میری دیدی کی نندے

ہیلو ! میں سلور چھتیس گڑھ سے آپ کی خدمت میں حاضر ہوں .

میری عمر 28 سال ، اونچائی 5.9 ، رنگ گورا ہے . میں اپنی کہانی پر آتا ہوں ، میری کہانی کی بنیاد 3-4 سال پہلے بننا شروع ہو گیا تھا . اور جس واقعہ نے کہانی کو عملی شکل دی ، وہ ایک ماہ پہلے میرے دیدی کے گھر میں ہونے والی شادی میں ہوا . میری دیدی کی شادی ہمارے ہی گاؤں میں ہوئی ہے ، اس کی پانچ نندے ہیں ، جس میں سے سب سے چھوٹی نند کی شادی چار سال پہلے ہی کر دی گئی تھی . اس سے پہلے ہم دونوں ایک دوسرے کو من ہی من پسند کرنے لگے تھے . وہ مجھ سے ایک سال بڑی تھی ، اسی وجہ سے ہماری شادی نہیں ہو سکی .
 پر ہم لوگ چھپ - چھپ کر ملتے تھے اور کبھی چوماچاٹي کرتے یا میں اس کے ممے کو دبا دیتا تھا پر اس سے زیادہ کچھ نہیں ہوا تھا . زیادہ وقت اکیلے مل نہیں پاتے تھے ، صرف وقت کے انتظار میں تھے . ہم چاہتے تھے کہ ایک پوری رات ہمیں کوئی الگ نہ کرے . اس کے لئے ہم نے ایک منصوبہ بنایا . میں نے اس کی بڑی بہن کو پٹانے کی سوچی ، وہ مجھ سے تقریبا 7-8 سال بڑی ہے اور دیکھنے میں بھی سیکسی لگتی ہے ، کوئی بھی اس کے دو بچوں کی ماں نہیں کہے گا ، جو بھی اسے دیکھے گا ، اس کا لنڈ کھڑا ہو جائے گا . میںنے اسے پٹانے کے لئے اس کی چھوٹی بہن یعنی اپنی جگاڑ کا ساتھ لیا . میں نے چھوٹی کو اپنی بڑی بہن کو پٹانے کے لئے کہا . اس نے اپنی بہن کو میرے بارے میں بتایا کہ میں اسے پسند کرتا ہوں . پھر میں نے موقع دیکھ کر اسے اشارہ کیا اور اپنے پاس بلایا اور اکیلے میں ملنے کے لئے کہا ، وہ جھٹ سے مان بھی گئی . میں ڈر رہا تھا کہ کہیں وہ اپنے شوہر کو نہ بتا دے ، پر ایسا نہیں ہوا .
 میں نے اسے چھوٹی کے ساتھ اس چھوٹے بھیا کے گھر بلایا ، جو دیدی کے گھر شادی کی وجہ سے بند تھا . شادی والے دن ، کسی بہانے سے وہ دونوں شادی سے نکل کر چھوٹے بھیا کے گھر آ گئی اور سامنے سے تالا لگا کر مجھے پیچھے سے گھر میں گھسایا . گھر پر اب ہم تین ہی تھے . میرے اشارے پر چھوٹی مجھے اور اپنی بہن کو اکیلا چھوڑ کر دوسرے کمرے میں چلی گئی . میں نے بڑی کو سینے سے لگا لیا اور اس کے ہونٹوں کو چومنے لگا . وہ بھی چداسي ہو رہی تھی اور شہوانی، شہوت انگیز آوازیں نکال رہی تھی . تھوڑی دیر اس کو چومنے کے بعد میں نے اس کی ساڑی کھینچ کر اتار دی . اس نے بھی میری شرٹ اتار دی . اب میں اسکے ممے بلج کے اوپر سے ہی چوم رہا تھا .
 پھر میں نے اس کا پیٹیکوٹ اور بلج بھی اتار دیا اب وہ صرف برا اور پینٹی میں تھی . اس نے بھی میری پیںٹ اتار دی ، میں نے اپنا انڈرویر بھی اتار دیا . میرا لںڈ کھڑا تھا . اس نے میرا ہتھیار دیکھا تو اس کی آنکھوں میں چمک آ گئی . وہ میرے لؤڑے کو اپنے ہاتھوں میں لے کر مسلنے لگی ، پھر منہ میں لے کر چچورنے لگی . میں بتا نہیں سکتا کہ اس وقت میں کیسا محسوس کر رہا تھا . میں نے اس کی چولی اور پیںٹی اتار کر نںگی کر دیا اور اس کی چوت چاٹنے لگا . اس کے منہ سے شہوانی، شہوت انگیز آوازیں نکل رہیں تھیں . کچھ دیر بعد ہم دونوں جھڑ گئے . کچھ دیر بعد میرا لنڈ پھر کھڑا ہو گیا ، میں پھر سے اسے چومنے لگا . وہ اب کہہ رہی تھی کہ اب مزید نہ تڑپھاو ، اندر ڈال دو. میں نے اپنا لنڈ کو اپنے ہاتھ سے سہلایا اور اس کے پیروں کو پھیلایا اور اس کی چوت پر اپنا لنڈ رکھ کر ایک دھکا مارا تو میرا لنڈ 2 " اندر گیا ، اسے درد ہونے لگا تھا . میں نے اس کے منہ کو دبایا اور ایک اور جھٹکا مارا ، میرا لنڈ پورا اندر تھا . شاید اس کا شوہر اسے روز چودتا تھا ، جس کی وجہ سے کوئی زیادہ تکلیف نہیں ہوئی . پھر میں نے جھٹکے تیز کئے ،
 وہ بھی میرا ساتھ دے رہی تھی . کچھ دیر بعد وہ پلٹ کر میرے اوپر آ گئی اور اوپر نیچے ہونے لگی . قریب 20 منٹ کے بعد وہ پھر میرے نیچے آ گئی ، مجھے زور سے جكڑنے لگی اور جھڑ گئی . کمرے میں ہم دونوں کی چدائی کی آواز گونج رہی تھی . پھر کچھ دیر بعد میں بھی جھڑنے والا تھا . میں نے پوچھا تو وہ اندر ہی چھوڑنے کو کہنے لگی . جھڑنے کے بعد ہم ایسے ہی لیٹے رہے ، کب میری آنکھ لگ گئی ، پتہ ہی نہیں چلا . رات کے قریب 2 بجے مجھے میرے لنڈ پر ہاتھ محسوس ہوا . میں خاموش تھا ، پر بڑی میرے پاس لیٹی تھی تو اور کون ہو سکتا تھا . میں نے اٹھ کر دیکھا تو چھوٹی میرے لنڈ سے کھیل رہی تھی . کچھ دیر بعد بڑی بھی جگ گئی پر چھوٹی اور بڑی کے درمیان میں کچھ بات ہوئی اور بڑی وہاں سے چلی گئی . پھر چھوٹی میرے پاس آئی. میں اسے پکڑ کر چوماچاٹي کرنے لگا ، وہ مدہوش ہونے لگی . اسے پتہ ہی نہیں چلا کہ کب میں نے اس کی ساڑی نکال دی . میں تو ویسے ہی نںگا تھا . اب ہم دونوں ایک دوسرے کو ہونٹوں پر چوم رہے تھے . دس منٹ بعد ہم الگ ہوئے . اس بار میں نے چھوٹی کے برا ،
 پیٹیکوٹ ، پینٹی سب ایک ساتھ نکال دیئے . اب ہمارا خواب پورا ہونے جا رہا تھا . ہم دونوں اکیلے تھے اور کوئی نہیں تھا . ہم 69 کی حالت میں تھے ،
 وہ میرا لنڈ اور میں اس کی چوت چاٹ رہا تھا . پندرہ منٹ بعد وو جھڑ گئی . ہم دونوں ایک دوسرے کو دیکھ کر مسکرا رہے تھے . کچھ دیر بعد اس نے میرے لنڈ کو پھر چوس کر کھڑا کر دیا اور لنڈ اندر ڈالنے کو کہا . یہ کہانی آپ لغت ڈاٹ کام پر پڑھ رہے ہیں .
 میں نے اس کے پیروں کو اپنے کندھے پر رکھا اور لںڈ کا سپارا چوت پر ٹکا کر جھٹکا دیا . لنڈ تھوڑا سا ہی اندر گیا تھا ، وہ چلانے لگی ، میں نے فوری طور پر اس کا منہ بند کر دیا . وو بولی - ذرا آہستہ کرو . میرے پوچھنے پر وہ بولی - میرے ان کا لںڈ چھوٹا ہے . وہ مجھ کو مکمل خوش نہیں کر پاتے ہیں . میںنے دھیرے - دھیرے پورا لنڈ اسکی چوت میں پیل دیا . اب میں نے اپنے جھٹکے تیز کر دی . وہ بھی ساتھ دینے لگی . اس رات میں میں دوسری بار چدائی کر رہا تھا اور تین بار جھڑ چکا تھا . اس وجہ سے میرا مال جلدی چھوٹنے والا نہیں تھا .
 پر وہ 15 منٹ میں ہی جھڑ گئی . میں نے اسے گھوڑی بننے کو کہا اور پیچھے سے اس کی چوت میں اپنا لؤڑا ڈالا . قریب دس منٹ تک اس کو دھكادھك چودنے کے بعد میرا بھی نکلنے والا تھا ، میں نے اس سے کہا - میرا نکلنے والا ہے ، کہاں نكالو ؟ اس نے اندر ہی چھوڑنے کو کہا تو دو تین دھکوں میں ہی میں نے اپنا سارا پانی اس کی چوت میں ہی چھوڑ دیا . ہم دونوں آرام ہو گئے تھے تو جلد ہی اسی حالت میں سو گئے . صبح پانچ بجے میں اٹھ کر اپنے گھر چلا گیا . میری دو ستانے ان کی کوکھ میں پلنے لگیں . یہ میرے ساتھ پیش آیا ایک سچی گھٹنا ہے ، جھوٹ نہیں ہے . آپ مجھے ای میل ضرور کرنا .