شہوت انگیز کارنامے

دوستو
 ، آپ نے میری پچھلی کہانیوں میں میرے کئی شہوت انگیز کارنامے پڑھے
 ! وہ سب میں نے اپنے ایک بوائے فرینڈ سے ضد کر کر کے پوچھے تھے ، میرے وہ دوست بیرون ملک ہیں تو وہ دور رہ کر ہی میری ضد پر مجھے ہدایات دے رہے تھے
 . پر اب میں اس سے آگے جانا چاہتی تھی جس میں اصلی چدائی کا بھی کچھ مذاق ہو ! لیکن میرے دوست نے ہمیشہ مجھ سے یہی کہا کہ جنسی کا مزا لینے کے لئے اپنے شوہر سے تعلق سدھارو ، غیر مرد سے جنسی مناسب نہیں ! لیکن جب میں نے انہیں بتایا کہ میرے شوہر کو اب مجھ سے میں وہ بات نہیں لگتی ،
 انہیں تو تازہ مال چاہیے تو میری ضد پر انہوں نے مجھے راہ دکھانی شروع کی . سب سے پہلے انہوں نے پوچھا - تمہارا کوئی دیور ہے ؟ میں نے کہا - نہیں ! پھر انہوں نے پوچھا -
 تمہارا کوئی جیجا ہے ؟ میں نے کہا -
 نہیں ! پھر انہوں نے پھر پوچھا - کوئی پڑوسی یا دوست ہو گا ؟ تو میں نے انہیں بتایا کہ میرے شوہر کو پسند نہیں کہ میں کسی سے بات بھی کروں اس لیے کوئی ایسا نہیں ہے . جی ہاں ، میرے گھر کے پاس سامنے کچھ دور ایک نوجوان رہتا ہے وہ مجھے دیکھتا رہتا ہے ، جب بھی میں اپنی بالكني ،
 چھت پر ہوتی ہوں تو میں اسے اپنی طرف دیکھتے ہوئے ہی پاتی ہوں . انہوں نے پوچھا - تمہیں وہ اچھا لگتا ہے ؟ میں نے بتایا کہ میں نے اسے قریب سے کبھی نہیں دیکھا پر شاید وہ مجھے چاہتا ہے . تو انہوں نے پوچھا - تم اس نوجوان کو اپنے آپ کو وقف کرنا چاهوگي ؟ میں نے کہا
 - شاید جی ہاں ! تو انہوں نے کہا - آج جب وہ آپ کو دیکھ رہا ہو تو اسے ہاتھ کے اشارے سے اپنے پاس بلانا ! میں نے کہا - وہ آئے گا ؟ اس پر میرے دوست نے کہا - اگر وہ تمہیں چاہتا ہے تو ضرور آئے گا . " اگر وہ آیا تو میں کیا کروں گی ؟ " " اس سے کہنا کہ میری طبیعت ٹھیک نہیں ہے ، مجھے ایک چیز بازار سے لا دو گے ؟ " " پھر ؟ " " پہلے ہی ایک پرچی پر ' وسپر ' لکھ کر رکھ لینا ، اسے وہ پرچی اور ساتھ میں پیسے دے کر کہنا کہ ' یہ لا دو ! " " لیکن میرا ماہانہ تو ابھی کل ہی ختم ہوا ہے ؟ " اس پر میرے دوست نے میری كھللي اڑاتے ہوئے مجھے کہا - تم بھی نہ ! ارے یہ بات تم جناتي ہو کہ تمہارا ماہانہ نہیں چل رہا ،
 وہ تھوڑے ہی جانتا ہے ؟ مجھے اپنی بےوكوفي پر ہنسی آ گئی ، پر میں نے پوچھا - یہ سب سے کیا ہوگا ؟ " اس سے یہ ہوگا کہ تم اسے پاس سے دیکھ لوگي ، اس سے دو باتیں بھی کر لوگي ، اگر تمہیں اچھا لگے تو ٹھیک نہیں ، تو قصہ ختم ! " " اگر وہ مجھے اچھا لگا تو ؟ " " تو تم اس کا شکریہ کرکے اسے اندر بلا کر چائے کافی کے لئے طلب اور پوچھنا کہ اسے برا تو نہیں لگا اس طرح سے کسی کام کو کہنا ، وہ تمہیں یہی کہے گا کہ نہیں 
، کوئی بات نہیں ، آپ جب چاہیں مجھے کسی بھی کام کے کہہ سکتی ہیں . پھر آپ اس سے اس کا فون نمبر لے لینا . " " پھر ؟ " " بس پھر کچھ نہیں کرنا ہے . " " لیکن اگر یہ سب ایسے ہی ہو گیا تو بھی ہوا تو کچھ بھی نہیں !
 " " ارے تم بھی نا ! بیج بویا نہیں کہ پھل کھانے کی سوچ رہی ہو ! اگر یہ منصوبہ کامیاب ہوتی ہے تو بھی اس کے کئی ہفتے بلکہ 2 ماہ بھی لگ سکتے ہیں .
 " " اتنا لمبا وقت ؟ " " اگر تمہیں اپنی شہرت اور عورت قابل رسائی شرم بنائے رکھنی ہے تو اتنا وقت دینا ہی پڑے گا ، نہیں تو سب سے پہلے میں اسے بلا کر اس کے سامنے ننگی ہو کر لیٹ جانا اور کہہ دینا - مجھے چودو ! " میرے من میں اپنے دوست کے فی احترام بھاو ابھرے ، میں نے انہیں شکریہ ادا کیا کہ انہیں میری وقار کا کتنا خیال ہے . میں نے پوچھا - اس کے بعد ؟ تو انہوں نے کہا - پہلے اتنا کرو ،
 آگے کیا کرنا ہے وہ بعد میں بتاؤں گا . شام کے چار بج رہے تھے ، شرےيا چھ بجے تک کالج سے لوٹتی ہے تو میں نے سوچا کہ اگر وہ مجھے نظر گیا تو اس کام کو ابھی انجام دیتی ہوں ، میں باہر نکلی تو وہ اپنی بالكني سے میرے گھر کی ترف ہی دیکھ رہا تھا ، میں نے ہمت کر کے اس کے ہاتھ سے بلانے کا اشارہ کر دیا . وہ ایک پل کو ٹھٹھكا اور ساتھ ہی چل پڑا . میں فورا اندر گئی اور ایک کاغذ پر ' وسپر ' لکھا ، سو کا نوٹ نکال لیا اور باہر آ گئی . 3-4 منٹ میں وہ آ گیا . میں نے اسے کہا
 - میری طبیعت ٹھیک نہیں ہے ، مجھے ایک چیز مگانا ہے ، تم لا دو گے کیا ؟ اس نے کہا - جی ہاں جی ہاں ، بتائیے . میں نے اسے وہ پرچی اور پیسے دے دیئے . اس نے پرچی کو پڑھا اور اسے فاڑ کر فےكتے ہوئے کہا - ابھی لے کر آتا ہوں . اتنا کہہ کر وہ چلا گیا . یہ کہانی آپ لغت ڈاٹ کام پر پڑھ رہے ہیں . میں بھی گھر کے اندر چلی گئی اور سوچنے لگی - کیا بانکا جوان ہے ! لمبا گٹھيلا بدن ! مجھے وہ اچھا لگا
 . دس منٹ بعد ہی مرکزی دروازے پر گھنٹی بجی ، میں سمجھ گئی کہ وہ ہی ہوگا . میں ایکدم اٹھی اور آہستہ آہستہ جا کر دروازہ کھول دیا ، وہی تھا . اس نے خاکی لفافے میں وہ سامان مجھے پكڑايا اور بولا - باقی کے پیسے بھی اس میں ہیں . میں نے اسے کہا - آپ کا شکریہ ! اندر آ جاؤ ، کافی پی کر جانا ! وہ بولا - نہیں ، کوئی بات نہیں ! پھر میں نے پوچھا - تمہیں برا تو نہیں لگا جو میں نے اس طرح تم سے کام کے لئے کہا تو ؟
 اصل میں میری ہمت نہیں ہو رہی تھی بازار جانے کی اور گھر میں کوئی نہیں ہے جس سے کچھ کہتی ! وہ بولا - جی کوئی بات نہیں ، آگے بھی اگر میری ضرورت پڑے تو مجھے بلا لیجیے گا .
 میں بولی - تم بہت اچھے لڑکے ہو ! تم مجھے اپنا فون نمبر دے دو تو میں تمہیں فون کر سکتی ہوں . اس نے اپنا فون نکالا اور مجھ سے پوچھا - آپ اپنا نمبر بتا دیجئے ، میں مس کال دے دیتا ہوں ، آپ کے پاس میرا نمبر آئے گا . میں نے اسے اپنا نمبر بول دیا تو اس نے اس پر مس کال کر دی . میرا موبائل میرے ہاتھ میں نہیں تھا تو میں نے کہا - ٹھیک ہے ، میرا فون اندر ہے ، میں دیکھ لوں گی . تمہارا بہت بہت شکریہ