I Lust αδελφή μου 6

Cambria περπάτησε πάνω και pried πόδια της αδελφής μου, εκτός και έσκυψε και άρχισε να γλείφει το μουνί της Meridian. Μου πήρε ένα δευτερόλεπτο για να συνειδητοποιήσουμε ότι στόχος Cambria δεν ήταν να πάρει την αδελφή μου μακριά και πάλι, αλλά μάλλον να συγκεντρώσει όλα το σπέρμα που στάζει έξω από τον κόλπο της Meridian στο στόμα της. Άπαξ και γίνει αυτό στάθηκε και ανέβηκε επάνω στο τραπέζι, τα επικαλυπτόμενα αδελφή μου και ακουμπά πάνω, έτσι ώστε βυζιά της βουρτσισμένο εναντίον της Meridian, έτσι ώστε και τα πρόσωπά τους ήταν απλή ίντσες χώρια. Θα φαινόταν στα μάτια ο ένας του άλλου για μια στιγμή, και στη συνέχεια προσπάθησε να Cambria φιλί αδελφή μου στα χείλη. Meridian γύρισε γρήγορα το κεφάλι της στο πλάι, αποφεύγοντας ό, τι σαφώς σκέφτηκε ήταν μια αηδιαστική πράξη ομοφυλόφιλος.
Με το στόμα γεμάτο με cum Cambria δεν μπορούσε να πει τίποτα έτσι έφτασε μέχρι και χαστούκισε Meridian απαλά στο μάγουλο, στη συνέχεια, άρπαξε το πηγούνι της αδελφής μου και την ανάγκασε να την κοιτάξω. Δάκρυα για άλλη μια φορά εμφανίστηκε στα μάτια της Meridian, αλλά υποχώρησε και εξακολουθεί να κατέχει, ενώ ο καλύτερος φίλος της φίλησε στα χείλη και εκφόρτωση εκσπερμάτωση μου μέσα στο στόμα της. Πιστεύω πραγματικά λυπήθηκε για την αδελφή μου, αλλά θα έλεγα ψέματα αν έλεγα ότι δεν είχε μεταστραφεί τελείως το ερεθιστικό θέαμα μακάβριος ήμουν μάρτυρας. Και Χριστέ μου, τώρα είναι σχεδόν έμοιαζε Meridian ήταν το απολαμβάνει. Όπως έκανε έξω με το καλύτερο φίλο της, Meridian άνοιξε για λίγο τα μάτια της και με κοίταξε, στη συνέχεια έκλεισε και πάλι. Όταν κατάλαβα ότι είχε δει πρόσφατα αποκτήσει στύση μου ένιωθα σαν ένα πλήρες μαλάκας. Αποφάσισα εκείνη τη στιγμή ότι θα είναι πιστό και αφοσιωμένο στην αδελφή μου. Ήμουν έτοιμος να προσπαθήσουμε να βάλουμε ένα τέλος σε αυτό. Ωστόσο, ακριβώς όπως ήμουν έτοιμος να κάνει μια κίνηση για το κινητό, Cambria αυξηθεί μέχρι και εγώ πάγωσε. "Wow Merid, όταν μάθατε να φιλήσει έτσι; Κάνατε το μουνί μου τόσο υγρό. Νόμιζα πως πάντα έλεγε σας μισούσε γαλλικά φιλιά." "Fuck you Cambria," μουρμούρισε Meridian, σφιγμένα τα δόντια της. "Ακριβώς τελειώσει ό, τι ήρθατε να κάνετε και να φύγουμε από το σπίτι μου." "Πω πω, πάρτε εύκολο κορίτσι. Εσείς και ο Jason καθένα πρόκειται να κάνει ένα ακόμη πράγμα για μένα και τότε εγώ θα σας αφήσει μόνο δύο πιτσουνάκια." Σηκώθηκε στο τραπέζι και γύρισε, στη συνέχεια πήρε πίσω κάτω επάνω τα χέρια και τα γόνατά της και να τοποθετηθεί φαλακρός χιλιοστά μουνί μακριά από τα χείλη pouty κόκκινο της αδελφής μου. "Lick Meridian μουνί μου." "Δεν μπορείτε γαμημένο σκύλα!" αδελφή μου φώναξε προκλητικά. "Μπορείτε γλείψιμο μουνί μου καλύτερα τώρα και εσείς καλύτερα γαμημένο γλείφουν το καλό ή αλλιώς όλοι στην πόλη θα γνωρίζουν πόσο αγαπάτε έχουν κόκορας του αδελφού σου μέσα στο μουνί σου," Cambria απειλείται. «Φάτε μου. Τώρα!" Τρόμος και κλάμα μικρή αδελφή μου έφτασε γύρω και βάλτε τα χέρια της στον κώλο Cambria και τράβηξε το μουνί της φίλης της προς τα κάτω πάνω στο στόμα της. Cambria αναστέναξε, στη συνέχεια, μείωσε το κεφάλι της ανάμεσα στα πόδια της αδελφής μου και ανταπέδωσε με τη μετάβαση στην πόλη στο κουτί της Meridian. Για λίγα λεπτά είχα αναρωτηθεί αν η αδελφή μου ήταν η απόδειξη ότι η θεωρία μου είναι ότι όλες οι γυναίκες ποθούν βαθιά κάτω από τη γεύση του μουνιού της ήταν μαλακίες. Ωστόσο, μετά από λίγα δευτερόλεπτα από το γλείψιμο αιδοίο Cambria της, τα χέρια της Meridian άρχισε συρόμενη πάνω και κάτω, χαϊδεύει το σώμα της φίλης της. Ως ένα από τα χέρια της, έκλεισε σφιχτά γύρω από στήθος Cambria και δεδομένου ότι έσπρωξε δύο δάχτυλα βαθιά μέσα στον κόλπο Cambria, και το επίπεδο της γλείφει και το πιπίλισμα της ενταθεί δραματικά, ήξερα ότι η θεωρία μου ήταν ασφαλής. Έχω δει πολλά πράγματα ερωτική, αλλά βλέποντας τα δύο πιο όμορφα κορίτσια ξέρω, οι γυναίκες που έχουν πάνω από lusted και φανταζόταν εδώ και χρόνια, fucking κάθε άλλο δικαίωμα μπροστά μου, και ακούγοντας τους ήχους τους slurpy και γυναικεία αναστενάζει και στεναγμοί , ξεπέρασε όλα αυτά. Ήμουν μάρτυρας ενός θαύματος. Ήμουν περιβάλλεται από αγγέλους. Ήμουν στον ουρανό. Μετά από λίγα λεπτά, ξαφνικά έσπασε δωρεάν από την έκσταση μου. Βλέποντας ότι ήταν εντελώς Cambria κατεχόμενα με τη μύτη της, θαμμένη στον κώλο της αδελφής μου, ένιωθα πολύ ασφαλής ότι θα μπορούσα να κάνω την κίνησή μου απαρατήρητα. Σηκώθηκα γρήγορα και άρπαξε το τηλέφωνο και περπάτησε πάνω να σταθεί μπροστά από Meridian, εκτός του πεδίου Cambria της όρασης. Cambria είτε ήταν τόσο απασχολημένος, ή βιώνουν τόσο πολύ ευχαρίστηση, ή και τα δύο, ότι δεν παρατηρήσετε ακόμη και είχα μετακινηθεί. Δίπλα στο και κοιτάζοντας πανέμορφο και αισχρά τοποθετηθεί γυμνό κώλο του Cambria πήρε όλα τη δύναμη της θέλησης μου να μην χώσουν το πουλί μου σε στάζουν υγρό μουνί. Ένιωσα σαν να ήταν εξαπάτηση σε Meridian όμως αν είχα πρόθυμα σεξ με το νέο εχθρό της. Λυσσασμένος τα μάτια μου μακριά από την πηγή του πειρασμού, έχω γυρίσει ανοίξει το τηλέφωνο και γρήγορα σαρώνονται τα πρόσφατα μηνύματα. Προς μεγάλη ανακούφιση μου επιβεβαίωσε ότι Cambria δεν είχε στείλει τίποτα μέσα στις τελευταίες τρεις ώρες. Έχει σίγουρα δεν είχε σταλεί κανένα εικόνες σε κανέναν. Στη συνέχεια άρχισε περιήγηση στις φωτογραφίες της. Είχε πάρει επτά - η μία ήξερα περίπου, καθώς και έξι άλλων. Προφανώς αυτή είναι ακριβώς το ερασιτεχνικό ηδονοβλεψίας. Εγώ εν συντομία θεωρούνται στέλνοντας τις φωτογραφίες στον εαυτό μου. Ήταν όμορφη βλασφημία καυτή. Αποδεικτικά στοιχεία όπως αυτό είναι ακριβώς πάρα πολύ γαμημένο επικίνδυνο όμως, γι 'αυτό διαγράφεται κάθε έναν από αυτούς. Όταν είχα ελέγχονται και επανελέγχονται για να βεβαιωθείτε ότι είχαν φύγει, αποφάσισα να περιηγηθείτε μέσα από μερικά από τα άλλα Cambria εικόνες του. Τίποτα δεν είναι πολύ εντυπωσιακό ... Στη συνέχεια, θα χτυπήσει το τζάκποτ! Χρειάστηκαν λίγα δευτερόλεπτα για μένα να πιστεύουν πραγματικά αυτό που έβλεπα! Οι λέξεις δεν μπορούν να περιγράψουν τις σκέψεις μου εκείνη τη συγκεκριμένη στιγμή. Έστειλα γρήγορα τις εικόνες για τον εαυτό μου, στη συνέχεια έκλεισε το τηλέφωνο και το έκρυψε πάνω από το σκρίνιο. Ήμουν έτοιμος να κάνει κάποια εκβιασμό της δικής μου. "Meridian", είπα. Καμία απάντηση, απλά λαχάνιασμα και γκρίνια. "Hey Meridian!" Ακόμα δεν έχουμε απάντηση, απλά αναστενάζοντας και στενάζουν. Νομίζω ότι η αδελφή μου ήταν τώρα ένας εξαρτημένος μουνί. Ήταν το πιπίλισμα, γλείφει και γαμημένο μουνί Cambria σαν ένα φύλο πεινασμένο νυμφομανής. Δεν υπήρχε νόημα να προσπαθούν να επικοινωνήσουν μαζί της για το παρόν. Ήταν έχοντας το χρόνο της ζωής της και προφανώς δεν ήθελε να διακοπεί. "... Nngg, ναι σκατά!" Cambria ούρλιαζε, σπρώχνεις με τους γοφούς της, εμπρός και πίσω γαμημένο το πρόσωπο της αδελφής μου. "Φάτε το μουνί μου!" «Μμμ ..., ναι, πιπιλίζουν κλειτορίδα Cambria μου. Αυτό είναι το, μου κάνεις ακριβώς όπως αυτό," απάντησε ως Meridian πήρε Cambria κλειτορίδα της ανάμεσα στα χείλη της και να αναρροφάται μέσα στο στόμα της, αποδεικνύοντας αυτό που ήθελε το φίλο της να κάνει για να την . "Ω Meridian, ο Θεός που αισθάνεται sooo καλή!" Για ένα πρώτος-χρονόμετρο στο cunninglus, Meridian πρέπει να ήταν ένα φυσικό σε αυτό. Όπως προκύπτει από τις κραυγές Cambria της ευχαρίστησης και τον τρόπο που τα πόδια της έτρεμαν, η αδελφή μου θα πρέπει να είναι πάρα πολύ καλό φαγητό στο μουνί. Αυτά τα chics ήταν οδήγηση με καρύδια. Ήταν γαμημένο τόσο καυτό! Ήθελα να βίδα Cambria γαμημένο τόσο κακό! Γαμώτο! Εγώ δεν πρόκειται να προδώσει την αδελφή μου, αλλά εγώ δεν μπορούσα να αντισταθώ αγγίζοντας γυμνό σώμα του Cambria πια. Περπάτησα πάνω και άρχισε συρόμενη χέρια μου μέχρι τα πόδια της πάνω και σέξι κώλο της εταιρείας. Ο Θεός ήταν τόσο ωραία. Χάιδεψα πισινό της για λίγο, στη συνέχεια συνέχισε προς τα πάνω και μασάζ απαλό και μεταξένιο πλάτη της και σέξι-as-κόλαση ώμους. Λίγα λεπτά μετά τα χέρια μου είχε κλείσει γύρω εφηβική ζωηρός βυζιά της Cambria, ούρλιαζε σε έκσταση ως τον οργασμό της, πέρασε και το σώμα της. Μόλις συνήλθε, Cambria επανέλαβε τις διοικήσεις της για την αδελφή μου. Με την ολίσθηση τη γλώσσα της πάνω και κάτω σχισμή της αδελφής μου, και με τα δάχτυλά της γαμημένο μέσα και έξω από τον κόλπο της αδελφής μου, και το πιπίλισμα με το στόμα της κλειτορίδα της αδελφής μου, βέβαια, δεν ήταν πολύ πριν από Meridian κορυφώθηκαν. Αν δεν έχετε ποτέ δει δύο καυτά γυναίκες παίρνουν φρικιό τους και να κατεβείτε μαζί, συστήνω ιδιαίτερα ότι το κάνετε. Ποτέ δεν θα το ξεχάσω. "Wow Meridian, το οποίο ήταν καταπληκτικό!" Cambria giggled, αναρρίχηση από το τραπέζι. "Νομίζω ότι πραγματικά αρέσει να τρώνε το μουνί." Meridian κοκκίνισε. "Ναι, το μουνί σου ήταν πολύ νόστιμα Cambria. Εγώ απολύτως αγαπούσε τρώει σας." Σταμάτησε για ένα λεπτό. "Μήπως αυτό σημαίνει ότι είμαι λεσβία τώρα;" ρώτησε, προφανώς σε δύσκολη θέση. "Θα ήθελα ακόμα παιδιά έτσι δεν είναι; Θέλω να πω, κάνει η σκέψη του αδελφού σας γαμημένο μουνί σας με μεγάλο τεράστιο καβλί εξακολουθεί να ενεργοποιείτε;" "Φυσικά," γέλασε, μου χαμογελάει. "Τότε δεν είσαι λεσβία. Είσαι αμφιφυλόφιλος." "Εντάξει," Cambria συνέχισε, χτυπώντας τα χέρια της και χαμογελά μαζί. "Ήρθε η ώρα για εσάς να βάλετε αυτό το ωραίο πουλί σου μέσα μου Jason, αλλά ας πάμε κάπου πιο άνετα." Cambria μας είπε να την ακολουθήσει, έτσι ώστε όλοι μπήκε στο σαλόνι. Πήγε πάνω στον καναπέ και να ορίσει και να διαδώσει τα πόδια της. Ήταν η ώρα για μένα να μιλήσει. "Jason, έλα εδώ. Κορίτσι, κάθεσαι εκεί πέρα ​​σε αυτή την καρέκλα. Θέλω να παρακολουθήσουν τον αδελφό σου κάνει έρωτα για μένα." Όσο και αν μου άρεσε Cambria, όσο εγώ lusted για Cambria, ειδικά εκείνη τη στιγμή, ήξερα ότι αγαπούσε την αδελφή μου περισσότερο. Ναι, Meridian μπορεί να πίστευαν ότι αναγκάστηκε να κάνει το φίλο της, αλλά ήξερα την αλήθεια. Ήξερα ότι θα μπορούσε να τελειώσει αυτό. "Δεν Cambria", είπα. "Εεε;" είπε, εντελώς έκπληκτος. "Είσαι τρελός; Κατ 'αρχάς, θα ήθελα να δω πόσο άσχημα θέλετε να με γαμήσεις. Μαίνεται σκληρά για σας λέει όλα. Δεύτερον, δεν χρειάζεται να θυμάστε ότι εγώ σας εκβιάζει έτσι; Γαμώτο μου Jason. Μπορείτε don' t έχουν μια επιλογή. " "Ναι, σίγουρα είμαι τρελός. Εσείς οι δύο γυμνά κορίτσια γαμημένο οδήγηση μου τρελό. Θεέ μου, είσαι τόσο όμορφη έτσι. Cambria, είστε ενεργεί σαν μια σκύλα, αλλά σ 'αγαπώ και θέλω σας τόσο κακό. Έχω για μεγάλο χρονικό διάστημα. " "Στη συνέχεια, έρχονται εδώ και να θέσει αυτό το κόκορας μέσα μου ανόητο», είπε, φθάνοντας ανάμεσα στα πόδια της και την εξάπλωση μουνί ανοιχτό. Γαμώτο! "Το θέμα είναι όμως ότι μου αρέσει περισσότερο η αδελφή μου», του είπα. «Δεν μπορώ να το κάνουμε αυτό και να την έχω άλλη επιλογή. Λυπούμαστε, αλλά θα πρέπει να είστε πιο προσεκτικοί με το τηλέφωνό σας." Από τη στιγμή που αυτό που είπα τη χτύπησε, τα μάτια Cambria της άνοιξε διάπλατα και μια ματιά τρομοκρατημένος εμφανίστηκε στο πρόσωπό της. Σηκώθηκε και έτρεξε στην τραπεζαρία. "Τι συμβαίνει;" Meridian ρώτησε. "Έχω διαγράψει τις φωτογραφίες πήρε από μας." "Εικόνες; Πήρε περισσότερα από ένα;" Πριν προλάβω να απαντήσω Cambria ήρθε πίσω στο δωμάτιο. Καθώς περπατούσε στο χέρι μου θα μπορούσα να δω τα δάκρυα στις γωνίες των ματιών της. Εκείνη έτρεμε, όπως με ρώτησε ήσυχα, "Πού είναι ο Jason τηλέφωνο μου;" "Είναι σε ένα ασφαλές μέρος. Αφού ντυθείς μπορείτε να το έχετε πίσω. Υπόσχομαι." Βλέποντας πόσο φοβισμένοι ήταν έσπασε την καρδιά μου. Δεν ήθελα να την πειράξεις, αλλά έπρεπε να είμαι σίγουρος ότι δεν θα το πω σε κανέναν για το Meridian και Ι. έβαλα τα χέρια μου γύρω της και την αγκάλιασα. "Μου άρεσε πραγματικά τις φωτογραφίες που τραβήξατε από εμάς», ψιθύρισα. "Ήταν πραγματικά καυτό. Γύρισαν μου σχεδόν όσο οι εικόνες σας ιππασία πουλί του Ματ." Cambria άρχισε να κλαίει. Κράτησα αυστηρότερο της. «Είσαι δεν πρόκειται να μας εκβιάσει πια είσαι, γλυκιά μου;" Εκείνη κοίταξε το πάτωμα και κούνησε το κεφάλι της όχι. «Είσαι δεν πρόκειται ποτέ να το πω σε κανέναν για το Meridian και εγώ, είσαι;" Ρώτησα. «Όχι», ήρθε η απάντηση μικροσκοπικό.