτεί με το όνομα της μητέρας μου, η Τίνα. Η μαμά μου μισεί απολύτως Cambria μαμά του. (Είναι πραγματικά ένα θαύμα ότι η μαμά μου αρέσει τόσο πολύ Cambria υπόψη δηλητήριο της προς τη μητέρα της.) Προσωπικά δεν είχα τίποτα εναντίον της. Προσπαθώ να μην το μίσος πανέμορφες γυναίκες που ελπίζω κάποια μέρα να γαμήσω. Δεν έχω καμία ιδέα γιατί η μαμά μου μισεί τόσο πολύ Νίνα. Όπως είπα και πριν, η μαμά μου είναι το είδος της μια σκύλα, αλλά αγαπώ ακόμα.

«Ξέρεις πόσο η μαμά μου dotes για Matt, έτσι δεν είναι;" Cambria συνέχισε. "Λοιπόν, για δυο μήνες που προηγήθηκαν στο χορό ο αδελφός μου έλεγε η μαμά μου κι εγώ για το πώς σχεδίαζε για να χάσει την παρθενιά του εκείνο το βράδυ. Μαμά ήταν όλοι ενθουσιασμένοι γι 'αυτόν και ήταν δίνοντάς του όλα τα είδη του συμβουλές για το τι να κάνετε για να το κάνει να συμβεί. "

"HA HA HAAAAA! Αυτό είναι γαμημένο hi-LAR-Ηούς!" Γέλασα. "Έτσι, το τέχνασμα πέος ήταν ιδέα της μαμάς σου;"

"Όχι, αυτό ήταν ιδέα του Ματ dumbass. Ήταν, επίσης, δική του ιδέα να ζητήσει από Meridian. Προσπάθησα να του πει ότι δεν είχε ακόμη πρόκειται να κάνει μαζί του, πόσο μάλλον να τον αφήσεις να την γαμήσω, αλλά επέμενε ότι ήταν πρόκειται να χάσει την παρθενιά του με το πιο hot κορίτσι στο σχολείο. Μετά ο ίδιος εκτίθεται σε Meridian και εκείνη τον παράτησε, κατάλαβε το σχέδιό του καταστράφηκε έτσι κάλεσε η μαμά μου στο κινητό του και της είπε τι συνέβη. μαμά μου του είπε εκείνη είχε κάνει ό, τι χρειάστηκε για να βεβαιωθείτε ότι το μωρό της, που πήρε εκείνο το βράδυ. "

"Nice μαμά», είπα.

Cambria Meridian και γούρλωσε τα μάτια τους σε μένα.

«Είδα Matt στο φορτηγό του, τότε το δικαίωμα του είπα να με πάρει σπίτι. Πήρα μέσα και μου έδωσε το τηλέφωνο. Μαμά ρώτησε αν θα ήθελα να κάνω μια ειδική εύνοια για Ματ και τον άφησε να κάνει σεξ μαζί μου. Δεν θα μπορούσα» t να το πιστέψω. Νόμιζα ότι ήταν μεθυσμένος ή κάτι τέτοιο. είπα κανένα τρόπο και να γαμήσω τον εαυτό του. Σοκαρίστηκα όταν μου είπε ότι θα ήταν κανονικά, αλλά ότι δεν μπορούσε εκείνο το βράδυ επειδή ήταν μακριά σε ένα επαγγελματικό ταξίδι. "

«Η μαμά σου πραγματικά σας ζήτησε να κάνετε σεξ με τον αδερφό σου;" Meridian ζήτησε, έθεσε φρύδια.

"Ναι, παράξενο ε;" είπε. "Anyways, μου είπε η μαμά μου ότι δεν ήταν έτσι θα πάω να κάνω τον αδελφό μου. Είναι φρίκαρε. Έχει απείλησε να με πετάξουν έξω από το σπίτι μου και να αποκηρύξει αν δεν το κάνει. Στη συνέχεια, ξαφνικά πήρε όλα τα γλυκά και μου υποσχέθηκε ότι αν θα το έκανα, εκείνη είχε αγοράσει το αυτοκίνητο μου έχω θελήσει. Υποθέτω ότι είμαι μια πόρνη, γιατί είπα ότι θα το κάνω. εγώ αιτιολογημένη ότι ο Ματ ήταν πολύ χαριτωμένο, ακόμη και αν ήταν ένας γάιδαρος, και ότι ένα πουλί θα αισθάνονται καλά στο μουνί μου, ανεξάρτητα από το ποιος ήταν που συνδέονται με. Και πραγματικά, ξέρω ότι είναι μεικτό, αλλά η ιδέα της αιμομιξίας έχει πάντα ενεργοποιημένο μου πραγματικά. "

Meridian και κοίταξα το άλλο εν γνώσει.

"Έτσι, ο Matt με πήρε στο μοτέλ και πατήσαμε μου. Λοιπόν, αν μπορείτε να το ονομάσω έτσι. Μου που στο κρεβάτι και σήκωσε το φόρεμά μου και τράβηξε μακριά κιλότα μου και κόλλησε το πέος του μέσα μου. Ήρθε μετά το δωδέκατο εγκεφαλικό επεισόδιο και δεν μπορούσε να σηκωθεί και πάλι έτσι πήγαμε σπίτι. ήμουν απλά χαρούμενος που κάποιος άλλος είχε ήδη λάβει την παρθενιά μου, και ότι δεν θα δώσει στον αδελφό μου χαμένος.

"Την επόμενη μέρα η μαμά μου πήρε το σπίτι και ο ίδιος υπερηφανευόταν για το πώς την είχε πατήσαμε μου όλη τη νύχτα. Μαμά είπε ότι ήθελε απόδειξη ότι αυτός και είχα βιδωθεί ή αλλιώς δεν επρόκειτο να μου δώσει τα χρήματα για το αυτοκίνητο. Έκανε μας γδυθείς και στη συνέχεια, είπε ο Matt να ξαπλώσει στο κρεβάτι μου και να αναρριχηθεί και να τον γαμήσω ενώ παρακολουθούσε. "

«Η μαμά σου πήρε τις φωτογραφίες σας και μαζί του, ε;" Ρώτησα.

"Ναι, έχω κρατήσει τη διαγραφή τους, αλλά η μαμά μου κρατά επαναποστολή τους σε μένα. Γράφει σχόλια για το καθένα, όπως το πόσο ζεστό κάνει να δει το πουλί του γιου της στο εσωτερικό αρκετά μουνί της κόρης της. Της έχει προσπαθεί να με αποπλανήσει για μήνες. Και ο Ματ δεν θα κρατήσει γαμημένο τα χέρια του από πάνω μου τώρα. Θέλει να με βίδα και πάλι, αλλά εγώ δεν θα τον αφήσει έτσι είναι ήδη αρπάζοντας τον κώλο και βυζιά μου και βάζοντας το χέρι του ανάμεσα στα πόδια μου σε κάθε ευκαιρία παίρνει. Κάνει ακόμη μπροστά από μαμά. Γελάει και μόλις το κάνει πάρα πολύ. "

«Εγώ γαμημένο το μίσος τους», είπε, για μια ακόμη φορά να κλαίει.

Έβαλα το χέρι μου γύρω της και την κράτησα όπως καθίσαμε εκεί ήσυχα για μερικά λεπτά. Meridian ήταν ο επόμενος να μιλήσει.

"Δεν είχα ιδέα τι περνάτε, Cambria. Νιώθω απαίσια», είπε, φθάνοντας σε μένα και κρατώντας το χέρι της φίλης της.

"Είναι εντάξει. Μάλλον πρέπει να πάω. Λυπάμαι πολύ για ό, τι έκανα για σένα."

Meridian χαμογέλασε. "Συγγνώμη; Γιατί θα πρέπει να το μετανιώσετε; αγαπώ μουνί τώρα εξαιτίας σου! Και πραγματικά, μπορείτε να παρακολουθείτε και να βοηθήσει τον Ιάσονα και εγώ σκατά ήταν αρκετά συναρπαστικό."

Cambria γέλασε. "Ναι, ήταν πραγματικά διασκεδαστικό να παίζει μαζί σας."

"Και δεν μπορείτε να αφήσετε ακόμη. Μπορείτε ακόμα δεν έχουν πατήσαμε αδελφό μου."

"ΤΙ;!" Cambria και φώναξα.

"Εσείς ακούσατε."

Καθίσαμε εκεί έκπληκτος.

"Μην κοιτάζεις μου αρέσει αυτό. Λοιπόν, εγώ απλά καταλάβω εγώ δεν πρόκειται να είναι σε θέση να σταματήσει να τρώει το μουνί Cambria, γι 'αυτό είναι μόνο δίκαιο, αν Jason παίρνει για να βάλει το πουλί του σε αυτό», γέλασε. "Κοίτα, όλοι έχουμε αισθήματα για τον άλλον και όλοι θέλουμε να γαμήσω τα σκατά έξω από κάθε άλλο. Έτσι, θα μπορούσαμε να ζηλέψει και να κάνουν αυτό το πραγματικά περίπλοκο, ή θα μπορούσαμε να αποφασίσουμε μαζί για να κάνουν πραγματικά απλό."

"Ψηφίζω απλό», είπα.

"Κι εγώ," Cambria συμφωνηθεί.

"Awesome. Έτσι, Cambria, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ο Ιάσονας και εγώ προσπαθώ να κάνω ένα μωρό μαζί. Είμαστε όλοι ο τρόπος με τον έρωτα και θα πάμε για να περάσουν το υπόλοιπο της ζωής μας μαζί. Τίποτα δεν θα αλλάξει αυτό. Οπότε το μόνο ερώτημα είναι αν θέλετε να περάσετε το υπόλοιπο της ζωής σας μαζί μας. Είστε πρόθυμοι να μοιραστούν Jason μαζί μου; "

Cambria πρόσωπο του φωτίστηκε. "Ναι, φυσικά", μου απάντησε, τα όμορφα μάτια της αφρώδη. Θεέ μου, αγαπώ το χαμόγελό της.

"Λοιπόν, είπες ότι μισείς τη μαμά και τον αδερφό σας και θέλετε να ξεφύγετε από τους λοιπόν γιατί δεν έχετε παντρευτεί Jason Είσαι δεκαοκτώ?.; Μαμά σας δεν μπορεί να σας σταματήσει Εσείς μπορεί να πάρει παντρεμένος και τότε». Θα έρθει ζωντανά μαζί σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να είμαστε όλοι μαζί και κανείς δεν θα είναι ύποπτες για Ιάσονα και Ι. "

"Θα το κάνω σε μια κατάσταση", δήλωσε ο Cambria. "Θα πρέπει να σκατά τα μωρά σας σε μένα, εγώ Jason."

"Ναι! Στη συνέχεια έχουμε μια συμφωνία!" φώναξε Meridian.

Ξύπνησα λίγα δευτερόλεπτα αργότερα. Υποθέτω ότι πρέπει να έχουν σκοτεινόχρωμα.

"Ο Ιησούς, ο Jason, είσαι καλά;" Cambria ρώτησε.

«Εεε, ναι, συγνώμη," μου απάντησε.

«Δεν νομίζω ότι η καρδιά του χτυπάει αρκετά γρήγορα", δήλωσε ο Meridian. "Ας τον βοηθήσει."

Meridian και Cambria τόσο έσκυψε και να θάβουν το κεφάλι τους στην αγκαλιά μου. Cambria έγλειψε αρχίδια μου, ενώ Meridian έγλειψε το πουλί μου.

"Πω πω, νομίζω ότι η καρδιά του είναι ήδη χτυπάει λίγο πιο γρήγορα," άρχισαν τα γέλια Cambria, eyeing πουλί μου πρήστηκε, όπως στο στόμα της αδελφής μου.

"Jason, νομίζω ότι είναι καιρός να έχεις βίδα καλύτερος φίλος μου," δήλωσε ο Meridian.

Εκείνη τη στιγμή το πουλί μου ήταν αρκετά δύσκολο να συνθλίψει τα νύχια. Μια άλλη φαντασία ήταν για να ελεγχθούν από τη λίστα μου - γαμημένο ζεστό λίγο καλύτερος φίλος της αδελφής μου. Με την πλήρη έγκριση και την ευλογία της αδελφής μου, δεν είναι λιγότερο.

"Είστε βέβαιοι ότι, Meridian;" Ρώτησα. "Θέλω να πω, είστε πραγματικά εντάξει με αυτό;"

«Δεν είμαι έτοιμος ακόμη για να μπορείτε να παρακολουθήσετε δύο κάνουν έρωτα," απάντησε Meridian. "Δεν ξέρω αν ποτέ θα είναι. Έτσι, όταν εσείς οι δύο είστε μόνοι σας να κάνετε έρωτα. Όταν είμαι κοντά όμως, περιμένω να fuck. Και εγώ βέβαιος ως κόλαση αναμένουμε από εσάς να επιτρέψτε μου να ενταχθούν in"

Cambria και εγώ και οι δύο κούνησε το κεφάλι συμφωνία μας, και στη συνέχεια, μικρή αδελφή μου περιστρέφεται πανέμορφο σώμα της γύρω ανάποδα, έτσι ώστε το κεφάλι και τους ώμους της ήταν στο κάθισμα και έτσι ώστε κώλο και τα πόδια της είχαν εναποτεθεί στο πίσω μαξιλάρι του καναπέ.