شوہر کو دھوکہ نہیں دے سکتی

لغت کے قارئین کو میرا سلام ! میرا نام ستیش ہے اور میں جلگاو ( مہاراشٹر ) سے ہوں . میں بہت وقت سے لغت کا قاری رہا
ہوں . میں انجینئرنگ کی تعلیم حاصل کر رہا ہوں . میری عمر 21 سال ہے ، لمبائی 6 فٹ ہے . میرا ہتھیار 6.5 انچ کا ہے . میں یہ پہلی کہانی لکھ رہا ہوں . یہ واقعہ بالکل سچ ہے ، واقعہ گزشتہ ماہ کی ہے . میرے گھر کے پڑوس میں سامنے ہی ایک خاندان رہتا ہے ، وہ لوگ میرے گھر کے پڑوس میں کرایہ سے رہتے تھے . وہ آدمی بجاج میں کام کرتا تھا اور اس کی ابھی کچھ مہینے پہلے ہی شادی ہوئی تھی .
 پر وہ رات کو 11-12 بجے شراب پی کر آتا تھا . اس عورت گھر میں ہی رہتی تھی . وہ دیکھنے میں بالکل مال دکھتی تھی . اس کی عمر تقریبا 24 سال ہے . اس کی پھگر 34-26-36 تھی . وہ مجھے پہلے دن سے ہی پسند تھی پر میں اس سے بات نہیں کر پا رہا تھا کیونکہ میرے گھر میں اکثر کوئی نہ کوئی رہتا ہے . گزشتہ ماہ جب میرے امتحان ختم ہوئے تو میں اپنے دوستوں کے ساتھ پارٹی کرنے ہوٹل گیا تھا . میں نے اس دن تھوڑی شراب پی تھی . رات 8 بجے پارٹی سے گھر آتے ہوئے اس نے مجھے دیکھ لیا تھا . اس دن میرے گھر میں کوئی نہیں تھا . اس لئے مجھے بھی کوئی ٹیںشن نہیں تھی .
 میں گھر گیا اور لیپ ٹاپ پر بلیو فلم دیکھنے لگا . میرا لںڈ کھڑا ہو گیا تھا ، میں مٹھ مار رہا تھا . اسی وقت دروازے پر دستک ہوئی . میں ایکدم سے ڈر گیا کہ اس وقت کون آ گیا کہ میں نے شراب پی ہوئی تھی . میں نے دروازہ کھولا . سامنے وہی بازو والی نووواهتا لڑکی تھی ، مجھ سے بولی - میرے گھر کا گیس سلےڈر ختم ہو گیا ہے اور میں دوسرا سلےڈر لگانے میں ڈر رہی ہوں . کیا آپ مجھے وہ سلےڈر لگانے میں مدد کریں گے ؟ میں نے اسے جی ہاں کر دی . میں اس کے ساتھ چل دیا . اس نے اس وقت ہلکے کپڑے پہنے تھے . جب وہ چل رہی تھی تو میں پیچھے سے اس کی مست کمر کو ہلتے ہوئے دیکھ رہا تھا . اسے دیکھ کر میرا لںڈ کھڑا ہو گیا . میں نے اپنے آپ پر كٹرول کیا . میں نے پہلی بار اس کے گھر گیا تھا . اس کے گھر میں تین کمرے تھے . پہلا کمرہ ایک هلنما تھا .
 دوسرا کمرہ باورچی خانے تھا . تیسرا کمرہ بیڈروم تھا . میں نے اس سے پوچھا - سلےڈر کہاں ہے ؟ وو بولی - ہال میں ہے . وہ سلےڈر لینے چلی گئی . میں بھی اس کے پیچھے - پیچھے دوسرے کمرے میں گیا . سلےڈر کا وزن زیادہ ہوتا ہے سو میں نے خود ہی سلےڈر کو اٹھا کر لانے کی سوچی . سلےڈر لگاتے وقت میرا لںڈ اسکی پچھاڑي میں زور سے ٹکرایا. وہ ایکدم سے ڈر کر کھڑی ہو گئی . میں نے اسے ساری بولا اور سلےڈر لگانے لگا . وہ بالکل میرے پیچھے کھڑی تھی . مجھے بہت مجا آیا . میں نے جیسے تیسے سلےڈر لگایا اور جانے لگا . وو بولی - چائے پی کر جاےگا . میں نے انکار کر دیا . وو بولی - کیوں ، آپ نشہ کم ہو جائے گا کیا ؟ میں ڈر گیا اور بولا - کیوں ؟ کس طرح ؟ وو بولی - اتنی نادان نہ سمجھ ! میں بھی تیری عمر کے دور سے گجری ہوں اور معلوم ہے کہ اس عمر کے لڑکے کیا - کیا کرتے ہیں . وہ ہنسنے لگی ، بولی - تو نے جام کیا نہ ؟ میں نے بھی بول دیا - آج ہی امتحان ختم ہوئے تھے تو دوستوں نے پلا دی . وہ کچھ نہیں بولی اور میں گھر آ گیا . اس کے نام کی مٹھ مار کر سو گیا .

 میں صبح لیٹ اٹھا . میں نے منہ دھو رہا تھا . وہ وہیں سامنے اپنے صحن میں کپڑے دھو رہی تھی ، مین گیٹ کھلا تھا ، اس کی ران دیکھ کر میرا لنڈ کھڑا ہو گیا . اس نے مجھے دیکھ لیا . ہںس کر بولی - کل کی اتری نہیں کیا جناب ؟ میں نے بھی بول دیا - رات کی تو کب کی اتر گئی ، پر آپ کا نشہ نہیں اترا .
 وہ بولی - کیا مطلب ؟ میں نے صرف اتنا کہہ دیا - آپ بہت خوبصورت ہو . وو شرما گئی ، بولی - گھر میں کوئی نہیں ہے تو کھانا ہمارے یہاں کھا لینا . میں اسے جی ہاں کہہ کر ، تیار ہو کر گھومنے کے لئے باہر چلا گیا . دوستوں کے ساتھ میں آج بھی پینے کر لی . آتے وقت میں نے دو پیکٹ کنڈوم خرید لایا . میں دوپہر میں 1 بجے گھر آیا ، اس کے گھر گیا . وہ میرا انتظار کر رہی تھی ، مجھے دیکھ کر وہ مسکرائی ، میں نے بھی اس کو مسکرا کر دیکھا . اس وقت اس نے ساڑھی پہنی ہوئی تھی . ہم دونوں نے کھانا کھایا اور میں ان کے ہی گھر پر ٹی وی دیکھنے لگا گیا . وہ مجھ سے ادھر ادھر کی باتیں کر رہی تھی اور باتیں کرتے - کرتے اس نے مجھ سے پوچھا -
 کوئی گرل فرینڈ ہے کیا ؟ میں نے کہا - نہیں . وو بولی - جھوٹ مت بولو . میں نے کہا - میں سچ کہہ رہا ہوں . اس نے مجھ سے پوچھا - کیوں نہیں ہے ؟ میں نے کہا - آپ جیسی نہیں ملی . 
 وہ شرما گئی . میں نے اس کے کندھے پر ہاتھ رکھ دیا . وہ وہاں سے اٹھ کر جانے لگی . میں نے اس کو پکڑ لیا . وہ تھوڑا كسمساي . اس کے چہرے پر ایک قاتلانہ مسکراہٹ تھی . اس نے خود کو ڈھیلا چھوڑ دیا . میں نے اسے اپنے پاس کھینچا اور اس کے ہوںٹھو پر اپنے ہونٹ رکھ دیے .
 وہ تھوڑا نہ نكر کرتے ہوئے بولی - یہ سب غلط ہے ، میں اپنے شوہر کو دھوکہ نہیں دے سکتی . میں نے کہا - ہم دونوں جو کر رہے ہیں وہ جسم کی ضرورت ہے . اگر تمہارا شوہر تمہاری یہ ضرورت کو پورا کرتا ہے تو تم یقینا جا سکتی ہو . اس عمر میں یہ سب عام بات ہے ، اسے دھوکہ نہیں کہتے ہیں . وہ دل ہی دل میں میرا ساتھ دینا چاہتی تھی پر سیدھا کہہ نہ سکی . میں اس کے دل کی بات سمجھ گیا اور اسے چومنے لگا . اس کی مخالفت ختم ہو چکا تھا . میں نے تقریبا دس منٹ تک کس کیا . وہ بھی کھل گئی تھی ، میرا بھرپور ساتھ دے رہی تھی . میں اسے گال کے بعد اس کے چھاتی کے مقام پر بوسہ کرنے لگا . اس سے وہ اتیجت ہو گئی . میں نے اس کے چھاتی کو سہلایا اور اسکے چوچک کو اپنی انگلی سے دبا کر مسئلہ . وہ اور گرم ہو گئی .
 میں نے اپنا ہاتھ اس کے پیٹ کے اوپر سے سہلاتے ہئے اسکی چوت پر رکھ دیا اور اسے زور سے سہلانے لگا . وہ مچل اٹھی . میں اسے اپنی گود میں اٹھا کر بیڈروم میں لے گیا . اس کو بستر پر لیٹا کر اس کی ساڑی اتارنے لگا . اس نے تھوڑی نانكر کی پر میں نے کہا - اب مجھے مت روکو . میں نے اس کی ساڑی اتار دی . ساڑی اتارنے کے بعد میں نے اس کا پیٹیکوٹ اور بلج بھی اتار دیا . اس کے بعد وہ صرف برا اور پینٹی میں تھی . میں نے اپنے کپڑے بھی اتار دئے . برا پیںٹی میں وہ مجھے اس وقت بہت ہی شہوانی، شہوت انگیز 
، خوبصورت اور معصوم لگ رہی تھی . میں اسے اپنی بانہوں میں لے کر ، اس کے ہونٹوں کو چچورنے لگا . اب وہ بھی میرا ساتھ دے رہی تھی . وو بولی - جان مجھے کھا جاؤ . میں بہت پیاسی ہوں . مجھ سے وہ لتا سی لپٹ گئی . اس کی شرم ختم ہو چکی تھی . ہم دونوں ہی ایک دوسرے میں کھو جانا چاہتے تھے . میں نے اس کے دددو کو اپنے ہاتھوں میں بھر کر خوب مسئلہ . وہ سسيا کر بولی - آہستہ کرو نہ ، لگتی ہے . میں نے اس کے ایک ممے کو اپنے منہ میں لے کر چوسنے لگا . میں اس کو ایسے دبوچے تھا ، جیسے بھوکے کو فائیو اسٹار کا کھانا مل گیا ہو . میں نے اپنی ایک انگلی اس کی چوت میں بہت اندر تک ڈال کر اس کے اس حساس حصہ کو كرےدا ، جس سے وہ ایک دم سے پانی - پانی ہو گئی اور اس نے اپنی ٹانگیں کھول دی . میں نے اپنی انگلی اس کی چوت میں کرنا اور تیز کر دی . وہ سسكريا لے رہی تھی ، اس کے منہ سے كاموتتےجناوش شہوانی، شہوت انگیز لفظ نکل رہے تھے ،

 " ستیش میری جان لیگا کیا ؟ اب نہیں رہا جاتا مجھے چود دے حرامی ایئی ! " اس کی چوت سے بہت پانی نکل رہا تھا . پورے کمرے میں مست آواز گونج رہی تھی جیسے جیسے کوئی موسیقار شہوانی، شہوت انگیز گانا گا رہا ہو . میرا لؤڑا بھی اب رکنے کو تیار نہیں تھا . میں نے اس کی برا اور پینٹی اس کے جسم سے نکال دیے . اب وہ میرے سامنے پوری نںگی پڑی تھی اس کا بدن کھجوراہو کی مورتی سا لگ رہا تھا .
 اس کے اروج تیز سانسوں کی وجہ سے اوپر - نیچے ہوتے دیکھ کر یہی لگ رہا تھا کی وہ اپسرا سی خوبصورت لگنے والی ، میری آگ ٹھنڈی کرنے کے لئے نیچے زمین پر اتر آئی تھی . میں نے مورچہ سنبھالی اور اس کے اوپر چڑھ گیا ، اس کی چوت میں انگلی کرنے لگ گیا . ایک ہاتھ سے اسکے ممے دباتے رہا اور اس کو چومتا رہا . وہ بہت گرم ہو چکی تھی اور تھوڑی ہی دیر میں سکھلت ہو گئی ، ایک دم سے خاموش ہو گئی . چند لمحات کے بعد اس نے میرا لںڈ پکڑ لیا اؤر اسے چوسنے لگی .

 وو میرے لںڈ کو لوليپپ کی طرح چوسنے لگی . میں پہلے ہی بہت اتیجت تھا اور كٹرول نہیں کر پایا . اس کے منہ کو ہی چوت سمجھ کر چودنے لگا ، اور اس وقت تک چودتا رہا جب تک میرا مال نہیں نکل گیا . اس نے میرے ویرے کو مکمل چوس لیا جیسے کوئی اسے امرت پلا رہا ہو . میرا لںڈ اب چھوٹا ہو رہا تھا . اس نے پھر سے اسے چوس کر بڑا کر دیا . تھوڑی دیر میں میرا لںڈ پھر سے کھڑا ہو گیا . میں نے لنڈ اس کے منہ سے نکال کر اسے چوما اور اس کی بر میں انگلی کرنے لگا . وہ بھی پھر سے گرم ہو گئی تھی . میں نے لنڈ اس کی چوت کی درار پر رکھا اؤر لںڈ سے چوت کو اوپر سے كرےدا ، میں نے اس کو کنڈوم دیا ، اس نے وہ کنڈوم میرے لںڈ پر لگایا . 
میں نے اس کے ممے چوسے ، وہ بہت گرم ہو کر مچلنے لگی تھی . میں نے اپنا لںڈ اسکے چوت پر رکھا ، اس کی دونوں ٹانگیں اپنے کندھوں پر رکھیں ، میں نے لنڈ کو ایک دھکا دیا پر میرا لںڈ گئی ہے . دو تین بار ایسا ہوا . اس نے ہنستے ہوئے کہا - اتنا بڑا لؤڑا لئے گھومتا ہے ، اور گھسےڑنا آتا نہیں ہے ؟ میرا لںڈ ہاتھ میں لیا اور چوت پر رکھ دیا . میں نے تھوڑا سا زور لگایا ، میرا لںڈ کا سپاڑا اندر چلا گیا . وہ میرے لؤڑے کو اپنے ہاتھ سے اب بھی پكڈے تھی . اس کے بعد میں نے اور زور سے دھکا دیا . میرا آدھا لںڈ اسکی چوت میں چلا گیا . وہ چيكھي .
 اب شاید اسے درد ہو رہا تھا . اس نے مجھے رکنے کے لئے نہیں کہا کیوں کہ اسے بھی مجا آ رہا تھا . میں نے اور زور سے دھکا دیا . میرا پورا لںڈ اسکی چوت میں گھس گیا . اس کی ایک زور کی چیخ نکلنے ہی والی تھی . اسی وقت میں نے اسکے ہوںٹھو پر اپنا ہاتھ رکھ دیا . کچھ دیر لنڈ کو کھیلنے سے روک کر میں نے اپنے ہونٹوں سے اس دددو کو چوسا تو اسے کچھ راحت ملی . چدائی پروگرام پھر شروع ہو گیا . میں اسے 15 منٹ تک الگ - الگ پوزیشن میں مسلسل چودتا رہا . وو جھڑ چکی تھی . کچھ اور بااثر شاٹ مار کر میرا مال بھی نکل گیا . اس کے بعد ہم دونوں نے تین بار چدائی کی . بعد میں ایک دن میں نے اس کی گاںڈ بھی ماری . وہ میں بعد میں بتاؤں گا